Keystone logo
© Eli Haney, Northwest University photographer
Hawaii Tokai International College

Hawaii Tokai International College

Hawaii Tokai International College

מבוא

הוקם בשנת 1992, כמכללה אמריקאית ללימודי אמנות שנתיים, Hawaii Tokai International College (HTIC) ממוקמת בעיר Kapolei. HTIC, שהוסמכה על ידי ועדת ההסמכה למכללות קהילתיות וג'וניור של האיגוד המערבי של בתי ספר ומכללות (WASC), היא הקמפוס האמריקני היחיד של מערכת החינוך הטכנולוגי של יפן בטוקאי. HTIC משקף את הפילוסופיות החינוכיות המשולבות של מייסד TES, ד"ר Shigeyoshi Matsumae, ואת ד"ר ריצ'רד Kosaki, אוניברסיטת הקנצלרית הוואי אמריטוס, פרופסור לשעבר ומייסד של UH קהילת קולג 'מערכת. שניהם היו שותפים לאמונה חזקה בחינוך פעיל שדרכו התלמידים לא רק רכשו ידע, אלא גם פיתחו חשיבה ביקורתית, מיומנויות תקשורת והסקרנות האינטלקטואלית להיות לומדים לכל החיים.

כמדען, ד"ר Matsumae האמין כי חינוך אמנותי חזק יתרום לתודעה מוסרית וחברתית הדרושה לעולם מתקדם יותר ויותר טכנולוגית. חוויותיו במלחמת העולם השנייה הביאו אותו גם להאמין כי חינוך בעל אוריינטציה בינלאומית היה הדרך הטובה ביותר לשלום העולם המתמשך. ככזה, מערכת החינוך של אוניברסיטת טוקאי (TES) היא רשת ענפה של מוסדות חינוך ומחקר ברחבי יפן, עם מתקני הממוקם גם בדנמרק ובאוסטריה. המיקום הגיאוגרפי הייחודי של הוואי ומרחב רב-תרבותי עשיר הפכו אותה למקום המושלם עבור הקמפוס האמריקאי של TES.

לכן זה HTIC מדגים ומשקף את האמונות של ד"ר Matsumae. למרות בבעלות יפנית, HTIC הוא מוכר אמריקאי ליברלית אמנות ג 'וניור קולג'. בייסוד HTIC, ד"ר קוסאקי הסתמך על המשימה של טוקאי של שלום העולם והציב את מטרת הקולג 'כגוף סטודנטים בינלאומי שילמד ויחיה יחד בקהילת למידה.


השתתפות קהילתית

כל התלמידים ב- HTIC מוזמנים להשתתף בקהילה המקומית ובמשך השנים התנדבו במרכזים קהילתיים, בתי ספר, מעונות יום, שווקים חקלאיים, ניקוי חוף ובאירועים כגון פסטיבל הסרטים הבינלאומי בהוואי, ריצה אלוהה הגדולה והונולולו מרתון. הזדמנויות להתבוננות ממקור ראשון והשתתפות בקהילה העסקית ובממשל המקומי מתקיימות גם כן.

בנוסף לתוכניות החינוכיות של המכללה, המכללה משתתפת בחיי הקהילה על ידי שיתוף המתקנים שלה עם קבוצות המעוניינות לקיים סדנאות, סמינרים, כנסים ואימונים.

כמו הוואי נע עמוק לתוך המאה ה -21, מוסדות כגון HTIC יהיה תפקיד חיוני ביצירת גשרים בינלאומיים הדרושים לכל המבקשים להפוך לבטא מודעת מבחינה תרבותית של "הכפר הגלובלי". בדיוק כמו HTIC הוא צעיר, אנרגטי ומחויב מתן תלמידים עם גשרים אלה כדי לשפר את חייהם, HTIC מוקדש לקידום חילופי רעיונות בין חוקרים, חוקרים, ממשלה, ומנהיגים עסקיים על מגוון רחב של נושאים ונושאים. בעשותם כך, HTIC מקווה להמשיך להיות חלק פעיל של הקהילה המערבית ואהא, תורם בדרכים חיוביות רבות הדינמיות שלה ואת הצמיחה - בדיוק כמו רב תרבותית הוואי סיפקה לסטודנטים הבינלאומי של HTIC ומבקרים מקום שבו לחוות את הרוח החמה של אלוהה.


תוצאות הלמידה המוסדית

תוצאות הלמידה המוסדיות של HTIC מושרשות במשימתה לטפח תלמידים כדי להפוך לאזרחים פרודוקטיביים בעולם. תוצאות למידה אלה הן חלק בלתי נפרד מהקורסים, התוכניות, השירותים והפעילויות של המכללה. כל הקורסים המוצעים ב- HTIC משלבים, לפי הצורך, את תוצאות הלמידה.

(בנוסף, השיעורים הנבחרים מיועדים לכל מונח ככיתות "אינטנסיביות" ומדגישים את שלוש התוצאות הספציפיות: כתיבה, תקשורת אוראלית ו / או למידה שיתופית).


מיומנויות תקשורת אפקטיבית

התלמידים קוראים בצורה אנליטית, מקשיבים היטב, ומתקשרים בצורה ברורה, יעילה ויצירתית הן בצורות כתובות והן בצורה אוראלית, באופן המתאים לקהל, למצב ולהקשר.

תחומי הכישורים, הידע והערכים המרכיבים את תוצאת הלמידה המוסדית שבה חייבים התלמידים להשיג הם:

  • אוראלי
  • כתוב
  • הבנת הנקרא
  • מיומנויות אינטלקטואליות ומעשיות


מיומנויות אינטלקטואליות ומעשיות

התלמידים מראים כישורי אינטלקטואליים ומעשיים בהקשרים ובתחומים שונים, מפרשים ומציעים פתרונות מנומקים לבעיות המתעוררות הן בכיתה והן מחוצה לה.

התלמידים מבצעים ניתוחים כמותיים ומדעיים ומעריכים נימוקים, תביעות או מידע. התלמידים גם מפגינים יצירתיות והערכה מושכלת לאמנויות.

תחומי הכישורים, הידע והערכים המרכיבים את תוצאת הלמידה המוסדית שבה חייבים התלמידים להשיג הם:

  • חשיבה ביקורתית
  • חשיבה כמותית
  • יְצִירָתִיוּת
  • מידע וטכנולוגיה אוריינות
  • הערכה אסתטית
  • אזרחות עולמית


אזרחות עולמית

התלמידים מפגינים תחושה של מודעות מעבר לעצמי, הכוללת הערכה לגיוון ולרב-לשוניות. הסטודנטים גם מתאמנים בשיתוף פעולה, התנהגות אתית והתנהגויות אחרות התורמות להבנה גלובלית ולשלום עולמי.

תחומי הכישורים, הידע והערכים המרכיבים את תוצאת הלמידה המוסדית שבה חייבים התלמידים להשיג הם:

  • הבנה בין-תרבותית
  • היגיון מוסרי
  • לימוד בשפה שנייה
  • למידה שיתופית
  • הבנת נושאים של שלום עולמי


לוח זמנים

HTIC מציעה ארבעה תנאים אקדמיים בכל שנה. תלמידים חדשים יכולים לבחור להתחיל את לימודיהם בתחילת כל ארבעת השבועות הבאים: סתיו (ספטמבר / אוקטובר), חורף (ינואר), אביב (אפריל) או קיץ (יוני / יולי)

מיקומים

  • Kapolei

    Farrington Highway,91-971, 96707, Kapolei

שאלות