תעודה על הבנת מצוינות בשירות לקוחות לאירוח
Stoke on Trent College
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online United Kingdom
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Aug 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
יחידה 01 עקרונות שירות הלקוחות בתחום האירוח
ביחידה זו הלומדים יסתכלו על סוגי לקוחות שונים ועל ציפיותיהם. הם גם יסקרו כיצד לתקשר בצורה יעילה, כיצד להתמודד עם תלונות ומשוב, ומדיניות ונהלים לתמיכה בשירות לקוחות עקבי.
יחידה 02 הבנת עבודת צוות יעילה בתחום האירוח
יחידה זו מכסה עבודת צוות יעילה וכיצד היא יכולה לתמוך בשירות לקוחות באירוח. הלומדים יסתכלו גם על ההתפתחות האישית שלהם.
יחידה 03 הבנת חקיקה והכוונה הרלוונטיות לתחום האירוח
יחידה זו מכסה חקיקה והכוונה הרלוונטיים לשירות לקוחות בתחום האירוח, כולל היגיינת מזון, אלרגיה וחוסר סובלנות למזון, מגוון ושוויון, בריאות ובטיחות, שמירה, הגנה על נתונים.
יחידה 04 הבנת הסטנדרטים האישיים המקצועיים בתחום האירוח
יחידה זו מכסה את הרושם הראשוני ואת חשיבות ההצגה האישית, כמו גם את ההשפעה שיכולה להיות להתנהגות על הלקוחות והתרשמותם מארגון האירוח.
על בית הספר
שאלות
קורסים דומים
ניהול קשרי לקוחות
- London, הממלכה המאוחדת