תואר AP בעיצוב מולטימדיה
Business Academy Aarhus
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Aarhus, דנמרק
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 19,600 / per semester *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* אין שכר לימוד לאזרחי האיחוד האירופי. עבור אי-האיחוד האירופי, שכר הלימוד הוא 22,000 €, מחולק לסמסטר ל -4 תשלומים שווים של 5500 €
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
למי שרוצה לעבוד עם מדיה דיגיטלית.
האם תרצה לעבוד באופן מקצועי עם פיתוח ויישום של חוויות משתמש דיגיטאליות, עיצוב דיגיטלי ותכנות? לאחר מכן הפך למעצב מולטימדיה.
כל התוכנית נלמדת באנגלית.
קבל את היכולות הדיגיטליות הדרושות
תוכנית עיצוב מולטימדיה היא השכלה גבוהה של שנתיים לאנשים שרוצים לקבל ידע ומיומנויות בעיצוב ממשק משתמש (UI), עיצוב חווית משתמש (UX), תוכן דיגיטלי, תכנות והבנה עסקית. תקבל רמה אקדמית גבוהה ועבודה מעשית המורכבת ממערכונים ובחינות.
היו מוכנים למשרות בתעשיית ה- IT והמדיה
כמעצב מולטימדיה, יהיו לך אפשרויות עבודה רבות בתחום ה- IT והמדיה. תהיה מוכן היטב לעבודה כגון מעצב או מפתח חזיתי, מעצב UX או מנהל תוכן.
קבל תואר ראשון בעוד שנה וחצי
תוכנית התואר AP בעיצוב מולטימדיה היא השנתיים הראשונות לתכנית לתואר ראשון. עם סיום תוכנית זו, יש לך הזדמנות להגיש בקשה לתואר ראשון של פיתוח קונספט דיגיטלי כדי לקבל תואר ראשון מלא.
צא לחו"ל כחלק מהתואר שלך
אתה יכול ללמוד, להצטרף לבית ספר קיץ או לקחת את ההתמחות שלך לחו"ל במהלך התוכנית.
תכנית
תוכנית לתואר AP בעיצוב מולטימדיה מתאימה לסטודנטים לתפקודים מרכזיים במספר ענפים ותעשיות. תחומי עבודה אופייניים יכולים להיות חברות מדיה דיגיטלית, נותני שירותים, חברות הפקה ומוסדות חינוך, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. תעבוד עם נושאים כמו עיצוב דיגיטלי, ייצור תוכן, עיצוב חווית משתמש (עיצוב UX), פיתוח חזית ועיצוב חזית.
התוכנית נמשכת ארבעה סמסטרים - כל אחד נמשך 6 חודשים - ומכילה חלק חובה וחלק בחירה.
החלק החובה מכיל קורסים בתחומי הנושא הבאים:
- עיצוב ותכנות ממשקי משתמש דיגיטליים I: ... מסמכים את התלמידים להבין וליישם את עקרונות היסוד של עיצוב ותכנות של פתרונות דיגיטליים תוך התמקדות מיוחדת בבניית ממשק המשתמש. שיטות ממוקדות משתמש לבדיקת עיצוב ופתרונות מכוסות גם יחד עם שיטות פיתוח והקדמה לטכנולוגיות רלוונטיות לעיצוב ותכנות ממשקי משתמש דיגיטליים.
- עיצוב ותכנות של תוכן דיגיטלי I: ... כשיר את התלמידים להבין וליישם עיצוב ותכנות תוך ייצור פתרונות תוכן דיגיטלי המיועדים לפלטפורמות מדיה נבחרות. התוכן מיוצר על ידי הבנת משתמשים באמצעות נתונים. הפתרונות מתוכננים, מתוכנתים ומיוצרים על סמך תוכן ואסטרטגיה עסקית. התלמידים מתוודעים לטכנולוגיות הרלוונטיות לעיצוב ותכנות של תוכן דיגיטלי.
- עיצוב ותכנות ממשק משתמש דיגיטלי II: ... כשיר את התלמידים להבין וליישם את התכנון והתכנות של פתרונות דיגיטליים מורכבים תוך התמקדות מיוחדת בממשק המשתמש. שיטות לבדיקת חווית המשתמש בפתרונות דיגיטליים מיושמות וכן שיטות פיתוח וטכנולוגיות התומכות בשיתוף פעולה עם צוות.
- עיצוב ותכנות של תוכן דיגיטלי II: ... כשיר את התלמידים להבין וליישם את העיצוב והתכנות של פתרונות תוכן דיגיטליים מורכבים המיועדים לפלטפורמות מדיה מרובות. ההתמקדות היא בסוגים שונים של תוכן דיגיטלי, פלטפורמות מדיה מרובות ושיטות ייצור רלוונטיות. טכנולוגיות לייצור ופרסום תוכן מיושמות יחד עם ויזואליזציה של נתונים בשילוב עם הפקת תוכן דיגיטלי.
