דיפלומה ב אירוח - מלון ומלונאות שירותי ניהול (Co-op)
Fanshawe College
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, קנדה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
CAD 8,497 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* 2,652.21 דולר למונח: סכום כולל לסטודנטים קנדים 8,617.94 דולר למונח: סכום כולל של סטודנטים בינלאומיים לקדנציה. העלויות בפועל לשנת 2020/21 עדיין נקבעות
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
אתה המתכנן, מי שזוכר כל פרט, השואף לעשות כל חוויה חיובית עבורך ועבורך. מאפיינים אישיים אלה, בשילוב עם ניסיון Fanshawe שלך, יגרום לך הצלחה בתעשיית האירוח.
עם תכנית לימודים רחבה אך רלוונטית, תוכנית ניהול המלונות שלנו תלמד אותך על מערכות ניהול אורחים והזמנות, ותספק חוויה מעשית בפעילות שירות מזון במסעדה של Fanshawe בקמפוס ובמתקני המטבח המודרניים. תקבל לא רק תעודה בניהול מלונות, אלא הבנה של מה שהופך עסק מצליח עם קורסים בחשבונאות, ניהול משאבי אנוש, ניהול פיננסי ותכנון אירועים.
לבסוף, השיתוף שלנו בשיתוף פעולה יבטיח כי לאחר סיום הלימודים יהיה לך את השילוב הנכון של למידה בכיתה מתוך קורס ניהול המלונות שלנו, כמו גם ידע עסקי והדרכה מעשית שמעסיקים בענף שירות המזון מחפשים. . אתה יכול לצפות למצוא תעסוקה משמעותית במספר תפקידים שונים בתוך בית מלון, החל משירות אוכל ועד חלוקת חדרים. תוכנית ניהול המלונות של Fanshawe מספקת גם את האפשרות לחקור קריירה כמתאמן לניהול לפני שתתקדם להנהלה.
תעשיית המלון אינה מוגבלת רק לקנדה - אתה יכול ללכת כמעט בכל מקום לאחר שתשלים את הדיפלומה וניהול המלון. אתה יכול לבחור להמשיך את ההשכלה שלך עם תוכניות לתואר שני או להמשיך תואר בניהול מלון בינלאומי באוניברסיטת Royal Roads.
לאן אתה הולך ומה שאתה עושה הוא, כמובן, תלוי בך.
מידע אחר
דרישת גיל: על מנת לעמוד בתקנות הרישוי של AGCO, התלמידים חייבים להיות לפחות בני 18 עד תחילת דרגה 1 של התוכנית.
חינוך קואופרטיבי
על מנת להיות זכאים לשיתוף פעולה, התלמידים חייבים לשמור על GPA 2.0 ולהיות שלמים אקדמיים עם תחילת תקופת העבודה שלהם.
זוהי תוכנית חינוך שיתופית לשנתיים. סטודנטים שיעמדו הן בדרישות האקדמיות והן בדרישות הקואופרציה של התוכנית יהיו זכאים לסיים את לימודיהם עם תעודת סיום מוסמכת של קואופ.
תוצאות למידה
- תמכו בתרבות שירות בתעשייה ובמקום העבודה על ידי אימוץ גישה חיובית ותפאורה מקצועית, התאמה עם צרכים מגוונים ומיוחדים ותרומה כחבר צוות.
- לספק שירות לקוחות ופתרונות הצופים, עונים ו / או עולים על הציפיות הפרטניות, כמו גם הציפיות, הסטנדרטים והיעדים הארגוניים.
- השתמש במושגי שיווק, מחקר שוק, רשתות חברתיות, אסטרטגיות ניהול מכירות והכנסה, כישורי ניהול מערכות יחסים וידע על מוצרים לקידום ומכירת שירותי אירוח, מוצרים וחוויות אורחים.
- החל מודלים עסקיים והכנסות וכן מיומנויות חשבונאיות, תקצוב, פיננסי ומינהל בסיסיים כדי לתמוך בניהול ותפעול יעיל של מגוון ארגונים המספקים שירותי ומוצרי אירוח.
