יסודות מצוינות מתקדמים באיכות וניהול פרויקטים
London Business Training & Consulting
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שבועות
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 7,685
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
על ידי השתתפות בקורס זה, תדעו כיצד להבטיח כי איכות מוטמעת במוצרים ובשירותים שלכם כבר משלבי התכנון הראשוניים של פיתוח המוצר והשירות שלכם.
ההצלחה או הכישלון של תוכנית ניהול האיכות שלך תלויה במידה רבה באנשים בארגון שלך. קורס זה יעניק לך את כישורי משאבי אנוש וידע הדרושים כדי להבטיח שתוכנית ניהול האיכות שלך תהיה מוצלחת.
אתה גם תבין את החשיבות של שרשרת האספקה להצלחת תוכנית ניהול האיכות שלך. זה עוזר לך לשפר את המעורבות עם שרשרת האספקה שלך.
על ידי השתתפות בקורס זה, תפתח את כישורי ניהול האיכות הטכניים שלך על ידי היכרות עם הכלים והטכניקות הליבה.
דרך יעילה להעריך את מאמצי ניהול האיכות שלך היא לעבור ביקורת. קורס זה מתאר את תהליך הביקורת ומציג את פרסי האיכות העיקריים בהם משתמשים ארגונים רבים כאמצעי לביקורת עצמית.
קורס זה יספק מבוא מקיף לידע ולכישורים החיוניים של ניהול פרויקטים. מטרתו להעביר את המשתתפים דרך היסודות של ניהול פרויקטים לנקודה שבה הם ירגישו בטוחים בניסיון לתכנן, להתחיל ולבצע פרויקט בביטחון. הקורס הוא אינטראקטיבי ומשתמש בשילוב של טכניקות למידה והוראה, כולל תיאורי מקרה וסרטונים כדי לפנות לכל סגנונות הלמידה.
הקורס יעטוף בסיכום נקודות הלמידה המרכזיות, ולאחריו תרגיל תכנון פעולה במטרה ליישם את הידע והמיומנויות שנרכשו מיד עם חזרתך לעבודה. תמיכה לאחר הקורס זמינה גם ביחס ליישום תוכנית הפעולה שלך, עד שישה (6) חודשים לאחר סיום הקורס.
סֵדֶר הַיוֹם
עיצוב לאיכות
- עיצוב, חדשנות ושיפור
- בקרה וניהול עיצוב
- תקנים ומפרטים
- עיצוב איכות מגזר השירותים
ניהול איכות - גורם משאבי אנוש
- אנשים ומבנה ארגוני
- עבודת צוות לאיכות
- תקשורת לאיכות
- אימון לאיכות
ניהול איכות בשרשרת האספקה
- תרגול רכש בניהול איכות
- יחסי לקוח-ספק
- מחוזה לשותפות
- חדשנות בשרשרת האספקה
- שרשרת התלות ההדדית
פריסת פונקציות איכות - בית האיכות
- התמודדות עם צרכי הלקוח
- ה-QFD השלבים העיקריים
- שילוב צרכי הלקוח בהגדרת המוצר והתהליך
- יישום QFD
כלים, מערכות וטכניקות לניהול איכות
- כלים וטכניקות בסיסיות
- ניתוח מצב כשל, השפעה וקריטיות (FMECA)
- בקרת תהליכים סטטיסטיים (SPC)
- שיפור ביצועי תחזוקה
ביקורת איכות, פרסים ויישום
- ביקורת איכות
- מלקולם באלדריג', פרס דמינג ופרסי האיכות האירופיים
- יישום ניהול איכות
- ניהול השינוי
ניהול איכות במגזר השירותים
- איכות בארגוני מוצר לעומת ארגוני שירות
- ממדי איכות בשירותים
- איך להשיג איכות שירות
- מצוינות בשירות לקוחות ושביעות רצון לקוחות
יסודות ניהול פרויקטים
- הגדרת פרויקט
- תפקידי מפתח ואחריות
- ניתוח היתכנות
- קביעת גורמי הצלחה קריטיים
תכנון פרוייקט
- הגדרת החזון והיעדים של הפרויקט
- כלים לתכנון פרויקטים – תרשימי גנט, PERT, נתיב קריטי
- התחייבות למשאבים
- אימות התוכנית
יישום פרויקט
- הערכת סיכונים בפרויקט שלך
- ניהול בעלי עניין
- ניהול שינויים בפרויקט ובסגירת הפרויקט שלך
ניהול בעלי עניין בפרויקט
- מעקב אחר ההתקדמות
- סקירת פגישות
- בעיות התגברות
- התמודדות עם שינוי
סקירת הקורס
- סיכום וסיכום יעדי למידה מרכזיים
- תכנון פעולה
תוצאות למידה
בסיום קורס זה, תעשה:
- מעריך את הצורך לשלב איכות משלבי התכנון.
- הבן כיצד אנשים בארגון שלך יכולים להשיג או לשבור את יעדי האיכות שלך.
- פתח את הכישורים הדרושים כדי לשתף פעולה עם שרשרת האספקה שלך בהשגת איכות.
- העריכו את הכלים והטכניקות האיכותיות העומדות לרשותכם.
- הבן כיצד תוכל להגיע ליעדי האיכות שלך באמצעות ביקורת ופרסי איכות.
- בחן את המורכבויות של יישום דוכנים איכותיים במתן שירות.
- הבן את הכישורים העיקריים הדרושים לניהול פרויקטים.
- להבין את המבנה וניהול המשאבים בפרויקטים.
- להעריך את תפקיד המפתח שפרויקטים ממלאים בארגונים.
- יישם תוכנית פעולה במקום העבודה שלך תוך שימוש בידע ובמיומנויות שנרכשו במהלך הקורס.
קהל יעד
קורס זה מתאים ל:
- קציני תפעול ראשיים
- מנהלי תפעול, מנהלים, מתרגלים וחברי צוות.
- ראשי תחזוקה.
- מנהלים בכירים, מנהלים, יועצים ונושאי משרה המעוניינים לפתח ידע מעמיק בניהול איכות.
- אלה המעוניינים לנקוט בגישה הוליסטית ומשולבת לניהול פרויקטים, תוך התייחסות לאתגרים טכניים וניהוליים כאחד.
- מי שרוצה לשים דגש שווה הן על ביצוע הפרויקט הפרטני והן על הפרספקטיבה האסטרטגית, להצטייד באמצעים לניהול פרויקטים הן ברמת התוכנית והן ברמת התיק.
- אלה המעוניינים להרחיב את המיקוד שלהם מעבר לפעילויות המסורתיות של ניהול פרויקטים של תכנון ותזמון, בקרת פרויקטים וסיום, לפרספקטיבה כללית יותר, מכילה, ומכאן, בעלת ערך רב יותר של תהליך ניהול הפרויקט.