תעודת בוגר בניהול תפעול אירוח ותיירות
Fanshawe College
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
London, קנדה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
CAD 33,414 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* 7,188.65 דולר לקדנציה: תשלום כולל לסטודנטים בינלאומיים לקדנציה. העלויות בפועל לשנת 2020/21 עדיין נקבעות
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
שימו לב: ניהול תפעול אירוח ותיירות, THM1, פתוח לסטודנטים בינלאומיים בלבד.
מיועדת לבוגרי אוניברסיטאות ומכללות המחפשות קריירה במגזר התיירות והאירוח, תכנית זו תתמקד בידע יישומי בתחום פעולות האירוח בכלכלה גלובלית, הכוללת את התכנון והניהול של עסקי אירוח בגודל ומורכבות משתנים.
אתה תיישם חשיבה ביקורתית, ריבוי משימות ופתרון בעיות לפי דרישה של תעשיית האירוח. כישורי פתרון בעיות אנליטיים ושיתופיים יפותחו באמצעות שימוש בתיאורי מקרה אותנטיים עם שותפים מובילים בתעשייה וטכנולוגיה רלוונטית בתעשייה.
הכשרה מעשית תפתח את מיומנויות שירות הלקוחות והפיקוח שלך במסעדת האוכל המשובחת שלנו The Chef's Table ובמעדניית השירות המהיר Olive Oyle's Deli. תוכלו ליישם עבודת צוות ומיומנויות מנהיגות, ליצור אסטרטגיות לפיקוח, הנעת עובדים ולעבוד כצוות להשגת המטרות והיעדים של מקום עבודת האירוח.
הבוגרים יפתחו מיומנויות עסקיות וניהוליות המתאימות למגזרי אירוח שונים, כולל לינה, מזון ומשקאות, שירותי אורחים ותיירות. אתה תהיה מצויד בידע ובכישורים הנדרשים כדי לקבל תפקידי פיקוח וניהול מהשורה הראשונה בעולם המתגמל המתפתח המהיר של תעשיית האירוח.
תכונות והטבות:
- הרווח בזמן שאתה לומד - תוכנית זו כוללת תקופת עבודה בת ארבעה חודשים בתשלום בתעשיית האירוח והתיירות הקנדית.
- Pathway לקנדה - תכנית שנתיים זו עשויה להוביל להיתר עבודה ארוך יותר לסטודנטים בינלאומיים (עד שלוש שנים בקנדה).
- ניסיון ניהולי - תכנית זו ייחודית בכך שאתה מפתח הן ידע נרחב בענף האירוח והתיירות והן מערך מיומנויות חזק בניהול.
קבלה
תכנית לימודים
קורסים
שלב 1
קח את כל קורסי החובה הבאים:
- PBRL-6004 ---- הכנה להתמחות 1
- BEVR-6001 ---- משקאות, יינות ומשקאות חריפים
- SFTY-1075 ---- בטוח למזון, הגשה חכמה ועזרה ראשונה
- COMM-6026 ---- שפת הוספ. ניהול בקנדה
- TOUR-6008 ---- תעשיית התיירות הקנדית
- FDMG-1115 ---- מבוא שירות
- COMP-6047 ---- מיומנויות מחשב
שלב 2
קח את כל קורסי החובה הבאים:
- FDMG-3049 ---- שיטות שירות
- HOSP-5001 ---- ניהול משאבי אנוש לאירוח
- HOSP-6004 ---- ניהול לינה
- PHIL-6003 ---- אתיקה באירוח
- TOUR-6006 ---- תיירות צפון אמריקה
- DEVL-6018 ---- הכנה להתמחות 2
רמה 3
קח את כל קורסי החובה הבאים:
- PBRL-6010 ---- התמחות
רמה 4
קח את כל קורסי החובה הבאים:
- HOSP-6009 ---- ניהול הכנסות
- COMM-6019 ---- תקשורת מקצועית מתקדמת
- FDMG-6014 ---- פרספקטיבה גלובלית של מזון ויין
- MKTG-6021 ---- שיווק לניהול אירוח
- FDMG-3050 ---- פיקוח שירות
- HOTL-6001 ---- מתקנים ברי קיימא
- HOSP-6005 ---- בקרת עלויות לניהול אירוח
רמה 5
קח את כל קורסי החובה הבאים:
- MGMT-6111 ---- אסטרטגיות מנהיגות גלובלית
- MGMT-6112 ---- אסטרטגיות ניהול יעילות
- MGMT-6104 ---- מכירות וקשרי לקוחות
- HOSP-6008 ---- דיני אירוח וניהול סיכונים
- TOUR-6007 ---- אטרקציות ותיירות
- FDMG-5024 ---- ניהול שירות
תושבות התוכנית
סטודנטים חייבים להשלים מינימום של 24 נקודות זכות בתכנית זו ב- Fanshawe College כדי לעמוד בדרישת התושבות בתכנית ולסיים את לימודיהם בתכנית זו
תוצאת התוכנית
הבוגר הוכיח בצורה מהימנה את היכולת:
- זהה, בחר והשתמש בעקרונות של ניהול פיננסי, לרבות חשבונאות עלויות, חשבונאות ניהולית ונהלי ביקורת ונהלים.
