Université de Technologie Compiègne (UTC)
מבוא
שניהם באוניברסיטה בית ספר להנדסה, UTC בנויה על פדגוגיה של אוטונומיה וחדשנות מוכוונת מחקר הטכנולוגיה תחומית. UTC מכשירה מהנדסת, אדונים ורופאים מסוגלים להבין את האינטראקציה של טכנולוגיה עם עם וחברה, ולעבוד בסביבה גלובלית תחרותית למען האינטרסים של פיתוח בר קיימא. מהנדסי הסגל UTC להעניק משמעות חדשנות, המאפשרת את הופעתה של תחומים חדשים למושג הזה והחדרת יזמות בלב חששותיהם.
הערכים שלנו
UTC מציג מודל אימון שבו מדעי ההנדסה, מדעי הרוח ומדעי החברה, הכלכלה והפוליטיקה משולבים בהרמוניה בשירות החינוך למהנדס, מדען, מנהל בעתיד, חדשני , הומניסט, מסוגל להשתלט על האתגרים של מורכבות בחברה של מידע ותקשורת.
UTC הוא מוסד שמייצר משמעות בחברה שלנו, שבה דיאלוג יכול תרבויות שונות ודרכים שונות של הבנת העולם.
זהו מקום שבו חדשנות מגיעה באופן קבוע.
יצירתיות
UTC נוצרה עבורו
הומניזם
UTC מציב את היחידים בליבה של המערכת האקולוגית שלה
interculturalism
UTC יצרה ביוטכנולוגיה
שיתוף פעולה
UTC אף פעם לא עובד לבד, היא באינטראקציה מתמדת עם סטודנטים, עסקים ואוניברסיטאות אחרות
תעוזה
UTC מפתחת תרבות סיכון
המשימות שלנו
בונים את העתיד
UTC לבין שואפת למצב עצמה כטכנולוגיה אוניברסיטה גדולה האירופי ברמה עולמית, עם עוגן חזק על יצירתיות וחדשנות.
על ידי יצירתיות, אנחנו טוענים שהם רוצים לשחק תפקיד מרכזי במאבק רעיונות במאה עשרים ואחת. לפתח את היצירתיות של תלמידים מבוסס על קידום גישות צולבות גזירה, בין ורב תרבותיות, עם תמיכה חזקה של מחקר. זה גם דורש חיזוק בסיס האמנות, חדשנות כונן, והתרבות, מקדם התפתחות של אזרחות וצמיחה.
באמצעות חדשנות, אנו טוענים להניח המשימה המשולשת שלנו מלא של ייצור ידע וידע, הולכתו, אלא גם והפיכתם חידושים מכל הסוגים, על ידי אדם, לשרת את האנושות החברה.
תפיסה כזו, עולה בקנה אחד עם ערכיה של UTC, מודרנית חזונה של התפקיד של האוניברסיטה ומקור שאיפתה יצירתי, מרמזת על מספר התנאים:
חזון מונע על ידי קהילת UTCéenne חזקה ומגויס תמיכה של פרויקט הבין משותפת לכל ארגון וממשל יעיל, תגובתי, גיוס, מקדמי הגופים היעילים ואישיים התפתחות בנויה עם ולמען תלמידינו היכולת למשוך כישרון, לגייס, לפתח, לתמוך ולפתח משאבי אנוש גידול וגיוון של מקורות כספיים מדיניות של בריתות ורשתות אסטרטגיות, במיוחד בהקשר של שורשים מקומיים חזקים
באדיר
ודא מחקר תחומי נושאיות של מצוינות, מונע על ידי קולקטיב עוסק תחומי ופתוח בסוגיות סביבתו הפקת ידע וידע באמצעות מחקר שידור ידע באמצעות הדרכה ותמיכה לתלמידים ברוח של חדשנות להציג את הידע ואת החידושים בתהליך של טרנספורמציה הופעתה של המצאות