קורס קיץ בניהול מוצרי אופנה
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 weeks
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 1,900
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jul 2024
מבוא
קורס קיץ זה פונה לבוגרים בעיצוב ושיווק אופנה שרוצים לשפר את הידע שלהם במוצרי אופנה כדי להיכנס לתעשייה המקצועית. אנשי מכירות, ומנהלי מכירות וקמעונאות, מעוניינים להיכנס יותר לתחום מוצרי האופנה כדי לשפר את כישוריהם ולהתבלט על פני אנשי מקצוע אחרים.
קריאייטיבים מתחומים שונים (גרפי, עיצוב פנים או מוצר) נמשכים למערכת האופנה ולתפקוד הקולקציה ומעוניינים להרחיב ולהתמקצע בהצעות שיינתנו ללקוחותיהם. מנהלי מוצר, ייצור ולוגיסטיקה ומתכנני מכירות, המעוניינים להשיג ראייה רחבה יותר של אופנה ולהבין את יצירת הקולקציות המתאימות אותן לטרנדים ולשווקים בו זמנית. מנהלים וסוכנויות ויזואליות המחפשות הרחבת הוויזואלי האסטרטגי של המוצר שלהם, התנועה שלו בחנויות והתאמתו לצרכים שיש למשתמשים.
סטודנטים אידיאליים
פרופיל סטודנט
קורס זה פונה לבוגרים בעיצוב ושיווק אופנה שרוצים לשפר את הידע שלהם במוצרי אופנה כדי להיכנס לתעשייה המקצועית. אנשי מכירות, ומנהלי מכירות וקמעונאות, מעוניינים להיכנס יותר לתחום מוצרי האופנה כדי לשפר את כישוריהם ולהתבלט על פני אנשי מקצוע אחרים.
קריאייטיבים מתחומים שונים (גרפי, עיצוב פנים או מוצר) נמשכים למערכת האופנה ולתפקוד הקולקציה ומעוניינים להרחיב ולהתמקצע בהצעות שיינתנו ללקוחותיהם. מנהלי מוצר, ייצור ולוגיסטיקה ומתכנני מכירות, המעוניינים להשיג ראייה רחבה יותר של אופנה ולהבין את יצירת הקולקציות המתאימות אותן לטרנדים ולשווקים בו זמנית. מנהלים וסוכנויות ויזואליות המחפשות הרחבת הוויזואלי האסטרטגי של המוצר שלהם, התנועה שלו בחנויות והתאמתו לצרכים שיש למשתמשים.
קבלה
גלריה
תכנית לימודים
מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
פיתוח המפגשים הדידקטיים, המודולים והתרגילים של קורס אינטנסיבי זה פירושם חיקוי התהליך והניהול המקצועי של פרויקט אופנה. באופן זה, הקורס מחולק לסוגים שונים של מפגשים חינוכיים:
הרצאות תיאורטיות: לספק מידע מקצועי מעודכן וכן את בסיסי הידע כדי לעמוד בפרויקטים המוצעים במהלך הקורס. בנוסף, הקורס מציע ביבליוגרפיה ונספחים עם קריאות נוספות.
שיעורי ניסוי: מקרי מקרה. לנתח ולהעמיק בחוויות שנעשו על ידי חברות במגזר מהווה למידה בסיסית. לא מדובר בחיקוי אסטרטגיות של חברות אחרות, אלא בניתוח היסודות, היישומים, ההשפעה, השוק וכו', כדי לחלץ מספיק מידע וניתוח כדי לאפשר לנו להתמודד עם האתגרים שלנו בביטחון ובידע.
פרויקטים: מטרת כל קורס מקצועי בבית הספר היא פיתוח סופי של פרויקטים מקצועיים, לכן, לאורך ביצוע הקורס נכללים תרגילי תרגול שונים, המראים כי מסלול הקורס מפותח תוך שמירה על דינמיקת ה"עבודה בתהליך". תרגילים אלו הם מגע ראשון חשוב עם מקרים אמיתיים שניתן למצוא בעולם המקצועי.
סדנאות: חלק מהנושאים המעשיים ביותר מפותחים תוך חיקוי סדנאות, כך שהיסודות מיושמים בפועל, כגון עבודת צוות מתוכננת היטב תוך התבוננות בתדרוך ספציפי לכל מפגש.
שיחות מקצועיות: תכנית הלימודים החינוכית של הקורס מסתיימת בנוכחות שיחות מקצועיות, המפגישות את הסטודנטים עם אנשי מקצוע מחברות ענפיות רלוונטיות. זוהי ללא ספק הזדמנות ייחודית ללמוד ולהתחבר לאנשי מקצוע מתחומי אופנה שונים.
תוצאת התוכנית
מטרות
למד לפתח אסטרטגיית איסוף, להצביע על שווקים תוך כדי יצירתיות. להכיר ולהשתמש בכלים הדרושים ליישום אסטרטגיית מוצר בהתאמה למיצוב היעד והמותג; פרויקט אינטגרלי למוצר אופנה שבו העדיפות תהיה הגדרת סגנון מותג כדי לקבוע עמדה בולטת בשוק.
בניית אוסף, המבנה, היקפו ועומקו, באמצעות ניתוח מכירות, יכולת ומגמות כדי לפתח אוסף אופטימלי בהתחשב בערך, זמן ועלויות סופיים.
פיתוח תהליכי איסוף, רכישות, ניהול ספקים ולוגיסטיקה של מוצרים. הבן את מידת ההתערבות של כל שחקן (עיצוב, מוצר, מסחור ותקשורת) כדי להשיג אוסף מוצלח. להכשיר את הסטודנטים להתמודד עם מצבים אמיתיים בתחום האופנה באופן קוהרנטי ועם יחס מקצועי.