תעודת בוגר בשיווק קשרי לקוחות וניהול מכירות
Fanshawe College
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, קנדה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
CAD 3,996
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תוכנית שיווק וניהול קשרי לקוחות עונה על הצורך הגובר בתוך עסק במערך מיומנויות המציב את הלקוח במרכז ההחלטות העסקיות. מיומנות זו הינה קריטית שכן הצלחת שיווק ומכירות תלויה במשיכת לקוחות חדשים תוך שמירה וחיזוק היחסים עם הלקוחות הנוכחיים.
תכנית תעודה זו לאחר שנה לתואר שני מעניקה לסטודנטים בסיס בשיווק ומכירות, עם דגש על בחינה ויישום של ניהול קשרי לקוחות (CRM) וחוויות לקוחות (CX), שיטות עבודה מומלצות, אסטרטגיות, טקטיקות, כלים, ו טכניקות. לסטודנטים תהיה הזדמנות ליישם ניתוח עסקי ושיווקי סטנדרטי ולהשתמש בפלטפורמות CRM כדי לשפר את תהליך השיווק והמכירה. התלמיד ילמד גם אסטרטגיות וטקטיקות לפיתוח חשבונות בתחום מכירות וניהול מכירות.
תוצאות למידה
- צור תוכנית שיווק מקצועית תוך שימוש בתהליכים וכלים סטנדרטיים של תכנון שיווקי;
- פיתחו תוכנית שיווק מקיפה לניהול קשרי לקוחות (CRM) המשתמשת באסטרטגיית מסד הנתונים הנוכחית של הלקוח בהתאמה אישית וניתנת להרחבה;
- יישם תהליכים וכלים לתכנון תקשורת אסטרטגית ליצירת לידים ולשיפור שימור לקוחות, שביעות רצון ורווחיות;
- הערך נתונים המופקים ממגוון פלטפורמות טכנולוגיות שיווקיות לתמיכה בתהליכי פתרון בעיות וקבלת החלטות בשיווק;
- יישום שיטות עבודה מומלצות של ניהול קשרי לקוחות (CRM) וחוויית לקוח (CX), אסטרטגיות, טקטיקות וטכניקות לחיזוק קשרי לקוחות הן בשווקים עסקיים לעסקים (B2B) והן עסקים לצרכן (B2C);
- תכנן מיפוי מסעות חווית לקוח לזיהוי אזורים לשיפור חוויות הלקוח ואוטומציה של שיווק דיגיטלי בהתאמה אישית;
- החלת ניתוח שיווק ופלטפורמות CRM בתקן התעשייה על תהליכי מכירה ושיווק;
- אסוף ונתח מחקרי שיווק ראשוניים ומשניים על מנת לתמוך בהחלטות שיווקיות קולניות המשפרות את חוויות הלקוחות;
- להעביר חומר שיווקי מורכב בעל פה, בכתב ובדיגיטל למגוון קהלים ומטרות;
- מודל סטנדרטים מקצועיים בכדי לספק ניתוח אמין וניתן לפעולה תוך כיבוד רגולציה ופרקטיקה עולמית הקשורים לפרטיות ואבטחת נתונים;
- פיתחו אסטרטגיות ליצירה, הערכה וביצוע הזדמנויות לפיתוח עסקי;
- פיתוח אסטרטגיות ליצירת קשרי עבודה עם לקוחות ולקיוםם על מנת לחזק את נאמנותם למוצרים ולשירותים של הארגון;
- בנה תוכניות לניהול חשבונות אסטרטגי כולל כיצד לגשת לחשבונות מפתח, ניהול טריטוריה וניהול קטגוריות.
