קורס קיץ לניהול מותגי אופנה
IED – Istituto Europeo di Design Florence
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Florence, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שבועות
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 2,600
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
22 Nov 2024
מבוא
הקורס בוחן את הקשר בין אמנות, תרבות, שיווק ומיתוג, מטרה ותקשורת כדי לקבל הבנה מעמיקה יותר של מושג האסטרטגיה וחשיבות המוצר.
קורס הקיץ בניהול מותגי אופנה בוחן את הקשר בין אמנות, תרבות, שיווק ומיתוג, מטרה ותקשורת כדי לקבל הבנה מעמיקה יותר של מושג האסטרטגיה והחשיבות של מוצר שהוא לא רק באיכות גבוהה, אלא גם אותנטי ו. נתפס היטב. מטרת קורס זה היא להקנות לסטודנטים הבנה של הקשר בין מושג המותג, זהותו וכלי תקשורת באמצעות שילוב של תרבות אופנה וניתוח כלכלי של מערכת האופנה.
הסטודנטים יבינו לעומק את תהליכי האופנה, התרבות, הסגנון והידע הדיגיטלי על מנת לקרוא ולפרש את המערכת, להעריך את החוזקות שלה, להבין את המנגנונים המורכבים והעדינים השולטים בשוק הבינלאומי, את ההבדלים ביניהם ואת הצורך המתמיד איזון זהות מותג עם חדשנות וקיימות.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
בשביל מי זה?
הקורס מיועד לסטודנטים בעלי יכולת או מומחיות מקצועית בסיסית בתחום הלימוד ומעוניינים לפתח את כישוריהם המקצועיים. על המשתתפים להכיר את מותגי האופנה העיקריים וצריכים להיות בעלי מוטיבציה לעבודה עצמאית או בצוות.
תכנית לימודים
מתודולוגיה ומבנה
תוכנית לימודים המחולקת לחמישה מודולים מחליפה נושאים תרבותיים, היסטוריים ותיאורטיים עם פעילויות מחקר ותרגילים מעשיים.
במסגרת הקורס נעשה שימוש בהרצאות כיתתיות ותרגילים מעשיים להעמקת החלקים התיאורטיים של הקורס באמצעות מימושם בשטח וכן הרצאות וביקורים.
בקורס זה ילמדו הסטודנטים על מקרי אופנה אמיתיים על מנת להבין אסטרטגיות מיתוג הלוקחות בחשבון את הצרכים הנוכחיים של החברות ואת זהות המותג. על ידי מתן אפשרות לסטודנטים ללמוד ולעבוד ישירות בשטח עם הפרופסורים שלהם כחלק מניסיונם האקדמי, גישת IED מספקת להם את ההזדמנות הייחודית לפתח את הקשר המקצועי שלהם עם מערכת ההתייחסות באמצעות כלים ומושגים הקשורים לתרבות , הגדרת מוצר ודינמיקת שוק.