קורס קיץ בעיצוב גרפי במיתוג
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב
מֶשֶׁך
3 שבועות
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 3,150
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jul 2024
מבוא
תחום עיצוב זהות חזותית לעסקים, מוצרים, אירועים ושירותים השתנה באופן משמעותי. כיום, מותגים דינמיים, משתנים, מסתגלים ומתפתחים יותר מאי פעם. הם כבר לא אלמנט סטטי, ויותר ויותר מכשירים ופלטפורמות צצים עליהם ניתן לפרוס מערכות זהות חזותית. זה דורש גישה אסטרטגית ועיצוב יעיל המסוגל לעמוד בקצב של מגמות אלו.
קורס עיצוב גרפי בקיץ במיתוג בוחן את הקשר בין ממשקים חזותיים וחווית משתמש ומבקש להבין כיצד הם מקושרים למדיה מודפסת ודיגיטלית, מדיה חברתית, הפצה דיגיטלית ופלטפורמות קידום, וכיצד כל זה חל על הסביבות שסביבנו .
סטודנטים אידיאליים
פרופיל סטודנט
קורס זה מיועד במיוחד לאנשים המעוניינים לקבל תובנה לגבי הכלים העיקריים המשמשים להפקת פרויקטים של עיצוב ותקשורת חזותית וללמוד את המושגים הבסיסיים המשמשים בעולם העיצוב הגרפי ובמיוחד בזהות חזותית, מיתוג ותרבות מותג.
הוא מכוון גם למעצבים מתחומים אחרים, בוגרים ותואר ראשון באמנויות יפות, תקשורת, צילום, הוצאה לאור, פרסום או דפוס, ויזמים המבקשים להרחיב את הידע שלהם בעיצוב גרפי אסטרטגי. סטודנטים ובוגרי אוניברסיטה בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית ואינטראקטיבית.
שליטה מסוימת ב-Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign ו/או Acrobat תוערך בצורה חיובית. התלמידים לא ילמדו כיצד להשתמש בכלים אלו במהלך שעות הכיתה אלא יתבקשו להפיק את הפרויקטים שלהם באמצעות התוכנה לפי בחירתם.
קבלה
גלריה
תכנית לימודים
מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
הקורס מבוסס על תיאורי מקרה ומתודולוגיות אחרות של פרויקטים כגון חשיבה עיצובית חזותית.
קורס קיץ זה עוסק בעיקרו בהתבוננות, ניתוח, השוואה, יצירה ופיתוח של אסטרטגיות, משאבים ומתודולוגיות לעיצוב מערכות זהות חזותית. ישים לזהות ארגונית, מיתוג, איתור דרכים, עיצוב אירועים, עיצוב מוצר, תצוגות תערוכות, מדיה חברתית ומדיה דיגיטלית.
זה מגביר את היצירתיות, מטפח מגמות עיצוב חדשות, ומכשיר את דרך החשיבה של המעצבים (במודע), מעודד אותם להקרין ולעצב באחריות תוך מחשבה על ההווה והעתיד.
פוּרמָט
מעורב, 8 שבועות באינטרנט, שבוע אחד באתר. לוח זמנים באתר: שני, רביעי ושישי מ-9:30 עד 15:00; שלישי וחמישי מ-9:30 עד 15:00 ומ-16:00 עד 18:30.
תוצאת התוכנית
מטרות
- מתן היכרות עם השלבים השונים של פרויקט עיצוב ותקשורת חזותית המכוון למערכות זהות חזותית.
- עבודה בטכניקות ייצוג שונות, יצירת מודלים (דומים), עריכת הצעות מחיר והבנה כיצד לנהל, לייצר וליישם פרויקט.
- בחינת קריטריונים עיצוביים חדשים המבוססים על מקרה בוחן ומתודולוגיות אחרות של פרויקט (חשיבה עיצובית חזותית) וניתוח הרעיונות השונים שהסטודנטים מעלים איתם כדי לפתור את אותה בעיה בתוך פרויקט ספציפי.
- למידה על החומרים, הכלים, האסטרטגיות, הטכניקות והטכנולוגיה הקשורים לעיצוב גרפי ותקשורת חזותית.
- פיתוח תפיסות יצירתיות ויכולת לחשוב על פתרונות עיצוב ותקשורת אסתטיים, פונקציונליים ויעילים לפרויקטים של מיתוג.
- בניית הכישורים הדרושים להצגת פרויקט מקצועי טוב.
- לפרש טרנדים ולהתעדכן בפריצות דרך טכנולוגיות וחדשניות.