Keystone logo

מכינה לתואר ראשון תוכניות ב ניהול בתי מלון 2024

מסננים

מסננים

  • מכינה לתואר ראשון
  • תיירות ואירוח
תחומי לימוד
    שירותי בריאות (0)לימודי אדריכלות (0)אופנה (0)לימודי אמנות (0)אמנויות הבמה (0)לימודי אנרגיה (0)בנייה (0)לימודי הנדסה (0)חינוך (0)לימודי טכנולוגיה (0)
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

אין תוכניות העונות על קריטריוני החיפוש שלך. אנא צמצם את המסננים שלך.

Clear filters

מכינה לתואר ראשון תוכניות ב ניהול בתי מלון

אפשרות חינוכית אחת לתלמידים בינלאומיים המעוניינים ללמוד לדבר אנגלית בצורה מיטבית תוך כדי לימוד שיעורים לספירת תואר היא מסלול מסלול לתואר ראשון. תוכניות אלה מוצעים באמצעות בית הספר שותפים של מכללה או אוניברסיטה בארה"ב. לאחר השלמת, המשתתפים בתוכנית מוצעים לעתים קרובות "קבלה מותנה" לבית הספר שותפים בצפון אמריקה כדי להרוויח את התואר הרצוי.

מהו מסלול לתואר ראשון בניהול בתי מלון? יותר ויותר אנשים מנצלים את מחירי הנסיעות סבירים של היום, לחקור כל סנטימטר של העולם. כמו חוקרים יותר צריך מקום לנוח, הצורך של אנשי מקצוע וניהול המלון גדל. סטודנטים המעוניינים במשמעת זו לומדים כיצד לנהל כל היבט של מלון, מתכנון האירוע ועד חדרי ההזמנה וקביעת שיעורי. הקורסים מתמקדים בחוש העסקי ובמיומנויות הניהול.

הכיתות מחזקות ומלמדות כישרון מנהיגותי חזק. מנהלי המלון לבנות ולנהל צוותים שונים משהו אחר ללמוד. זוהי תעשייה בקצב מהיר מאוד תחרותי, ואנשי מקצוע חייב להיות זמן מעולה מיומנויות ניהול. הלומדים גם להרוויח שירות לקוחות ויכולות תקשורת.

השלמת מסלול מסלול בדרך כלל לא עולה על שנה אחת, יותר עבור אלו המשתתפים חלקית. אנשים מעוניינים צריך להיות בטוח להגיע לבתי ספר שמעניינים אותם לשאול על מענקים, סיוע כספי וכדומה.

הזדמנויות קריירה רבות בשפע עבור בוגרי ניהול בתי מלון. אנשי מקצוע שירותי אורחים הם הראשונים לעשות רושם על הנוסעים, הגדרת הטון עבור חוויית מלון מוצלח. חלקם עשויים לבחור להיות מתכנני האירוע היעד, עוזרים לחוקרים ליצור זיכרונות לכל החיים. אלה עם האינטרסים הקולינריים יכולים להיות מנהלי מסעדות, המשרתים את הארוחות המעולות. כמנהל המלון, בוגרי לבחור ולהוביל צוותים מקצועיים של אנשי מקצוע מיומנים.

סטודנטים המעוניינים במסלול לתואר ראשון בניהול בתי מלון עשויים לרצות את הרעיון של למידה בתנאים שלהם באמצעות תוכנית מקוונת. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.