קורס קיץ בחשיבה עיצובית לטרנספורמציה עסקית
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁבוּעַ
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 1,300
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jul 2024
מבוא
חדשנות. פתרון בעיות. יְצִירָתִיוּת. יצירה משותפת. ערך ללקוח. למושגים הללו יש השפעה עצומה על האסטרטגיה העסקית של היום. הם המרכיבים המעודדים הזדמנויות צמיחה חדשות, מייעלים תהליכים עסקיים ויוצרים קשרים חזקים עם לקוחות. הם ברורים, אך מפוזרים. אנחנו רואים את המילים האלה בכל מקום שאנחנו מסתכלים היום. אבל מה הם בעצם מגדירים? הם אמיתיים? האם יש להם השפעה אמיתית על העסקים או שהם רק סדרה של מילים אופנתיות שמוטחות על סיסמאות, פרסומות ודוחות שנתיים של החברה?
חשיבה עיצובית היא קבוצה ממוקדת באדם של תהליכי עבודה ומסגרות המסייעות לזהות, לפתח ולהעביר את המושגים הללו בצורה יצירתית ויעילה. חדשנות אמיתית מספקת תוצאות אמיתיות. תוצאות בהחדרת חוויות מוצר-שירות חדשות ליצירת ערך בעסק, בהבנת ציפיות הלקוחות המשתנות, או בהרחבת שווקים קיימים. בעצם, פיתוח פתרונות עיצוב משמעותיים באמצעות גישת חשיבה עיצובית, שנוצרה בשיתוף עם כל מחזיקי העניין, מביאה לטרנספורמציה עסקית. קורס זה מיועד למקצוענים המחפשים להגדיר, לעצב וליישם טוב יותר אסטרטגיות חדשניות במערכות האקולוגיות שלהם ולספק ערך גבוה יותר לעסקים שלהם.
סטודנטים אידיאליים
פרופיל סטודנט
קורס קיץ מקצועי זה מיועד לאנשי מקצוע העובדים במחלקות מכירות, משאבי אנוש, חדשנות, R+I+D, שיווק, תקשורת, פיתוח עסקי, עיצוב וניהול המוכנים לעבוד ברמה אסטרטגית.
קבלה
גלריה
תכנית לימודים
מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
פעולה. הִשׁתַקְפוּת. לִלמוֹד.
קורס אינטנסיבי זה בנוי כחממת למידה חווייתית: כל יום מתחיל בסדנה אינטנסיבית בנושא החקר של היום, המאפשרת למשתתף לקבל הבנה מעמיקה יותר של שיטות חשיבה עיצובית על ידי קישור אותם מושגים וכלים מרכזיים לאותה חוויה. המבנה של כל הסדנה עצמה בנוי על עיקרון ההתכנסות/התכנסות.
תוצרי הלמידה של התוכנית הם:
- הטמע את הרעיון של פעולה/רפלקציה/למידה בעת התמודדות עם אתגרים בפרויקט וכן בתהליכי עבודה.
- קבל הבנה חווייתית של מושגי חשיבה עיצובית, כלים ומתודולוגיות
- להיות מסוגל ליישם מושגים אלו בהקשרים שונים
- הגדר מחדש / מסגרת בעיות וצרכים
- זיהוי הזדמנויות עיצוביות ועסקיות באמצעות ראייה הוליסטית
- יישם את תפיסות החשיבה העיצובית כדי ליצור מוצר או שירות בר-קיימא
- זהה, הבן והעביר את הממצאים שלך לבעלי עניין מתאימים
תוצאת התוכנית
מטרות
- קבל תובנות טובות יותר על לקוחות קיימים/עתידיים
- הבנת צרכי/בעיות ורצונות/רגשות של לקוחות
- שפר את ערך החברה על ידי זיהוי ופעולה של הזדמנויות חדשות ביעילות
- כיצד להוביל צוותים בתהליך היצירתי
- הבחנה בין שלב ההתנסות לשלב היישום
- אב טיפוס מהיר כדי להבהיר מושגים ולקבל משוב מוערך
- אמת ומכור את הסיפור האולטימטיבי לבעלי עניין