Keystone logo
High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

מבוא

הגישה שלנו

הנחות מקובלות מאתגרות

במשך יותר מ -75 שנים בבתי ספר האמריקאים ביותר עקבו שלוש שיטות סטנדרטי אשר מוטבעות כל כך מבחינה תרבותית ככמעט לברוח שאלה: לבודד סטודנטים מהעולם המבוגר, חשיבה נפרדת מלעשות, ולהפריד תלמידים על ידי נתפס יכולת, מעמד, גזע, מין אקדמי, או יכולת שפה.

מאז השינה 2000, גבוהים K-12 בתי ספר הגבוה טק התהפכו עקרונות אלה על ידי:

קבלת תלמידים באמצעות הגרלה ולקבץ אותם הטרוגני עוסק תלמידים בעולם המבוגר של עבודה באמצעות עבודת שטח והתמחויות שילוב ידיים, לבבות ומוחות באמצעות קפדניים, ידיים על פרויקטים

GSE מכין מחנכים לעצב ולהניח מנהיגות בתוכניות עם התחייבות מקבילה להון, הקפדה, ורלוונטי לכל התלמידים. במקום ליצור העתקים של היי טק גבוה, חינוך למידה באמצעות GSE מעודד להשתמש באתרים הקליניים שלנו כהקשר ללמידה: הזדמנות לקחת סיכונים, משקף בפועל על ולעצב את החזון שלהם להוראה יעילה, למידה ומנהיגות.

מוביל עם התמחות חדשנית

GSE יצא מ, ומוטבע באופן מלא, רשת בתי ספר אמנה של בתי ספר חדשניים, המבוסס על פרויקט. כמו שלוש עשרה בתי הספר היי טק הגבוה K-12, המשמשים כהקשר ללמידת מבוגרים, GSE מחויב לספק חוויות למידה האישית, אותנטי, וטרנספורמטיבי. תלמידי GSE ליצור תוכניות לימוד אישיות, לרדוף תכנית לימודים מבוסס פרויקט, לחקור שאלות שלהם באמצעות חקירה קפדנית, ולפתח תיקים דיגיטליים להפגין הלמידה שלהם. הם לומדים על ידי עשייה ויש הזדמנויות רבות לחקור את הצומת של תאוריה והפרקטיקה ולהרהר על הלמידה שלהם. כמו סטודנטים לרפואה בבית חולים הוראה, תלמידי GSE לקחת קורסים ולערוך מחקר תוך עיסוק יומיומי בעולם האמיתי של בתי ספר אפקטיביים, חדשניים.

עיצוב לצדק חברתי

היי טק הגבוה נוסד כניסוי הון בשילוב מעמד חברתי. עובד כדי למלא את ההבטחה שלא מומש של בראון נ. מועצת חינוך, שהכריז "נפרד כמטבע שוויוני", היי טק הגבוה K-12 בתי הספר נועדו לספק גישה ואתגר לכל התלמידים בסביבת למידה חדשנית. מהעיצוב של כל בית ספר לעיצוב של כל ניסיון למידה, אנשי חינוך HTH להביא הון עדשה קריטית לעבודתם כדי לטפל בדיכוי היסטורי ומערכתי המשפיע על תלמידים חלשים. באמצעות פדגוגיה מתקדמת התמקדה בלמידה עמוקה יותר, יש לי תלמידי קול ובחירה בלמידה שלהם ומטרה אותנטית וקהל על עבודתם. בתורו, תלמידים בGSE לבחון את הקשרים בין ההון ועיצוב בפרקטיקה שלהם ולפתח את כישורי מנהיגות אפקטיביות לתמיכה בעמיתיהם בעיצוב בתי ספר כי הן חדשניות ושוויוניות.

סדר עדיפויות אסטרטגיות

HTH GSE שואף להיות מוכר בארץ ובעולם כמרכז של תרגול מתקדם הקשורים להוראה, למידה ומנהיגות, וכמודל של חינוך לתואר מתחשב, משולב, וטרנספורמטיבי שיש לו השפעה ישירה על K-12 בתי ספר. שאיפה זו משקפת את היכולת המיוחדת וייחודית של HTH GSE כבוגר בית ספר המשובץ בבתי ספר K-12 יעילים והחדשניים ביותר לגשר על העולמות של תאוריה והפרקטיקה, של מלגה ופעולה.

כדי להשיג את השאיפה הזאת, GSE HTH תיאר את שלוש העדיפויות אסטרטגיות הבאות:

עדיפות אסטרטגית מספר אחת: GSE מטרה לבנות מודל ולקדם מתחשב וחשיבה קדימה הוראה ומנהיגות הן בתוך ומחוץ לאתרים הקליניים שלה. עדיפות אסטרטגית מספר שתיים: GSE נועד לסייע למורים, מנהלי וקובעי מדיניות במאמציהם להפוך את הוראה ולמידה באופן מקומי, ארצי, ובעולם. מספר עדיפות אסטרטגי שלוש: GSE המטרה להבטיח את קיימות הכספי של מוסדנו, ולהבטיח את עתידו.