קורסים
שנה 1
קח את כל הקורסים המנדטוריים הבאים:
קבוצה 1
- אסטרטגיית עסקים MGMT-6163 CRM 3
- MKTG-5006 ניהול שיווק 3
- חוויית לקוח MGMT-6164 3
- MGMT-6165 CRM כלים וטכנולוגיה 3
- MKTG-6037 ניתוח ומדדים 3
- מכירת MGMT-6166 CRM מופעלת 3
- פרויקט אסטרטגי MGMT-6168 CRM 6
- MGMT-6169 מגמות מתפתחות ב CRM 3
- MGMT-6170 CRM מאפשר ניהול מכירות 3
- MGMT-6167 ויזואליזציה ודיווח נתונים 4
קבוצה 2
התלמידים יירשמו לאחד מהקורסים הבאים:
- MGMT-6171 או INNV-6001
- MGMT-6171 אוטומציה וניהול זרימת עבודה 3
- יישומי חדשנות INNV-6001 4
תושבות התוכנית
על הסטודנט להשלים לפחות 10 נ"ז בתוכנית זו במכללת Fanshawe College כדי לעמוד בדרישות תכנית ההתמחות ובוגרת תכנית זו
דרישות קבלה
תעודת מכללה בת שנתיים או שלוש שנים, או תואר (הערה: ממוצע מינימלי של 'C +' או 2.5 GPA מצטבר)
אוֹ
שילוב מקובל בין ניסיון בעבודה הקשורה לחינוך העל-תיכוני לפי שיקול המכללה *
אוֹ
חמש שנות ניסיון בעבודה בתחום השיווק / העסקי, לפי המכללה, שוות ערך *
הערה:
* המועמדים יידרשו להגיש קורות חיים ומכתב כיסוי הכולל פרטים על ניסיון בעבודה.
דרישות שפה אנגלית
מועמדים ששפתם הראשונה אינה אנגלית יידרשו להפגין בקיאות באנגלית באחת מהשיטות הבאות:
- כיתה י 'מכללת זרם או זרם האוניברסיטה אשראי אנגלית מבית ספר תיכון אונטריו, או שווה ערך, בהתאם לדרישות הקבלה של התוכנית
- מבחן אנגלית כשפה זרה (TOEFL) עם ציון מינימלי של 88 למבחן מבוסס האינטרנט (iBT), עם תוצאות מבחן בשנתיים האחרונות.
- מערכת בדיקות שפה אנגלית בינלאומית (IELTS) מבחן אקדמי עם ציון כולל של 6.5 ללא ציון נמוך מ 6.0 באף אחת מארבע הלהקות, עם תוצאות הבדיקה בשנתיים האחרונות.
- (CAL) עם ציון כולל של 70 עם ציון לא פחות מ 60 בכל אחת מארבע הלהקות, עם תוצאות המבחן בשנתיים האחרונות
- מבחן Pearson של האקדמיה האנגלית (PTE) עם ציון מינימלי של 59, עם תוצאות הבדיקה בשנתיים האחרונות
- מבחן אנגלית בקיימברידג '(FCE / CAE / CPE) עם ציון כולל במדד האנגלי של קיימברידג' 176 ללא מיומנות שפה פחות מ -169, עם תוצאות בדיקה בשנתיים האחרונות
- הערכת שפה אנגלית (ELE) במכללת Fanshawe College עם ציון מינימלי של 75% בכל חלקי המבחן, עם תוצאות המבחן בשנתיים האחרונות
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 סטודנטים: ציון מינימום של 80% ב ESL4 / GAP5 רמה 9 או 75% ב ESL4 / GAP5 רמה 10
הכנה אקדמית מומלצת
מומלץ מאוד שהתלמידים יהיו בקיאים בתחומים הבאים לפני הכניסה לתכנית:
- מָתֵימָטִיקָה
- תקשורת עסקית
- יישומי מחשב, במיוחד Microsoft Word, Excel ו- PowerPoint
קריטריונים לבחירת המבקש
כאשר מספר המועמדים הזכאים יעלה על השטחים הזמינים בתכנית, הקריטריונים לבחירת המבקש יהיו:
- העדפה לתושבי קבע של אונטריו
- קבלת הבקשה עד ה -1 בפברואר (לאחר תאריך זה, Fanshawe College תשקול את המועמדים על בסיס ראשון שמקורו לראשונה עד לתכנית מלאה)
- הישג בתנאי הקבלה
אפשרויות קריירה
תכנית תעודת בוגר שיווק ושיווק קשרי לקוחות מכינה את הבוגרים לקריירה דינמית במכירות עסקיות לעסק, שיווק ואנליטיקה.