- לעמוד במערכות, תהליכים, מדיניות, תקנים, חובות חוקיות ותקנות רלוונטיות לארגון ולמקום העבודה, ולהחיל עקרונות ניהול סיכונים, כדי לתמוך ולשמור על פעולות אירוח יעילות, בטוחות, מאובטחות, נגישות ובריאות.
- השתמש בטכנולוגיות מתאימות כדי לשפר את האיכות והאספקה של שירותי אירוח, מוצרים וחוויות אורחים וכדי למדוד את היעילות של פעולות האירוח.
- הישאר מעודכן עם מגמות ונושאי אירוח, ויחסים תלויים זה בזה בענפי התיירות הרחבים * כדי לשפר את ביצועי העבודה ולהנחות את פיתוח הקריירה.
- השתמש בכישורים וכלים של מנהיגות, עבודת צוות, קונפליקט וניהול מערכות יחסים, כמו גם בידע של התנהגות ארגונית, יחסי עבודה, תקני תעסוקה וזכויות אדם כדי לתרום לסביבת עבודה חיובית.
- הגיב לסוגיות ולדילמות העולות במתן שירותי אירוח, מוצרים וחוויות אורחים על ידי שימוש וקידום התנהגות אתית ושיטות עבודה מומלצות של אחריות חברתית של חברות וקיימות סביבתית.
קורסים
שלב 1
קח את כל הקורסים המנדטוריים הבאים:
- פעולות HOSP-1020 מלונות ונופש
- מתמטיקה 1210 מתמטיקה לאירוח
- HOTL-1014 קשרי אורחים
- BEVR-1026 בירה, יין ומשקאות חריפים
- DEVL-1049 הכנת קריירה
- SFTY-1067 בטיחות מזון, הגשה חכמה ועזרה ראשונה
- COOP-1020 חינוך קואופרטיבי הכנה לתעסוקה
- מבוא שירות FDMG-1115
- COMP-1517 טכנולוגיה לאירוח
- WRIT-1042 סיבה וכתיבה 1-תיירות / אירוח
שלב 2
קח את כל הקורסים המנדטוריים הבאים:
- יסודות חשבונאות של ACCT-1104
- משרד החזית HOTL-1015
- אוכל FDMG-1039 להצלחה מקצועית
- FDMG-3048 מצוינות שירות
- MKTG-1059 שיווק לתיירות ואירוח
- COMM-3080 נציב לתיירות ואירוח
רמה 3
השכלה כללית - קח קורס בחירה כללי בחינוך כללי 3
קח את כל הקורסים המנדטוריים הבאים:
- מנהיגות שירות FDMG-5023
- FINA-3048 מגה וניתוח פיננסי
- HOSP-1021 ניהול מתקנים בר קיימא
- MGMT-3081 מיומנויות פיקוח
- HOTL-5002 ניהול הכנסות
- ENTP-3001 רוח יזמית
רמה 4
קח את כל הקורסים המנדטוריים הבאים:
- קייטרינג ואירועים HOTL-3012
- ECON-3008 כלכלה עולמית
- MGMT-3082 מנהיגות מלונות גלובלית
- PLAN-5001 האירוע המרכזי
- LAWS-3058 משפט וניהול סיכונים
- HOSP-5001 אירוח ניהול משאבי אנוש
- שירות גלובלי ופרימיום HOTL-3013
חינוך כללי - בחירות בחירה
- קח 3 נקודות זכות בחינוך כללי - בדרך כלל נלקחים ברמה 3
תושבות התוכנית
על הסטודנטים להשלים לפחות 22 נ"ז בתכנית זו במכללת Fanshawe College כדי לעמוד בדרישת התושבות של התוכנית ולסיים את לימודיהם. הלנה לופס / פיקסלים
דרישות קבלה
- OSSD עם קורסים מהזרם מכללה (C), אוניברסיטה (U), אוניברסיטה / מכללה (M), או זרם פתוח (O) עם :
- כל כיתה 12 אנגלית (C) או (U)
- כל מתמטיקה כיתה 11 * (C), (U) או (M)
אוֹ
- תעודת כניסה אקדמית וקריירה (ACE)
אוֹ
- תעודת שוויון תיכון באונטריו (GED) ו :
- כל מתמטיקה כיתה 11 * (C), (U) או (M)
אוֹ
- מועמד בוגר עם עמידה בקורסים הנדרשים שצוינו לעיל
הערה:
* מועמדים חסרי המתמטיקה הנדרשים עשויים עדיין לקבל זכאות לקבלה על ידי השלמת שדרוג מקדים מתאים.
