FAA בין 0 ל אימון טיסה 1.500 שעות עם הזדמנויות תעסוקה.
Flying Academy
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
South Miami Heights, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מאפס עד 1.500 שעות
- קורס זה מיועד לטייסים בעתיד ללא ניסיון טיסה נוכחי, אשר יתחיל את האימונים מן PPL (A) CPL (א) ומוסיף את IR (א), חבר פרלמנט אירופאי ודירוגי מדריך טיסה ובנוסף 1300 שעות של ניסיון בתוך 2 שנים של עובד בתור מדריך טיסה (טייס בזמן פיקוד) בבית מעופף האקדמיה והגיע זמן 1500 שעות בסך הכל, זה לא רק ציון דרך מכריע עבור כל חברות התעופה, אלא גם נקודת מפנה עבור חווית הטיסה האישית של כל טייס.
דרישות כניסה כמובן
-
- גיל מינימאלי 18 שנים
- אישור רפואי מחלקה ראשונה
- בעלות של אישור עבודה עבור האיחוד האירופי ו / או ארה"ב
- לא חווה טיסה
- רמה מספקת של ידע למתמטיקה ופיזיקה
- ידע בשפה אנגלית - מבחן בעל פה ובכתב ATO
- מיומנויות תקשורת טובות ויכולת ללמד אחרים
- אזרחות ארצות הברית או לעבוד יתר בארה"ב
- סכסוך ללא אדם, עם גישה חיובית לעבודה
- תוצאות אימון מתאימה התעסוקה בעתיד
הרשאות רשיון & מדריך טיסה ב Flying האקדמיה
נצל את ההזדמנות ללכת על הצעה ייחודית ב ארצות הברית - להתחיל את אימון עבור טייס מקצועי ולקבל התעסוקה הראשונה שלך ישר עם סיום האימונים שלכם!
מאפס עד 1.500 שעות קורס מציע לך את ההזדמנות הטובה ביותר להתחיל את הקריירה שלך טייס המקצועי עם 1500 שעות טיסה ב היומן שלך:
- 200 שעות במהלך התוכנית אפס הכשרת טייסים מסחריים (100 שעות כנווט בפיקוד עד 100 שעות לימוד כמו Dual קיבל)
- 1.300 שעות במהלך 2 השנים הראשונות של עובד בתור מדריך טיסה ב Flying אקדמיה (פיילוט בזמן פיקוד)
יש לציין כי עמדת מדריך טיסה ב Flying האקדמיה אינה מובטחת והיא 100% תלויים ביצועים של המתאמן במהלך תקופת ההכשרה, אלא גם על איך הוא / היא תפתח מיומנויות הוראה. הערכה תקופתית על ביצועי הטייס נעשתה בתקופת ההכשרה כולה, ולוודא כי כל הצעדים והפעולות הנדרשים כבר בוצעו המתאמן להיות מסוגל להיות מדריך טיסה עבור אקדמיה מעופפת. יש לציין כי עבור קורס זה אתה צריך להיות בעל רישיון עבודה עבור האיחוד האירופי ו / או ארה"ב.
משך
הזמן המינימלי הדרוש להשלמת אפס להכשרה 1.500 שעות הוא כ -16 חודשים לאחר מכן 24 חודשים נוספים של החוזה מרגע קבלת הרישיון מדריך הטיסה.
מטרות לימוד
הדרכת קרקע - במהלך אפס 1.500 שעות, המתאמן ישלים קורסים תיאורטיים PPL (A), IR (א), חבר הפרלמנט האירופי (א), CPL (למועמדים הכשרה FAA) & CFI (א).
אימון טיסה - אימון טיסה יתחיל עם PPL (א) ו דירוג לילה (למועמדים EASA), ממשיך עם IR (א), חבר הפרלמנט האירופי (א), CPL (א) ולבסוף CFI (א).
הדרכת קרקע
המבקש צריך לעבור כיסוי הכשרת קרקע:
-
- נהלי חוק האוויר וATC
- Airframes & מערכות, חשמל,-תחנת כוח, ציוד חירום
- מכשור
- Mass ומאזן
- ביצועים
- תכנון ופיקוח טיסה
- ביצועים & מגבלות אנושיים
- מטאורולוגיה
- כללי ניווט
- רדיו ניווט
- נהלים תפעוליים
- עקרונות של טיסה
- תקשורת
לדירוג FI, המתאמן יעבור הכנה ייעודית כדי לעמוד בסטנדרטים של איכות האקדמיה המעופפת למדריכי טיסה מוסמכות.
אימון טיסה
בסוף האימון + 2 שנתי עבודה, המתאמן יצטרך מינימום של שעות טיסה סכות 1500 (כולל PPL (א) זמן):
- 1.400 שעות כנווט בפיקוד
- 100 שעות של שעות כפולות (אימון קבל)
בדיקה - תיאורטית
המבקש יש להפגין את הידע התיאורטי במשרד אשר FAA בצורת בדיקות בכתב.
לקבלת ATPL (א) - על המועמד להפגין רמה של הידע המתאים כדי ההרשאות של בעל ATPL (א) בהתאם לדרישות EASA של חלק-FCL.
בחינה - מעשית
הבחינות המיומנות המעשיות במטוס עם הבוחן ניתן לקחת לאחר השלמה מוצלחת של הבדיקות בכתב.
עבור 0-1500 השעות ישנם 6 במקצועות מעשיים: PPL (A), IR (א), חבר הפרלמנט האירופי (א) & MEP (א) IR, CPL (א) ו CFI (א) המבקש חייב להוכיח את היכולות הבאות:
- על המועמד להפגין את היכולות הבאות: הפעילו את המטוס בתוך מגבלותיו תמרונים להשלים את כל חלקה, מדויק כמבוקש על ידי שיקול דעת תרגיל FAA ו אֲוִירָאוּת ליישם את הידע אווירונאוטיקה שליטתו של המטוס בכל עת.
דמי הדרכה מכסים את הפריטים ושירותים הבאים:
- כל ספרי הדרכה
- גישה למערכת ניהול למידה EASA לפקפק הבנק
- מדריך זמן ללימודי קרקע & הכשרה מעשית
- השכרת מטוס, כולל דלק
- כל דמי ההכשרה המאוגדים לשערי החליפין בפועל של המטבע המקומי של בסיס מעופף האקדמיה שבו ההכשרה או חלק באימון מסופק.
על בית הספר
שאלות
קורסים דומים
כמובן טייס רישיון מסחרי
- Saint Thomas, קנדה