תרגול משאבי אנוש ומיומנויות ניהול מצוינות
London Business Training & Consulting
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שבועות
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 8,225
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
HR Practice Excellence הוא מסע סוחף בוחן את חוויית הפיתוח והלמידה של העובדים. כמנהל מקצועי, ראש צוות או ב-HR, תחשוף את צרכי הלמידה האמיתיים של הצוות שלך ואת ההשפעה של הדרך שבה נוכל לגשת ללמידה ארגונית וגם צוותית. תוכלו לקחת מכם תוכנית פעולה מקיפה שתוכל להשתמש בה כבר למחרת בעבודה.
קורס יסודות ניהול זה יעזור לפתח את הכישורים והכישורים הניהוליים שלך באמצעות גישה אינטראקטיבית. על ידי השתתפות בקורס זה, תלמד לזהות בעיות ולסווג אותן באזורי עדיפות על ידי יצירת פתרונות. לאחר מכן, באמצעות ניתוח השוואתי, תתמוך ותבנה תהליכי ניהול שיניעו פרודוקטיביות ויספקו תוצאות.
הציגו את כישורי הניהול שלכם על ידי שיפור היכולות והאפקטיביות שלכם והנעת הצוות שלכם להצליח ולהצליח. פתח את כישורי התקשורת הבין-אישית שלך ועודד מודעות עצמית תוך-אישית בעצמך ובאחרים. למד להשפיע באופן תמיכה תוך כדי ניהול משימות ובעיות. לבנות ולחזק צוותים בעלי ביצועים טובים ומחויבים.
הקורס יעטוף בסיכום נקודות הלמידה המרכזיות, ולאחריו תרגיל תכנון פעולה במטרה ליישם את הידע והמיומנויות שנרכשו מיד עם חזרתך לעבודה. תמיכה לאחר הקורס זמינה גם ביחס ליישום תוכנית הפעולה שלך, עד שישה (6) חודשים לאחר סיום הקורס.
סֵדֶר הַיוֹם
קשרי עובדים
- חוזה העבודה הפסיכולוגי
- קול ומעורבות עובדים
- מוֹטִיבָצִיָה
למידה ופיתוח
- מחזור הלמידה
- רמות למידה וניתוח צרכים
- יישום פעילויות למידה ופיתוח
מערכות מידע משאבי אנוש
- מגוון האפשרויות הטכנולוגיות
- מנהיגות דיגיטלית
- טרנספורמציה דיגיטלית
מוטיבציה והשפעתה על צוותים
- מנהיגות ומוטיבציה
- תפקידי צוות
- כלים וטכניקות לבניית צוות
הגדרת המנהל המודרני
- מי המנהל המודרני
- קודים של מקצועיות
- תורת הניהול היישומי
- קידום מדיניות ונהלים
משלחת אפקטיבית
- הגדרת משימות דיוק
- מדדי ביצועים עיקריים ותעודות SLA
- מתן הדרכה והדרכה ברורה
כיתת אמן תקשורת ומיומנויות בין-אישיות
- שליטה בשפת גוף
- טונאליות ותוכן תקשורת
- סמיוטיקה וסמנטיקה
מתן משוב מעצים
- איך לתת משוב
- מיפוי משוב לנתיב הקריירה
- טיפול בהתנגדות במהלך משוב
מיומנויות יצירתיות לפתרון בעיות
- יצירתיות מול חדשנות
- בעיות לפתרונות
- מיתוסים של יצירתיות
- מיומנויות חשיבה לרוחב
תיאום צוותים אפקטיביים
- כישורי תכנון משאבים
- מודלים של גיבושי צוות
- פתרון בעיות בצוות
- בניית צוות ויצירת אמון
ניהול סיכסוך
- טיפול בקונפליקטים פנימיים/חיצוניים
- זעם, התנגדות ותבונה
- מיומנויות בוררות וגישור
- 5 שלבים של עימות
ניהול צוותים מרוחקים
- טיפים בניהול צוותים מרוחקים
- פרקטיקה מומלצת בטכנולוגיית פגישות ועידות
- נראות ואמון של צוותים מרוחקים
סקירת הקורס
- סיכום וסיכום יעדי למידה מרכזיים
- תכנון פעולה
תוצאות למידה
בסיום קורס זה, תוכל להבין:
- חוזה העבודה הפסיכולוגי.
- איך אנשים לומדים ומה זה אומר עבורנו כמנהיגים.
- כיצד ליישם פעילויות למידה ופיתוח באופן מוטיבציוני.
- ההשפעה של הטכנולוגיה הדיגיטלית יורדת במסלול.
- פתרון תקלות חוזרות על מנת למצות את מלוא הפוטנציאל של המחלקות.
- כיצד ליישר צוותים עם תשומת לב פרופורציונלית על כישרון ומיומנויות.
- כיצד לפתור קונפליקטים על מנת לשפר את היחסים במקום העבודה ומיקוד בעבודה.
- כיצד ליישם אסטרטגיות מוטיבציה לשיפור עמדות לעבודה וביצועים.
- חשיבותם של היבטים רציונליים ורגשיים בביצועי העבודה ובחובות.
- אומנות ההצגה וניסוח טיפול בפגישות.
- כיצד ליישם תוכנית פעולה במקום העבודה שלך באמצעות הידע והמיומנויות שנרכשו במהלך הקורס.
קהל יעד
קורס זה מתאים ל:
- קציני משאבי אנוש ומנהלים שמונו לאחרונה לתפקיד וחסרי ניסיון כללי קודם.
- עוזרי משאבי אנוש, מנהלים ורשות תומכים באנשי משאבי אנוש בכירים יותר.
- עובדים העובדים עבור ארגונים חדשים אך מתרחבים במהירות הרוכשים אחריות על ביסוס ופורמליזציה של מדיניות משאבי אנוש, נהלים ופרקטיקות.
- צוות העובדים בתחומים הקשורים ל-HR.
- צוות העובדים בתחומים מיוחדים של תרגול משאבי אנוש, כגון הכשרה, קשרי עובדים או הערכת עבודה, המעוניינים להתקדם או בעלי ידע רב יותר בתפקידים כלליים.
- מנהלי קו או מפקחים בעלי אחריות על פעילויות משאבי אנוש.
- בעלים או מנהלים של עסקים קטנים שיש להם אחריות כוללת על 'אלמנט העם' שבתוכם.
- עובדים בעלי ביצועים גבוהים עוברים לניהול.
- מנהלים בכירים ובדרגים בינוניים.
- מנהלי תפעול
- ראשי מחלקות