שיווק ותקשורת עבור יוקרה
Haute Future Fashion Academy
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milano, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
לפתח אסטרטגיות שיווק ותקשורת של EF veicolarne ca משמעותי מותג היוקרה ectively ערכים וזהות, שמירה על עמדה עקבית בשוק עם ההבטחה של ייחודיות ובלעדיות, מוצרי יוקרה שלה.
Il שיווק קמפוס קיץ ותקשורת עבור יוקרה זה נועד כדי לספק תמונה מעמיקה של השוק יוקרה להציג את עיקרי השיווק והתקשורת.
במשך תקופת הקורס, יבחן את התיאוריות של מיצוב מיקוד ו, דרך הניתוח של ג במפרט "מקרי בוחן", מנתחת את אסטרטגיות השיווק ותקשורת שאומצו על ידי מותג היוקרה המפורסם ביותר.
ערוצים
שבוע 1
- מבוא וניתוח של "מושג היוקרה"
- התפיסות השונות של דה היוקרה נדות באמצעות המשתנה "זמן ומקום"
- הפאר ככלי תקשורת
- תיאורי מקרים: הקמפיינים הגדולים, חסויות סלבריטי רכילות הסלבריטאים
- מערכת אופנת יוקרה: ניתוח כללי, החוזקות וחולשות
- פילוח מותג: גורמים תחרותיים תרחיש ובריח בינלאומיים
שבוע 2
- ניתוח מיצוב בשוק ההפניה
- מיקום אסטראטגי על הבסיס של יעד ההתייחסות
- ניתוח של והפצה של מוצרי יוקרה: פורמטים חדשים ובפוטנציאל השוק עבור חמשת הערוצים המרכזיים (הקמעונאי, הסיטונאי, הקמעונאי נסיעות, תאגידים לשקע מכירות מקוונות)
- ניהול תקשורת: תקשורת במונחים של שינוי חברתי, את האבולוציה של פרסום והפצה של מדיה דיגיטלית
- המצב של שווקי תרחישים עתידיים נוכחיים וצפויים