דרישות שפה אנגלית
מועמדים ששפתם הראשונה אינה אנגלית יידרשו להפגין בקיאות באנגלית באחת מהשיטות הבאות:
- כיתה י 'מכללת זרם או זרם האוניברסיטה אשראי אנגלית מבית ספר תיכון אונטריו, או שווה ערך, בהתאם לדרישות הקבלה של התוכנית
- מבחן אנגלית כשפה זרה (TOEFL) עם ציון מינימלי של 79 למבחן מבוסס אינטרנט (iBT), עם תוצאות מבחן בשנתיים האחרונות.
- מערכת בדיקת שפות באנגלית הבינלאומית (IELTS) מבחן אקדמי עם ציון כולל של 6.0 ללא ציון נמוך מ- 5.5 באחת מארבע הלהקות, עם תוצאות מבחן בשנתיים האחרונות.
- (CAL) עם ציון כולל של 60 עם ציון לא פחות מ 50 בכל אחת מארבע הלהקות, עם תוצאות המבחן בשנתיים האחרונות
- מבחן Pearson של האקדמיה האנגלית (PTE) עם ציון מינימלי של 53, עם תוצאות הבדיקה בשנתיים האחרונות
- מבחן אנגלית בקיימברידג '(FCE / CAE / CPE) עם ציון כולל על סולם קמפברידג' האנגלי של 169 ללא מיומנות שפה פחות מ 162, עם תוצאות הבדיקה בשנתיים האחרונות
- הערכת שפה אנגלית (ELE) במכללת Fanshawe College עם ציון מינימלי של 70% בכל חלקי המבחן, עם תוצאות המבחן בשנתיים האחרונות
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 תלמידים: ציון מינימום של 80% ב ESL4 / GAP5 רמה 8, 75% ב ESL4 / GAP5 רמה 9, או 70% ב ESL4 / GAP5 רמה 10
הכנה אקדמית מומלצת
- כיתה 11 ו כיתה 12 אירוח ותיירות (ג)
- כל כיתה י"א או 12 כיתה יזמות (ג) או (O)
- כיתה 11 טכנולוגיית מידע ותקשורת: הסביבה הדיגיטלית (O) או כיתה 12 טכנולוגיית מידע ותקשורת: פתרונות מולטימדיה (C)
- כיתות 11 חשבונאות פיננסית (M)
- עקרונות חשבונאות פיננסית 12 (M)
- כיתה 12 תקשורת עסקית וטכנולוגית (O)
- מתמטיקה כיתה יב (ג), (U) או (M)
- שפות בינלאומיות
- תעודת כניסה אקדמית וקריירה (ACE): קורס מתמטיקה עסקית או טכנית קורס קורס מיומנויות מחשב
הכנה אישית מומלצת
- חקור את תעשיית האירוח באמצעות חוויות שירות לקוחות במפעלי האירוח.
- התנסו במנהגים ותרבויות של נימוסים עסקיים באמצעות חוויות עם קשרים אישיים, אקדמיים או עסקיים.
- אם אפשר לחפש תעסוקה או ניסיון התנדבות בענף האירוח.
קריטריונים לבחירת המבקש
כאשר מספר המועמדים הזכאים יעלה על השטחים הזמינים בתכנית, הקריטריונים לבחירת המבקש יהיו:
- עדיפות לתושבים קבועים באונטריו.
