תעודה בשיווק ומדיה דיגיטלית
ISB International School Of Business Dublin
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Dublin, אירלנד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 סֵמֶסטֶר
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תכנית זו מיועדת לתלמידי עסקים לתואר ראשונים שיש להם עניין מיוחד בעולם הדיגיטלי החדש המשתנה במהירות של שיווק ומדיה. זהו מחקר בחו"ל תכנית למשך תקופה של שלושה חודשים. התוכנית מספקת לתלמידים ידע ומיומנויות מעשיות וגם בונה על הידע הקודם שלהם של ניהול, תקשורת וכלכלה בהקשר רב-תרבותי.
מודולים
- שיווק דיגיטלי
- מדיה דיגיטלית
- ניהול & ארגונים
- היבטים חברתיים וכלכליים של אירלנד
- מיומנויות תקשורת עסקית
- שיווק דיגיטלי & פרויקט מדיה
שיווק דיגיטלי
מטרת המודול היא לתת ללומדים בינלאומיים את הידע והבנה של תפקידו של שיווק דיגיטלי ואת הכלים כדי לתכנן, ליישם, לנתח ולהעריך קמפיין שיווק דיגיטלי.
על סיומו המוצלח של מודול זה לומד צריך להיות מסוגל:
- תאר את נוף השיווק הדיגיטלי האירי והמגמות העתידיות שלה.
- זהה את התיאוריות, התפקידים והפונקציות של הערוצים הדיגיטליים הראשי מדיה חברתית.
- זהה את החשיבות ותכונות של שיווק דיגיטלי בהקשר של פונקצית תקשורת שיווקית הרחבה.
- דון היחסים בין מגמות שיווק צרכן הדיגיטליות בשימוש התנהגות ומדיה.
- הסבירו כיצד התיאוריות, המושגים העיקריים, טכניקות ויישומים של השיווק הדיגיטלי ניתן לפתח ביעילות לתכנן וליישם אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית בשוק האירי.
מדיה דיגיטלית
מטרת המודול היא לתת לתלמידים הבנה של פיתוח התפקיד של המדיה הדיגיטלית בחברה המודרנית, הצרכן. זה יהיה גם לתת לתלמידים את הידע ושימוש של הכלים המעשיים הנדרשים לעבוד מדיה דיגיטלית מנקודת מבט תקשורת או עסק, כולל ניסיון עם תוכן מדיה עשיר באמצעות אודיו וידאו.
על סיומו המוצלח של מודול זה לומד צריך להיות מסוגל:
- מתייחס בפועל מדיה דיגיטלית ותאוריה ליישומים עסקיים וצרכניים.
- זהה את החשיבות והתפתחויות, כוללים צריכה, מסגרות מדיה דיגיטליות ומבנים.
- לדון בסוגיות אתיות רגולטוריות הנובעות מתרבות 'תוכן בכל מקום ".
- לייצר דוגמאות של התוכן 'מדיה אודיו video'rich השונה ולהציג יכל את תוכנת המדיה דיגיטלית.
- תקשר את השימוש היעיל של מדיה דיגיטלית ספציפית בתוך קמפיין תקשורת שיווקית רחב.
ניהול & ארגונים
מטרת מודול זה היא להכיר ללומדים בינלאומיים עם התאוריה, עקרונות, שיטות, תפקידים ופונקציות של ניהול וארגונים בסביבה העסקית האירית.
על סיומו המוצלח של מודול זה לומד צריך להיות מסוגל:
- זהה הגדרות שונות ותאוריות של ניהול, להכיר הדקויות שלהם ולהעריך ההתפתחות ההסטורית שלהם ואת יסודות המימוש הארגוני שלהם.
- לייבל, לתאר וליישם כלי ניהול כגון PESTEL ו SWOT ניתוח, סבלים חמישה כוחות ערך / אספקת מושגים שרשרת.
- גדר ולדון ומשתמשת בדוגמות ארגוניות ברורות, דיסציפלינות מפתח ניהוליות כגון: מבנים ארגוניים ותרבות, מנהיגות, צוות עבודה, אתיקה ואחריות חברתית, קבלת החלטות ופתרון סכסוכים.
- הסבר כיצד היישום של פונקציות ניהול מסורתיים, כלים ותחומי מושפעת מבנה ארגוני, תרבות בסביבה פנימית וחיצונית.
