תכנית לימודי המשך: ניהול מוצרי אופנה
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
6 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 6,400
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
19 Jan 2025
מבוא
התואר השני בניהול מוצרי אופנה מספק מבט אסטרטגי על אופן פעולתם של מוצרי אופנה, תוך התחשבות במיצוב וערכי המותג, על מנת לייעל את הקולקציות שלהם כל הדרך מההתחלה ועד לרגע ההגעה לצרכן.
בהקשר מאוד תחרותי זה, התואר השני מטפח הבנה של תהליכי ייצור (ניהול וארגון יעיל), אסטרטגיות שיווק ותקשורת, כמו גם מנגנוני השראה ויכולת לפתח מגמות מנקודת מבט יצירתית ותרבותית.
התוכנית מייצרת איזון בין הצד האנליטי לצד היצירתי ומספקת ידע על כל תחום פונקציונלי איתו צפוי מנהל מוצר האופנה לקיים אינטראקציה (קמעונאות, חזותית, כיוון אמנותי, תקשורת) כדי לעודד אסטרטגיה של 360 מעלות.
סטודנטים אידיאליים
פרופיל סטודנט
- מעצבי אופנה המעוניינים לרכוש ידע בתיאום קולקציות וניהול מוצר.
- מנהלי מוצר המעוניינים להרחיב את הידע שלהם בפיתוח מוצר.
- אנשי שיווק המעוניינים לקבל היכרות מעמיקה עם מוצרי אופנה.
- אנשי תקשורת המעוניינים לקבל היכרות מעמיקה עם מוצרים ותהליכי ייצור על מנת לייעל את הקמפיינים שלהם.
- אנשי מקצוע העובדים בחברות אופנה המעוניינים לקבל היכרות מעמיקה בכל הקשור למוצרים ולקולקציות ושילובם עם מחלקות אחרות.
- אנשי משאבי אנוש המעוניינים להבין כיצד פועלות כל המחלקות הקשורות למוצר אופנה בתוך ארגון.
קבלה
גלריה
תכנית לימודים
מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
הצגת התכנים תחולק לשיעורים, מודולים ותרגילים המחקים תהליך וניהול של פרויקט אופנה מקצועי. הקורס יהיה מאורגן לפיכך בסוגים שונים של שיעורים: שיעורים עיוניים, מקרי מקרים, סדנאות, שיחות של אנשי מקצוע, פרויקטים ופרויקטי גמר.
תכנית הוראה
- מערכת האופנה
- היסטוריה קריטית של אופנה
- ניתוח מגמה
- ארט דיירקשן לקמפיינים אופנה
- שוק, פילוח ומיצוב
- שיווק אסטרטגי
- אסטרטגיית מוצר
- ניתוח יעילות
- קודי סגנון
- מיתוג
- מיתוג ומוצר
- מוּתָרוּת
- מעצב האופנה
- אופנה וטרנדים מהירים
- תהליכי מוצר
- קניות מסתוריות במוצר
- הגדרה של סגנון
- פרויקט מוצר אסטרטגי
- פרויקט גמר
תוצאת התוכנית
מטרות
- עבודה עם כלים לניתוח מותג כדי לבנות את המותג באמצעות המוצר.
- הדגש את חשיבות שיתוף הפעולה בין צוותי התכנון, השיווק, המכירות וההפקה לביצוע האסטרטגיה שהוגדרה.
- הצג את הסוגים העיקריים של ספקים, חומרים, מיקור חוץ ולוגיסטיקה המקיפים מוצר אופנה.
- נתח מגמות וכיוון אמנותי על מנת למקד את האוספים מנקודת המבט היצירתית, הקונספטואלית והסגנונית.
- הגדר את המבנה, הרוחב והעומק של הקולקציות על ידי ניתוח מכירות, תחרות ומגמות על מנת לפתח קולקציה עם הערך הסופי, הזמן והעלויות האופטימליים.
- נתח לעומק את מגוון המוצרים ויעילותו בקופה תוך שימוש בעבודת מנהלי המוצר.
- לתת ידע בניתוח צרכנים, לימודי תחרות, ניהול צוות, תזמון ופיתוח פרויקטים המבוססים על מתודולוגיית החשיבה העיצובית.
- להבין את רמת המעורבות של כל אחד מהשחקנים (עיצוב, מוצר, שיווק ותקשורת) בהצלחת הקולקציה.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
- מחלקות עיצוב ומוצר משולבות או אולפנים עצמאיים.
- מחלקות שיווק.
- פיתוח מוצר.
- מחלקת ניהול מוצר.
- שיווק מוצר.
- ניהול רכש וספקים.
- בקרת איכות.
- יזם בעל עסק משלו.