- קבלת הגשת הבקשה עד ה -1 בפברואר (לאחר מועד זה, Fanshawe College תשקול מועמדים על בסיס כל הקודם זוכה עד לתכנית המלאה).
- הישג בדרישות הקבלה.
אפשרויות קריירה
הבוגרים ימצאו הזדמנויות קריירה בארגוני אירוח הן ברמה הלאומית והן הבינלאומית. אפשרויות קריירה כוללות מלונות, אתרי נופש, מתקני בילוי, ספינות שייט, בתי קזינו, בתי מגורים לפנסיה ואוכל ומשקאות. התלמידים יתקדמו בדרכי הקריירה שלהם לתפקידי פיקוח וניהול בכל תחומי הענף.
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
הזדמנויות קו-אופ
תוכנית האירוח - שירותי מלונות ואתרי נופש מציעה רכיב חינוך שיתופי, המספק לסטודנטים את ההזדמנות לצבור ניסיון עבודה ממקור ראשון בתחומם שבחרו. הנה כמה משרות שיתופיות שהניעו את הקריירה של כמה סטודנטים לניהול שירותי מלון ואתרי נופש לפני שסיימו את הלימודים!
מנהל שירות חדר אוכל
פיקוח, תזמון, הדרכה והערכת שרתים תוך ניהול שולחנות ומקומות ישיבה כמו גם ניקיון ותחזוקה של חדר האוכל.
מתמחה בניהול חזית הבית
צברו ניסיון במותג מלונות עולמי באתר נופש יוקרתי ברמת 5 כוכבים על אי טרופי ציורי.
סוכן שירותי אורחים
שמירה על פונקציות מכירות ושירות לקוחות תוך שמירה על תקני שירות לקוחות עבור קו שייט.
קורסים
שלב 1
קח את כל קורסי החובה הבאים:
- HOSP-1020 ---- תפעול בתי מלון ואתרי נופש
- MATH-1210 ---- מתמטיקה לאירוח
- HOTL-1014 ---- קשרי אורחים
- COOP-1020 ---- הכנה לתעסוקה בחינוך שיתופי
- COMP-1517 ---- טכנולוגיה לאירוח
- WRIT-1042 ---- סיבה וכתיבה 1-תיירות/אירוח
- FDMG-1144 ---- תפעול מזון ומשקאות
- ANTH-1012 ---- אנתרופולוגיה תרבותית
שלב 2
קח את כל קורסי החובה הבאים:
- ACCT-1104 ---- יסודות החשבונאות
- COMM-3080 ---- Comm לתיירות ואירוח
- HOSP-3009 ---- תפעול בתי מלון ואתר נופש 2
- HOTL-3015 ---- קשרי אורחים 2
- FDMG-3055 ---- תפעול מזון ומשקאות 2
- TOUR-1015 ---- תיירות פנאי ופנאי
- HOTL-1018 ---- ניהול לינה
רמה 3
השכלה כללית - למדו קורס בחירה בחינוך כללי בן 3 נ"ז.
קח את כל קורסי החובה הבאים:
- HOSP-1021 ---- ניהול מתקנים בר קיימא
- HOTL-5002 ---- ניהול הכנסות
- MGMT-3103 ---- ניהול ארגוני
- HOTL-3016 ---- רכש ובקרת עלויות
- HOTL-3017 ---- ניהול מגורים
- MKTG-1113 ---- שיווק ומדיה חברתית
רמה 4
קח את כל קורסי החובה הבאים:
- ECON-3008 ---- כלכלה גלובלית
- LAWS-3058 ---- משפט וניהול סיכונים
- HOTL-3012 ---- קייטרינג ואירועים
- FINA-3048 ---- ניהול פיננסי וניתוח
- DEVL-1062 ---- פיתוח קריירה
- HOTL-3018 ---- ניהול מלונות אסטרטגי
- MGMT-3104 ---- משאבי אנוש למלון
השכלה כללית - מקצועות בחירה
קח 3 נקודות השכלה כללית - נלקח בדרך כלל ברמה 3
תושבות התוכנית
סטודנטים חייבים להשלים מינימום של 22 נקודות זכות בתכנית זו ב- Fanshawe College כדי לעמוד בדרישת התושבות בתכנית ולסיים את לימודיהם בתכנית זו
תוצאת התוכנית
- תמכו בתרבות שירות בתעשייה ובמקום העבודה על ידי אימוץ גישה חיובית ועיצוב מקצועי, מתן מענה לצרכים מגוונים ומיוחדים ותרומה כחבר צוות.