התמחות בחברה
במהלך הסמסטר הרביעי עליך להשלים התמחות של 10 שבועות בחברה בדנמרק או מחו"ל. זה נותן לך הזדמנות לפתח פרופיל ייחודי באמצעות לימוד מעמיק של נושאים שמעניינים אותך במיוחד.
לאחר התמחותך, אתה מסיים את לימודיך בהכנת פרויקט בחינות גמר, אותו אתה משלים לעתים קרובות בשיתוף עם חברה בדנמרק או בחו"ל.
שיטות לימוד
בתכנית תעבדו עם תכנון, ניהול והשלמת פרויקטים מולטימדיה. תלמד ליישם תיאוריות תקשורת, טכניקות נרטיב ואמצעי תקשורת ותרכוש ניסיון מעשי בתכנות ותשפר את כישוריך בפיתוח ועיצוב קונספט.
ההוראה מתחלפת בין הוראה בכיתה, משימות, מקרים, סדנאות, ועבודה אחרונה, אך לא פחות, פרויקט. עבור כל סמסטר אנו מתבלים את ההוראה במספר מצגות והרצאות מעוררות השראה של נציגי הקהילה העסקית ומוסדות מחקר.
כסטודנט בתוכנית עיצוב מולטימדיה, אתה צפוי להביא מחשב נייד משלך המתאים לייצור מולטימדיה.
רמה תיאורטית גבוהה ו"ידיים על "
אנו שואפים לרמה תיאורטית גבוהה תוך שימוש בעקרון ה"מעשי ". חשוב לשחק עם עט ומקלדת ולקבל ניסיון מעשי.
לעתים קרובות מספר אנשים עם רקע מקצועי שונה עובדים יחד על פרויקטים של מולטימדיה. לכן ההוראה כרוכה באינטראקציה בקבוצות. זה יוצר סביבה דינאמית עם הזדמנויות אופטימליות ללמידה אחד מהשני.
תיקים ועבודות פרויקטים
ההוראה מתחלפת בין הוראה בכיתה, משימות, מקרים, סדנאות, ועבודה אחרונה, אך לא פחות, פרויקט. בכל סמסטר אנו מתבלים את ההוראה במספר מצגות והרצאות מעוררות השראה של נציגי הקהילה העסקית ומוסדות מחקר.
אתה יכול לצפות לימי עבודה ארוכים, מורים מחויבים, פרויקטים קבוצתיים מעניינים, לימוד עצמאי מול המחשב, עזרה לתלמידים אחרים והרצאות מעוררות השראה. אנו מבטיחים לך שנתיים דינאמיות בהן תפתח את עצמך, את הידע שלך ואת כישוריך בכל היבטי המולטימדיה.
בקש קבלה
להלן מידע אודות תנאי הקבלה וכיצד להגיש מועמדות לתכנית עיצוב מולטימדיה Business Academy Aarhus .
דרישות קבלה
מועמדים שאינם דנים חייבים להגיש בקשה להתקבל לאותם תנאים כמו מועמדים דנים. אתה זכאי להתקבל אם יש לך גם בחינת כשירות דנית או כישורים מוכרים או מוערכים כמשווים לכישורי הכניסה לדנית.
דרישות באנגלית
מועמדים עם בחינה מתאימה ממדינה זרה
כל המועמדים חייבים לעבור אנגלית ברמה המקבילה לרמה B באנגלית של בחינה תיכונית דנית עם GPA של מינימום 3,0 בסולם הדני. המשמעות היא שמועמדים בינלאומיים חייבים להיות בעלי אנגלית לפחות 210 שעות במהלך שלוש השנים האחרונות של לימודיהם התיכוניים.*
בנוסף, מועמדים בעלי השכלה תיכונית זרה חייבים לעבור מבחן מאושר בינלאומי כמבחן קבלה בו אנו משתמשים כקריטריון בחירה. אנו מקבלים מבחנים אלה עם ציוני המינימום הבאים:
- IELTS: 6,5
- מחוון IELTS: 6,5
- TOEFL: 83
- מהדורת TOEFL iBT Home: 83
- קיימברידג 'C1 מתקדם: 180 (בעבר נקרא קיימברידג' אנגלית מתקדם: כיתה A, B או C)
- מיומנות של קיימברידג 'C2: 200
- מבחן מיקום אוקספורד מקוון: C1 (מינימום 85 בכל חלק). אנו מקבלים את המבחן הזה רק כאשר הוא הושלם Business Academy Aarhus (הירשם כאן) או באמצעות סוכנות שותפים שאושרה רשמית.
שימו לב כי המבחן באנגלית תקף לשנתיים.
עבור מועמדים שאינם האיחוד האירופי, אנו מקבלים רק IELTS ו- TOEFL.
