קורס קיץ לעיצוב גרפי מתקדם
IED – Istituto Europeo di Design Florence
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Florence, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שבועות
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 2,600 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jul 2024
* דמי הרשמה 600 אירו + עלות הקורס 2,000 אירו
מבוא
קורס הקיץ לעיצוב גרפי מתקדם מספק לך את הכישורים הדרושים והבנה מוצקה של תחומי המפתח של עיצוב גרפי.
אתה תעלה את רמת המומחיות והביטחון שלך במרכיבים הרבים של תקשורת חזותית. עם היכרות מעמיקה עם עקרונות העיצוב, תלמדו ליצור עיצובים מקצועיים בפורמטים מודפסים ודיגיטליים וכן לקבל תובנות חשובות בתחומי יצירת לוגו, יצירת תדמית, עיצוב לאינטרנט, טיפוגרפיה ומיתוג .
במהלך הקורס בן שלושה שבועות זה, תוכלו לבחון ולשאוב השראה מאוצרות האמנות והמוזיאונים הגדולים בפירנצה על מנת ליצור את הזהות החזותית של מוזיאון נבחר שזקוק למיתוג מחדש, שמירה על עקביות המותג והקול על פני מדיומים.
לוח זמנים
השיעורים מתקיימים בימים שני עד שישי, במשרה מלאה (בוקר ואחר הצהריים) משך הקורס הוא 75 שעות הפרוסות על פני 3 שבועות.
יַעַד
הקורס מיועד לסטודנטים בעלי יכולת או מומחיות מקצועית בסיסית בתחום הלימוד ומעוניינים לפתח את כישוריהם המקצועיים. על המשתתפים להכיר את הכלים והתוכנות הגרפיות העיקריות (Adobe Ps/Ai) וצריכים להיות בעלי מוטיבציה לעבודה עצמאית או בצוות ותחת מועדים.
מתודולוגיה ומבנה
באמצעות לימוד מעמיק של עקרונות העיצוב, הקורס בן שלושה שבועות מקנה לך את המיומנויות ליצור עיצובים מקצועיים בפורמטים מודפסים ודיגיטליים וכן מאפשר לך לקבל תובנות חשובות בתחומי יצירת לוגו, תדמית יצירה, טיפוגרפיה ומיתוג.
על מנת לבנות רקע ידע מקיף, מסלול הלימודים כולל שילוב אסטרטגי של הרצאות, תיאורי מקרה, סדנאות וכן ביקורים באתר במוזיאונים ובתערוכות, בהדרכת אנשי מקצוע מהתעשייה. ביקורים באתר הינם חלק בלתי נפרד מחוויית הלמידה של התכנית ונועדו להשלים את הנרכש בכיתה וכן לשמש אוריינטציה מתמשכת לתחום.
בהתבסס על המחקר שלך, ושואבת השראה מהביקורים באמנות ובאתרים היסטוריים מרכזיים, ואטרקציות באוויר הפתוח בפירנצה, תיצור קונספט ויזואלי ל"מוזיאון חדש בפירנצה". תצטרך לבחור את האלמנטים החזותיים הנכונים, המורכבים משמות, מיתוג, אינפוגרפיקה ומסע הפרסום, כדי ליצור קשר עם המבקרים. במהלך המצגת הסופית, כל פרויקט ידון בנפרד או בקבוצה.
סטודנטים אידיאליים
הקורס מיועד לסטודנטים בעלי יכולת או מומחיות מקצועית בסיסית בתחום הלימוד ומעוניינים לפתח את כישוריהם המקצועיים. על המשתתפים להכיר את הכלים והתוכנות הגרפיות העיקריות (Adobe Ps/Ai) וצריכים להיות בעלי מוטיבציה לעבודה עצמאית או בצוות ותחת מועדים.
גלריה
תכנית לימודים
תכנית לימודים
ביקור במוזיאון
ביקור נרחב באתר במוזיאון חשוב בפלורנטין, שישמש כארכיטיפ לגיבוש פרויקט הגמר. זה יתבסס על מיתוג מחדש של המוזיאון השני שבו ביקר, כרגע עם תוכן ויזואלי גרוע. במהלך הביקורים צלם מקצועי ילווה אותך ואת חבריך לכיתה ויספק מידע ואסטרטגיות טכניות ומסגור לפיתוח פרויקט הגמר.
תדמית זהות ותאום
לימוד כל האלמנטים היוצרים את הזהות החזותית של מוזיאון או גלריה לאמנות (שמות, לוגו ואלמנטים חזותיים). התדמית הארגונית נועדה להיות מושכת לציבור, ברורה ופונקציונלית כך שהתוצאה הסופית יכולה לעורר עניין בקרב הצרכנים. פרויקט הזהות החזותית שפותח במהלך הקורס מייצג את פרויקט הגמר.
- מבוא לעיצוב תאגידי: מרכיבים של הזהות הארגונית ותפקידו של המעצב בפיתוחה.
- ניתוח בעיות תקשורת: שימוש במותגים, טיפוגרפיה וקודי צבע, תכנון פרויקט וביצוע.
- פיתוח לוגו ויישום: תיאום תמונה ויישומיה.
מערכת מוזיאונים ועיצוב גרפי לתועלת הציבור
ניתוח של עיצוב גרפי לשימוש ציבורי המיושם על מערכת המוזיאון.
- שילוט: איך יוצרים זהות ויזואלית של מוזיאון ואיך מעבירים מידע.
- אינפוגרפיקה: מה עושה הדמיית נתונים טובה
פרסום ואלמנטים של מצגת
- המצגת הסופית: כיצד לשלב את האלמנטים במצגת ויזואלית מושכת של הפרויקט.
- אנימציות וממתקי עיניים: יצירת אלמנטים מושכים הן עבור מצגת והן עבור אינטראקציה ברשתות חברתיות.
- מסע הפרסום: איך לקדם מוזיאון גם מחוץ וגם באינטרנט.
מטלות ופרויקט גמר
יצירת הקונספט החזותי ל"מוזיאון חדש בפירנצה", על סמך המחקר שלך, ההתרשמות האישית שלך מהעיר, ועל מה שהיית רוצה שהעיר תציג לעולם. הפרויקט מורכב ממתן שמות, מיתוג, יצירת אינפוגרפיקה ומימוש הפרסומת למוזיאון הקונספטואלי הזה.
לאור הייחודיות של הנושא והמספר הרב של מוזיאונים מפורסמים בעולם בפירנצה, המשימה תתבצע עד לפרטים הקטנים ביותר. המצגת הסופית תהיה דיון בכל פרויקט שמתממש בנפרד או בקבוצה במהלך תכנית הקיץ