היבטים חברתיים וכלכליים של אירלנד
מודול זה נועד ליידע ולשפר את ערכת סוציו-התרבותית של אירלנד על ידי לומדים בינלאומיים, ולאפשר להם להשתמש בכלים כלכליים מקובלים כדי לחקור ולהעריך את היבטים בסיסיים של הכלכלה האירית.
על סיומו המוצלח של מודול זה לומד צריך להיות מסוגל:
- דון ממדים חברתיים-תרבותיים, פוליטיים וכלכליים של אירלנד העכשווית, זיהוי דמיון וניגודים עם המדינה של הלומד ממוצא
- זהה את התרבויות, השפעות האירועים המרכזיים אשר עיצבו בחברה, בפוליטיקה ובכלכלה של אירלנד עכשווי
- הסבר את שורשי הסכסוך בצפון אירלנד ועל ההתקדמות שנעשתה מאז 1990
- הסבר את תפקידה של השפה האירית המודרנית אירלנד, ולהעריך את גורמי שימוש הירידה שלה
- הסבר את הכלים הסטנדרטיים שמוצגים כלכלנים לנתח היבטים מסוימים של משק לאומי, ולחקור ובמציאות ההיבטים של הכלכלה האירית
- דונו הסיבות וההשלכות של של עלייה אירלנד לגדולה כלכלית כמשק הנמר הקלטי ולהתרסק הבאים שלה
- לבחון ולדון בסוגיות עכשוויות מפתח ואפשרויות ביחס למדיניות חברתית וכלכלית אירית
מיומנויות תקשורת עסקית
מטרת המודול היא לאפשר לסטודנטים בינלאומיים כדי לתקשר בשפה האנגלית עם בבהירות ובסמכות, החלת כתובה, אלקטרונית, מילולית מיומנויות תקשורת בלתי מילולית במגוון של הגדרות העסק ומצבים.
על סיומו המוצלח של מודול זה לומד צריך להיות מסוגל:
- לפתח הבנה של עקרונות תקשורת יעילה באמצעות יישומים התיאורטיים והמעשיים של השפה האנגלית לנתונים עסקיים
- להעריך טקסטים אוריינטציה עסקית שאינם אקדמיים ראשוניים עצמאי ליצור תגובה מדודה שנוסח
- צור, התסריט לספק מצגת עסקית ממוקדת לקהל, תוך שימוש באוצר מילים מתאים, גרפים, תרשימים ועזרים אלקטרוניים / חזותיים אחרים
- לתקשר בצורה ברורה ותמציתי באנגלית עסקית בכתב, התבוננות הפריסה הרלוונטית, מוסכמות וסגנונות של מיילים, מכתבים, דוחות ועלוני קידום מכירות
- תקשר כראוי ובצורה משכנעת באנגלית בעל פה, לרבות דיון, ויכוח, ראיונות, פגישות ומו"מ
- למדו להבחין בין משתנה אוגרי שפה בהקשר עסקי (פורמלי, פורמלי, מניה וביה) לתרחישים עסקיים מתוכננים ומבטלים חזה כמו-חיים כגון משא ומתן עסקי התנדנדות מוצר מדומה
- לתקשר ביעילות בתוך צוות
שיווק דיגיטלי & פרויקט מדיה
מודול זה נועד כדי ליצור מרכיב חיוני המאפשר ללומדים לגיבוש גדילי המפתח של תכנית השיווק הדיגיטלי ומדיה בפרויקט אינטגרטיבי.
על סיומו המוצלח של מודול זה לומד צריך להיות מסוגל:
- Recognise ולהחיל את הרלוונטיות משמעתי צלב הלמידה שהושגו מודולים תוכנית מדיה שיווק דיגיטלי אחר ודיגיטל.
- תרגום התיאוריה האקדמית שבבסיס שיווק דיגיטלי ומדיה דיגיטלית לתוך הטבע מיושם על ידי יצירת קמפיין תקשורת דיגיטלית תקן התעשייה מציאותי.
- תקשר הצעה אירוע תקן התעשייה מציאותי הממחיש קמפיין שיווק דיגיטלי יעיל ויישום אסטרטגיות מדיה דיגיטלית מתאימה.
- הסבר כיצד נבחר שיווק דיגיטלי ואיסטרטגי מדיה דיגיטלית צריכים ויכולים להיות מיושמים יחד ביעילות בסביבה בתעשייה.