EASA atpl (א) תוכנית אימונים משולבת
Flying Academy
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
South Miami Heights, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* המחיר הוא ללא מע"מ (+ 21%)
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
הכנת טייסים חדשים עבור חברות התעופה הוא עף תחום ההתמחות של האקדמיה. זה לוקח רמה גדולה של מסירות ותשוקה להטסה להיות מסוגל לחלוק כמות מרשימה של ידע בתוך זמן קצר ובנוסף, לפתח את הכישורים של הטייס כדי להיות מסוגל להתמודד עם כל מצב אשר עלול להיוצר במהלך שלו או הקריירה שלה.
עבור טייסים שרוצים לעבור הכשרה במשרה מלאה עבור חברות התעופה, אלא גם מי רוצים להיות תחרותי על שוק העבודה, יצרנו את ATPL המשולב (א) כמובן.
במהלך ATPL המשולב (א), תוכלו להיות טייס מסחרי ב -14 חודשים של הכנה אינטנסיבית, מאף ניסיון טיסה מחזיק רשיון טייס מסחרי EASA Multi-מנוע Instrument דירוג עם ATPL קפוא, כולל שיתוף פעולה רב Crew קורס אוריינטציה Jet.
קורס ATPL המשולב מחולק 5 שלבי אימון:
- שלב 1 - פיתוח מיומנויות טיסה בסיסיות
- שלב 2 - ייזום מעופף מורכב
- שלב 3 - מבוא עף מסחרי
- שלב 4 - מיומנויות טיסה מתקדמות
- קורס אוריינטציה שיתוף פעולה Crew Multi & Jet - שלב 5
בסוף התוכנית, המתאמן יהיה לטוס:
205 שעות מתוכם 109.5 שעות כפולות (עם FI), 116 שעות תחת IFR, 20 שעות Spic, 50 שעות על סימולטור, 50 שעות סולו-קרוס קאנטרי. הכנת הקרקע כוללת 750 שעות של התאוריה מועברות על ידי המרצים המקצועיים שלנו.
יתרונותיו של ATPL המשולב של Flying אקדמיה (א) תכנית:
- מאף מנוסה פיילוט מסחרי רישיון עם קפוא ATPL (א), MCC ואת JOC (B737NG או A320) מזה 14 חודשים.
- תוכנית אינטנסיבית עם 750 שעות של הכנה תיאורטית. בעל ניסיון רב בהרצאות.
- הדרכה על מטוסי EFIS (ססנה 172SP Garmin 1000)
- MCC & JOC כלול (בואינג 737 FFS או איירבוס A320 FFS)
- כנת הקרנת חברת התעופה כללה בסוף הקורס (התעופה HR, תעופת פסיכולוגים & הכנה לראיון טכנית)
- אין עלויות נוספות או מוסתרים!
למה אתה צריך לבחור אקדמיה מעופפת כמו מרכז ההדרכה שלך:
- 12 שנות ניסיון בהכשרת טייסים סוכנות נסיעות
- מדריכי טיסה עם חוויית טיסה מצטברת של מעל 130.000 שעות טיסה
- סוכנות נסיעות דמוית סביבה - אימון עם נהלים מטיסת המבוא (נהלי עבודה מתוקננים)
- הדרכה על נמל תעופה בינלאומי עם CTR
- שימוש של EFB אימון המפותח עצמו (תיק טיסה אלקטרוני)
- דגש רב על התנסות טיסה בינלאומית
- שיא בטיחות מושלם
- ממוקמת במרכז אירופה עם קשרים בעלות נמוכה למערב אירופה (פחות מ -2 שעות ללונדון) דרום אירופה (פחות מ -1 שעה וחצי לרומא) ודרום מזרח אירופה (פחות מ -2 שעות לאיסטנבול)
- מעקב קפדני של ההתקדמות של המתאמן
- יועצי סטודנטים ברחבי האימון
- קורסים עיוניים שבידי טייסים צבאיים &, מהנדסי מטוס, מטאורולוגים ורופאי תעופה
- גישה למערכת מסד עַדכָּנִי EASA ATPL (א) השאלות
- שלם במדיניות תשלומים
- בסביבה רב-תרבותית
- צוות תמיכה בלקוחות ייעודי.
דרישות כניסה
- גיל מינימאלי 18 שנים
- אישור רפואי מחלקה ראשונה
- ניסיון / רישיונות שום טיסה קודמת הנדרשים
- רמה מספקת של ידע למתמטיקה ופיזיקה
- ATO בכתב והערכה אוראלית
הרשאות
בסוף הקורס, כל טייס יצטרך 205 שעות טיסה, מתוכם 109.5 שעות כפולות (עם FI), 116 שעות תחת IFR, 20 שעות Spic, 50 שעות על סימולטור, 50 שעות סולו קרוס קאנטרי ו -750 שעות הכנה תיאורטית; MCC ותעודות השלמת JOC כמובן.
ההרשאות של בעל ATPL (א) הן לשמש פיילוט ב-פקודה (קפטן) או טייס משנה (הקצין הראשון) במטוסים עוסקים בהובלות תעופה מסחריות.
כל חבילה כוללת
עפתי אקדמיה מציעה את ATPL המשולב (א) את חבילת הדרכה, הכל כלול, תחרותית באיחוד האירופי. דמי הקורס כוללים את כל השלבים דרושים להיות מסוגל לקיים את CPL EASA (א) דרישות הנפקה [כל אימון הטיסה עם FI, השכרת מטוס, דמי בחינת CAA, בחינה באנגלית ICAO, קורס אנגלית IR בחינה, זמן סימולטור, נחיתה דמי תקשורת, מדים, חינם iPad, ערכת ציוד של טייס], אך יתר על כן, כדי להיות תחרותי סינון תעופה, JOC כלול וזה נעשה על FFS B737NG או FFS A320. בסוף הקורס כל החניכים יצטרכו ערכת הקרנת נסיעות והכנה - ללא תשלום נוסף.