- לספק שירות לקוחות ופתרונות הצופים, עומדים ו/או עולים על הציפיות האישיות, כמו גם ציפיות, סטנדרטים ויעדים ארגוניים.
- השתמש בתפיסות שיווקיות, מחקרי שוק, רשתות חברתיות, אסטרטגיות מכירות וניהול הכנסות, מיומנויות ניהול מערכות יחסים וידע על המוצר כדי לקדם ולמכור שירותי אירוח, מוצרים וחוויות אורחים.
- יישם מודלים עסקיים והכנסות, כמו גם מיומנויות חשבונאות, תקציביות, פיננסיות ואדמיניסטרציה בסיסיות כדי לתמוך בניהול ותפעול יעיל של מגוון ארגונים המספקים שירותי אירוח ומוצרי אירוח.
- ציות למערכות, תהליכים, מדיניות, תקנים, חובות משפטיות ותקנות רלוונטיות לארגון ולמקום העבודה, וליישם עקרונות ניהול סיכונים, כדי לתמוך ולשמור על פעולות אירוח יעילות, בטוחות, נגישות ובריאות.
- השתמש בטכנולוגיות מתאימות כדי לשפר את האיכות והאספקה של שירותי אירוח, מוצרים וחוויות אורחים ולמדוד את האפקטיביות של פעולות אירוח.
- הישאר מעודכן בטרנדים ובנושאים של אירוח, ויחסי תלות הדדיים במגזרי תעשיית התיירות* הרחבה יותר כדי לשפר את ביצועי העבודה ולהנחות את פיתוח הקריירה.
- השתמש במיומנויות וכלים של מנהיגות, עבודת צוות, קונפליקטים וניהול מערכות יחסים, כמו גם ידע על התנהגות ארגונית, יחסי עבודה, תקני עבודה וזכויות אדם כדי לתרום לסביבת עבודה חיובית.
- להגיב לנושאים ולדילמות המתעוררות באספקת שירותי אירוח, מוצרים וחוויות אורחים על ידי שימוש וקידום התנהגות אתית ושיטות עבודה מומלצות של אחריות חברתית תאגידית וקיימות סביבתית.
אפשרויות קריירה
הבוגרים הנלהבים, החרוצים, החדשניים וממוקדי המטרה של התוכנית של Fanshawe Hospitality – Hotel and Resort Management (Co-op) ימצאו מסלולי קריירה מרגשים לתפקידי פיקוח וניהול התומכים בבתי מלון, אתרי נופש, מתקני בידור, ספינות שייט, בתי קזינו, ומגורים לפנסיה ברחבי העולם.
להלן כמה דוגמאות להזדמנויות קריירה לבוגרי תוכנית ה-Fanshawe's Hospitality – Hotel and Resort Management (Co-op):
יועץ תפעול
שתפו פעולה עם בעלי מלונות וחברות ניהול מובילות כדי לחוות תחומים פונקציונליים מגוונים בתעשיית האירוח.
מנהל התפעול של אתר הנופש בחוף
פתח אסטרטגיות כדי לעזור לצוות מנהיגות למקסם את ההכנסות והרווחיות תוך הבטחת שירותי אורחים מצוינים באתר נופש.
עוזר מנהל אתר נופש
סיוע בתפעול שוטף, תחזוקה וצוות של אתר נופש.
עדויות סטודנטים
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.