מלגות וחדשנות

יש GSE יכולת-כבוגר בית ספר המשובץ בK-12 יעילים והחדשניים ביותר ייחודית בתי ספר-לגשר על העולמות של תאוריה והפרקטיקה, של מלגה ופעולה. סגל GSE ותלמידים לערוך מחקר מדעי, לשתף את עבודתם עם קהל אקדמי ומקצועי, ולתמוך בעשייה חדשנית בקהילת החינוך הגדולה יותר. מאמצים אלו משמשים ארבע פונקציות קשורות:

שילוב תאוריה והפרקטיקה

מחקר GSE מעוגן בחוויות החיים של תלמידים, מחנכים, בתי ספר, וקהילות. אנו למזג פרקטיקה מקצועית וידע מלאכה עם פרספקטיבות תיאורטיות מגוונות לחקור ולהרחיב את כל. סגל GSE ותלמידים לשים תאוריה לפרקטיקה, ולעשות, להעצים מחנכים לתרום לבסיס הידע הולך וגדל של הוראה, למידה ומובילה כשני מתרגלים ותאוריה-הבונים.

תמיכה סביבות למידה שוויונית ומרתקות

GSE מחויב לעבודה מחקרית ופרקטיקה שתומכת בהקמה שוויונית, העוסקת סביבות למידה לשני אנשים צעירים ומבוגרים. היי טק הגבוה K-12 בתי הספר מוכרים באופן נרחב לגישות להוראה ולמידה המדגישות התאמה אישית, להתחבר לעולם שמעבר בית ספר, ומציע גישה ואתגר לכל הלומדים. GSE מספק משאבים ותמיכה לאנשי חינוך וקובעי מדיניות כדי ליצור סביבות כגון, בכל רחבי הארץ ובעולם.

משרת בתי ספר וקהילות

GSE שואף לפתח הבנות של הוראה ולמידה שתביעה ובעל ערך לקהילות שאנו משרתים. במחקרים של סביבות למידה וקהילות, אנו דוגלים אתיקה של פגיעות הדדיות בי חוקרים ומשתתפים לעסוק כמשתפי פעולה במרדף האחר הבנה עמוקה יותר. סגל GSE ותלמידים לשתף הבנות מתפתחות עם משתתפי מחקר, מזמינים את המשתתפים לשתף לבנות משמעות, ולהקל על דיאלוג שמוביל לפעולה בונה.

עוסק חוקרים ואנשי מקצוע

כחוקרים העוסקים בקהילות של פרקטיקה, סגל והסטודנטים GSE לשתף את העבודה שלנו עם קהל מקצועי ואקדמי, ולחפש הזדמנויות לשיתוף פעולה עם מחנכים וחוקרים מהמוסדות אחרים. יתר על כן, GSE משמש כמארגנת שיחות קריטיות, אירוח תושבות למחנכים מכל רחבי העולם ופרסום ללא קופסה, כתב-עת של למידת מבוגרים בבתי ספר.

תוצאות למידה

המשימה של GSE היא לפתח מנהיגי מתרגל רעיוני שעובדים בצורה יעילה עם עמיתים וקהילות ליצור ולקיים סביבות למידה חדשניות, אותנטיות, וקפדניות לכל התלמידים. חזון משותף זה בא לידי ביטוי בתוצאות שלנו מוסדי הלמידה (ILOs) ~ לעשייה מתחשב הודעה שלך והשתקפות (IR), סביבות תכנון הוגנת למידה (ד '), ועוסקים במנהיגות לבית הספר שינוי (L) ~ כמו גם למידת התכנית המקבילה תוצאות עבור M.Ed. תכנית. כמחנכים ומנהיגים, בוגרים יוכלו:

עיסוק מתחשב הודעה שלך והשתקפות (IR)

פרקטיקה רפלקטיבית (IR1): חשב על וביקורתי לנתח בפועל שלהם כדי להדריך את הפעולה בעתיד. חיבור (IR2): לסנתז ולהתחבר תאוריה ומלגה רלוונטיות לפרקטיקה שלהם. המלומד הודעה שלך (IR3): עיצוב, התנהגות וחקירת מניה המתייחסת שאלות מהותיות מהפרקטיקה שלהם.

סביבות תכנון הוגנת למידה (D)

ההוראה עיצוב (D1): עבודה עם עמיתים לעצב גישות ללמידה המדגישות התאמה אישית, להתחבר לעולם שמעבר גישת בית הספר והצעה ואתגר לכל הלומדים. תכנית עיצוב (D2): להפגין הבנה של אופן הקצאת משאבים למבוגרים ותלמיד משפיעה על היצירה של סביבות למידה שוויונית בבתי ספר.

לעסוק במנהיגות לבית הספר שינוי (L)

סיוע (L1): דיאלוג תלמיד ומורה תמיכה ולהקל התמקד בשיפור הוראה ולמידה. שיתוף פעולה (L2): Engage עמיתים ותלמידים במאמצים מתמשכים ליצור שוויוני, העוסקים סביבות למידה.

מיקומים

  • San Diego

    2150 Cushing Road

שאלות