- בחר ויישם את תיאוריית הניהול ואת פרקטיקות ההפעלה המתאימות, כולל העקרונות הבסיסיים העומדים בבסיס תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה של ניהול בתעשייה מונעת שירות.
- השתמש בדוחות תפעוליים וסטטיסטיים פיננסיים כדי לסייע בקבלת החלטות ביניים וארוך טווח.
- להעריך את הלימותן של החלטות אסטרטגיות ותפעוליות באמצעות יישום וניתוח של אינדיקטורים פיננסיים מתאימים.
- בניית תוכנית שיווק ארגונית נכונה.
- לפתח וליישם קשרי לקוחות אפקטיביים; לנהל בעיות אורחים באמפתיה וברגישות.
- בחר והשתמש בחבילות תוכנה ספציפיות וגנריות לתעשייה הקשורות לתכנון וניהול תפעוליים.
- לתרום ביעילות לפיתוח ויישום נהלי ניהול לפיקוח על העובדים; לזהות ולהשתמש בעקרונות התנהגות ארגוניים מתאימים ובטכניקות מוטיבציה או בניית צוות כדי להשיג את הביצועים הרצויים.
- זיהוי, ניתוח ועבודה במסגרת החקיקה והתקנות הממשלתיות הרלוונטיות הנוגעות לתעשיית האירוח והתיירות, לרבות חקיקת בריאות ובטיחות תעסוקתית, תקני עבודה ויחסי עבודה ודיני חוזים.
- לשמור על תקני שירות ולתת מענה לצרכים העסקיים בצורה אתית ואחראית חברתית.
- לפתח, ליישם ולשנות תוכניות תפעול אסטרטגיות עבור מחלקה או עסק.
- ערכו פגישות וערכו מצגות רשמיות תוך שימוש במיומנויות וטכניקות יעילות של דיבור מול קהל.
גלריה
אפשרויות קריירה
בוגרי התוכנית לניהול אירוח ותיירות של Fanshawe ימצאו הזדמנויות תעסוקה מהנות ומרגשות בבתי מלון, אתרי נופש, מרכזי כנסים, מסעדות, משרדי תיירות או חברות טיולים, כולל:
- סוכן שירות אורחים
- ממונה על שירות אורחים
- שוֹעֶר
- מפקח במסעדה
- מפקח הזמנות
- מפקח אירועים
- מפקח משרד קדמי
- מפקח מזון ומשקאות
- מפקח משק הבית
- מבקר לילה
- מתאמת מכירות
- רכז קייטרינג
להלן כמה דוגמאות להזדמנויות קריירה לבוגרי התוכנית לניהול תפעול אירוח ותיירות של Fanshawe:
חבר צוות המלון
הזדמנויות עבודה מדהימות במלונות ואתרי נופש יפים 3, 4 ו-5 כוכבים ברחבי העולם בתפקידים כמו סוכני שירות אורחים, מזון ומשקאות, משק בית, מכירות, קייטרינג ועוד!
צוות אתר הנופש
שחק תפקיד אינטגרלי בשמירה על תפעול יעיל ושירותי נופש, כגון גולף, ספא, סקי, סיורים ופעילויות פנאי.
רכז קייטרינג
לספק תמיכה לצוות תכנון האירועים תוך כדי יצירת קשר עם המבקרים והאורחים.
צוות שירות ומגורים לפנסיה
מספק שירות וליווי פנאי למגורים לפנסיה.
מפעיל טיולים ומדריך
התאם אישית חוויות סיור כולל לינה, ארוחות, סיורים ורכיבי תחבורה.
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.