לאחר סיום הלימודים בניהול שיווק
IPAM
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Lisbon, פורטוגל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
10 חודשים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תוכנית זו נועדה לענות לדרישות שהמערכת האקולוגית העסקית החדשה מציבה על ארגונים, מכיוון שככל ששיווק הוא הפונקציה המרכזית של העסק, הבנת התפתחותו תקבע ביצועים פרטניים טובים יותר של אנשי המקצוע המעורבים במישרין או בעקיפין בשיווק ו לכן מהארגונים שבהם הם משתפים פעולה.
תוכנית זו מציגה נושאים עדכניים וחזון של החברה החדשה 4.0, והיא מסתמכת על שיתוף חוויות של סגל המורכב מאנשי מקצוע ידועים בתחומים אותם הם מלמדים ובעלי ניסיון לאומי ובינלאומי נרחב בארגונים מובילים.
היא גם מבקשת לספק לאנשי מקצוע את הכישורים המאפשרים להם ליישם את המושגים הלכה למעשה על מצבים אמיתיים של ארגונים, בכל הקשור לתכנון והפקה של תוכנית שיווקית.
יתרונות עיקריים
- זה תורם להבנה של מה באמת השיווק כיום והפוטנציאל שלו למנף את העסק.
- זה מאפשר לרכוש או להעמיק ידע ומיומנויות בנושאים אקטואליים, חיוניים לביצוע מקצועי אחר.
- זה מקדם את היישום המעשי של מושגי השיווק והניהול לסיטואציות האמיתיות של ארגונים.
- מסייע בזיהוי והבנת שינויי שוק ומגבש תגובות מתאימות.
- מפתחת מתודולוגיות לניתוח ופתרון בעיות באופן שיטתי ובמבט רב תחומי.
- אפשרות לפיתוח רשת אקסקלוסיבית של אנשי קשר בין עמיתים, מורים, דוברים, יזמים ומוסדות.
מטרות
- זהה את מקורות השינוי, המגמות, המרכיבים החיוניים בעסקים ושיווק כיום.
- קבע כיצד ארגון מגיב למיקוד לקוחות, לוגיקה דיגיטלית, חברתית ויחסית עם בעלי עניין שונים.
- הבן את מתודולוגיות ניתוח השוק ויישומן בארגונים.
- פיתוח המיומנויות הרכות הדרושות למנהל העליון.
קבלה
סטודנטים אידיאליים
- אנשי מקצוע ללא הכשרה בסיסית בשיווק, המגיעים מכל סוג של ארגון או מגזר פעילות, המעוניינים לפתח ידע ומיומנויות בצורה משולבת בתחום.
- מנהלים, יזמים או בעלי מקצוע עצמאיים המעוניינים לעדכן ולחדש מיומנויות עסקיות ושיווקיות, על מנת לשפר את החיבור של העסק שלהם לשווקי יעד, להרחיב את מספר וערך ההזדמנויות.
- אחראי על יחידות עסקיות, מנהלי לקוחות, מנהלי מוצר, מנהלי מותגים, מנהלי מכירות, מנהלי רכש, מנהלי תקשורת, יחסי ציבור ועוד.
- יועצי שיווק המעוניינים לרכוש או לעדכן ידע ומיומנויות המאפשרים להם להציע שירותים בעלי ערך מוסף גדול יותר.
- יזמים, יזמים ויועצים.
- אנשי מקצוע המעוניינים להעמיק ולהרחיב את הידע שלהם בתחום, במטרה לפיתוח מקצועי או הסבה מקצועית.
גלריה
אפשרויות קריירה
מטרות - ניהול שיווק לתואר שני - ליסבון
- נהל את פונקציית השיווק בהקשר 5.0, כלומר, אינטראקטיבי, דיגיטלי, ממוקד לקוח ויחסי עם מחזיקי עניין מרובים
- אפיין את ההקשר העסקי הנוכחי, את המגמות ומרכיבים חיוניים אחרים של עסקים ושיווק כיום
- קשר שיווק עם תחומים ארגוניים אחרים
- לפתח את הכישורים האישיים הדרושים למנהל עליון
- הבנת מתודולוגיות ניתוח שוק ויישומה בארגונים
- לגייס ולתאם את הארגון להיות תחרותי יותר בשוק
- לפתח מיומנויות במונחים של גיוס ייעוץ ומחקר שוק.
- לפתח כישורי מנהיגות
מטרות - ניהול שיווק לתואר שני - פורטו
בעלי עניין
קבע כיצד ארגון מגיב למיקוד לקוחות, להיגיון דיגיטלי, חברתי והתייחסותי עם מחזיקי עניין שונים. קבע את הצעת הערך הטובה ביותר של ההצעה שלך, הבדל אותה מהמתחרים, שימור וזכה בלקוחות חדשים.
זיהוי מגמות
זהה את מקורות השינוי, הטרנדים, המרכיבים החיוניים של העסק והשיווק כיום והכיר את הצרכים והרצונות של הצרכנים המתאימים למוצר/שירות/פרויקט שלך.
מתודולוגיות ניתוח שוק
הבנת מתודולוגיות ניתוח שוק ויישומה בארגונים. זהה את מקורות השינוי, המגמות, המרכיבים החיוניים של העסק והשיווק כיום.
מיומנויות רכות
לפתח את הכישורים הרכים הנחוצים למנהל עליון.