VFX-Workshop , תעודה
VFX-Workshop
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Île-de-France, צרפת
שפות
צָרְפָתִית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
התכנית החינוכית מעוצבת במונחים של טכניקה ואומנות הייצור באמצעות תרגול מתמשך. במשרה מלאה, בכל שנה, התלמיד לוקח 720 שעות שיעורים מספטמבר עד יוני. לתלמיד יש גישה לכיתות לאורך כל היום כדי לאפשר לו לבצע את העבודה הנדרשת.
השנה הראשונה מוקדשת ללימוד היסודות הטכניים של גרפיקה ממוחשבת ותלת מימד.
כל היסודות הטכניים של תלת מימד (החל מדוגמנות ועד טיוח, כולל התקנה ואנימציה)
פיתוח המבט הפוטוראליסטי
תרבות של אפקטים מיוחדים דיגיטליים
טכניקות מצגת
אנגלית
תרגילים אישיים
מושבעים חינוכיים בסוף הסמסטר מציגים את העבודה במהלך סקירה חינוכית בסוף השנה.
שנה 2:
מבוסס על היסודות, העמקה ולמידה של טכניקות מתקדמות.
ניהול דינמיקה
FX, חלקיקים, נוזלים, שערות
טכניקות התקנה והתקשרות מתקדמות
טכניקות אנימציה מתקדמות
תְנוּעָה
אנגלית
תרגילים אישיים
מושבעים חינוכיים בסוף הסמסטר מציגים את העבודה במהלך סקירה חינוכית בסוף השנה.
שנה שלישית:
השנה השלישית מוקדשת למימוש פרויקט מרכזי ומנוקדת בכיתות אמן של דוברים מקצועיים.
מבוסס על לוח סיפור וניתוח של רצף:
ניתוח ומלאי פריטים המיוצרים
קביעת מועדים
בניית לוח זמנים
יישום צינורות מיקרו-ייצור
ייצור נכסים
הפקת הרצף ואפקטים מיוחדים
סרטון התמוטטות
הצגת התהליך
אנגלית
ימי עיון בנושא מעמד המקצוע וטכניקות חיפוש עבודה. עבודה המתבצעת בקבוצות קטנות שנוצרו על פי אוריינטציות עסקיות. לוחות פיקוח חצי שנתיים - הצגת העבודה בפני חבר מושבעים מקצועי בסוף השנה.
הכרויות לעבודה: במהלך חבר המושבעים בסוף השנה, לסטודנטים תהיה אפשרות להשתתף בפגישות המאורגנות עם אנשי מקצוע, מה שאולי יוביל להתמחות או אפשרויות עבודה.
בסוף הקורס התלמיד יקים סליל הדגמה רלוונטי לאנשי מקצוע, המורכב מעבודה הקשורה ישירות למקצועות האפקטים המיוחדים והמקצועיים. סליל הדגמה זה ידגים את היכולות שרכשה ואת המתודולוגיה בה השתמשו לייצור האלמנטים המהווים אותה.
תוכנה מומלצת:
מאיה, 3D Studio Max, ZBrush, Painter Substance, Substance Designer, Marvelous Designer, Da Vinci Resolve, Nuke, Vue, Plant Factory, Golaem Crowd, Houdini, PopcornFX, Guerilla Render, Photoscan, Photoshop