דוברי אנגלית שפת אם, מועמדים בעלי תעודת IB ומועמדים עם בחינות כניסה נורדיות (כולל מועמדים עם בחינה מתאימה מארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, בריטניה, סקוטלנד או אירלנד) פטורים ממבחן אנגלית. שימו לב כי מועמדים בעלי בחינה מתאימה מכל המדינות האחרות (כולל מדינות אפריקה ואסיה, בהן שפת ההוראה היא אנגלית) חייבות להגיש מבחן.
*שימו לב כי יש להמיר את השיעורים בני פחות מ -60 דקות לשעות שלמות.
מועמדים עם בחינה מתאימה מדנמרק
כל המועמדים חייבים לעבור אנגלית ברמה ב 'מהבחינה העליונה בדנית עם תואר GPA של מינימום 3,0.
מתמטיקה או כלכלה
מתמטיקה ברמת C הדנית. המשמעות היא שהמועמדים הבינלאומיים חייבים להיות בעלי מתמטיקה לפחות 125 שעות (שיעורים של פחות מ -60 דקות, יש להפוך לשעות שלמות) במהלך שלוש השנים האחרונות של לימודיהם התיכוניים.
אוֹ
כלכלה ברמת C הדנית. המשמעות היא שהמועמדים הבינלאומיים חייבים להיות בעלי כלכלה לפחות 125 שעות (שיעורים של פחות מ -60 דקות, חייבים להפוך לשעות שלמות) במהלך שלוש השנים האחרונות של לימודיהם התיכוניים.
אם אינך בטוח שהכלכלה שהייתה לך מאושרת, תוכל לפנות למדריכי הסטודנטים שלנו, שיבצעו הערכה.
איך ליישם
יש כניסה לתכנית זו פעם בשנה, עם תחילת הלימודים באוגוסט. אתה מגיש בקשה באמצעות optagelse.dk. ניתן להגיש מועמדות החל מה -1 בפברואר.
מועד אחרון להגשת מועמדות - תחילת הלימודים באוגוסט
15 במרץ בשעה 12 בצהריים
- אם יש לך בחינת זכאות זרה;
- אם אתה אזרח ממדינה מחוץ לאיחוד האירופי;
- אם יש לך בחינת זכייה לדנית וברצונך להגיש בקשה למכסה 2;
- אם יש לך תוכנית חינוך והכשרה מקצועית;
- אם אתה מגיש בקשה לקבלה באישור מיוחד;
- אם אתה מגיש בקשה להחזרה מחדש לאותה תוכנית.
5 ביולי בשעה 12 בצהריים
אם יש לך בחינת תיכון מתאימה לדנית ואתה רוצה להגיש בקשה למכסה 1.
מתי מתחיל הלימוד?
תחילת הלימודים היא ביום שני ה -29 באוגוסט 2022 לכל תוכניות ה- AP והתוכניות לתואר ראשון.
בשבוע שלפני תחילת הלימודים, נארגן ימי התמצאות לכל הסטודנטים הבינלאומיים החדשים. אנו ממליצים לך בחום להשתתף.
תְקוּפַת הִתמַחוּת
בסמסטר ד 'תעשה התמחות בחברה.
בהתמחותך תוכל לבחון את כישוריך החדשים בחברה ולקבל תובנה לגבי משימות עבודה עתידיות והזדמנויות קריירה. תוכל לחבר את הידע התיאורטי שלך עם ניסיון מעשי ובמקביל לחזק את קורות החיים שלך.
בהתמחות, אתה יכול לבדוק תחום עבודה ספציפי ולאחר מכן למקד את התוכנית שלך ביחס לתוכניות הקריירה שלך. כחלק מההתמחות שלך, עליך לכתוב דו"ח פרויקט המבוסס על הצהרת בעיות מהחברה. כאן תהיה לך הזדמנות להתמחות בתחומי העניין הספציפיים שלך.
ההתמחות היא חלק חובה מהתוכנית שלך, ואחריותך היא למצוא חברת התמחות. כדי לעזור, יש לנו מגוון רחב של כלים ואנשי קשר זמינים, למשל באמצעות מרכז הקריירה שלנו.
אפשרויות קריירה
מעצב המולטימדיה מאומן לעבוד עם עיצוב דיגיטלי, חווית משתמש, פיתוח חזיתי ועיצוב חזיתי. מעצב מולטימדיה יכול לשלב טקסט, צליל, תמונות, גרפיקה מונפשת ווידיאו כך שהמסר מוצג ביעילות באמצעות כל מדיה אינטראקטיבית.
לכן אתה מוסמך למשרות בתחומי התכנון, התכנון, הבקרה והיישום מסוגים שונים של הפקות מולטימדיה. מעצבי מולטימדיה יועסקו במגזרים עסקיים שונים, בדרך כלל במדיה דיגיטלית.
בהתאם לפרופיל שלך, שם התפקיד שלך בעתיד עשוי להיות:
- מעצב UX
- מפתח Frontend
- מעצב דיגיטלי
- מפתח אפליקציות
- מנהל מדיה חברתית או מומחה
- מפתח אינטרנט
- קצין תקשורת דיגיטלית