משרות שהתוכנית תשרת
למומחיות זו יכול להיות פוטנציאל לספק לסטודנטים את האפשרות לעבוד לקראת ייעוד מומחי העסקים שלהם ב- Salesforce (TrailHead), הסמכת CSP ותעודות ספציפיות אחרות לניהול קשרי לקוחות. להלן סוגי המשרות שהתכנית תתמקד בהכנת בוגרים לקראת:
- מומחה שיווק / מנהל שיווק / מנהל שיווק
- אנליסטים CRM / יועץ CRM / מומחה יועץ CRM
- מנהל מכירות / מנהל מכירות
- מנהל תפעול מכירות
- מנהל חשבון
- מנהל מכירות טכני
- אנליסטים עסקיים / אנליסטים למידע עסקי
- נציג פיתוח עסקי / מהנדס מכירות / Presales
- מנהל Salesforce / Salesforce Developer
- נציג שירות לקוחות / רכז שירות לקוחות / מנהל חוויית לקוחות / מנהל קשרי לקוחות
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
קורסים
שנה 1
קח את כל קורסי החובה הבאים:
קבוצה 1
- MGMT-6163 ---- אסטרטגיה עסקית של CRM
- MGMT-6192 ---- שיווק דיגיטלי CRM
- MGMT-6164 ---- חווית לקוח
- MGMT-6165 ---- כלים וטכנולוגיה של CRM
- MKTG-6037 ---- ניתוח ומדדים
- MGMT-6166 ---- מכירה מופעלת ב-CRM
- MGMT-6168 ---- פרויקט אסטרטגי של CRM
- MGMT-6169 ---- מגמות מתפתחות ב-CRM
- MGMT-6170 ---- ניהול מכירות מאופשר CRM
- MGMT-6167 ---- הדמיית נתונים ודיווח
קבוצה 2
סטודנטים יירשמו לאחד מהקורסים הבאים:
MGMT-6171 או INNV-6001
- MGMT-6171 ---- אוטומציה וניהול זרימת עבודה
- INNV-6001 ---- יישומי חדשנות
תושבות התוכנית
סטודנטים חייבים להשלים מינימום של 10 נ"ז בתכנית זו ב- Fanshawe College כדי לעמוד בדרישת התושבות בתכנית ולסיים את לימודיהם בתכנית זו
תוצאת התוכנית
- יצירת תוכנית שיווקית מקצועית תוך שימוש בתהליכים וכלים סטנדרטיים של תכנון שיווקי;
- לפתח תוכנית שיווק מקיפה לניהול קשרי לקוחות (CRM) המשתמשת באסטרטגיית מסד הנתונים הנוכחית של הלקוח, מותאמת אישית וניתנת להרחבה;
- ליישם תהליכים וכלים לתכנון תקשורת אסטרטגיים ליצירת לידים ולשיפור שימור לקוחות, שביעות רצון ורווחיות;
- להעריך נתונים המופקים ממגוון פלטפורמות טכנולוגיות שיווקיות כדי לתמוך בתהליכי פתרון בעיות וקבלת החלטות בשיווק;
- ליישם שיטות עבודה מומלצות, אסטרטגיות, טקטיקות וטכניקות לניהול קשרי לקוחות (CRM) וחווית לקוח (CX) כדי לחזק את קשרי הלקוחות הן בשווקים עסק לעסק (B2B) והן עסק לצרכן (B2C);
- עיצוב מיפוי מסע חווית לקוח כדי לזהות אזורים לשיפור חוויות הלקוח ולהפוך שיווק דיגיטלי מותאם אישית לאוטומטי;
- ליישם פלטפורמות ניתוח שיווק ו-CRM בסטנדרטים בתעשייה על תהליכי מכירה ושיווק;
- לאסוף ולנתח מחקרים שיווקיים ראשוניים ומשניים על מנת לתמוך בהחלטות שיווקיות נכונות המשפרות את חוויות הלקוח;
- העברת חומר שיווקי מורכב בעל פה, בכתב ובדיגיטל למגוון קהלים ומטרות;
- דגמי סטנדרטים מקצועיים כדי לספק ניתוח אמין ובר פעולה תוך כיבוד הרגולציה והפרקטיקה העולמית הקשורים לפרטיות ואבטחת נתונים;
- לפתח אסטרטגיות ליצירה, הערכה וביצוע הזדמנויות פיתוח עסקיות;
- לפתח אסטרטגיות לביסוס ולתחזק קשרי עבודה עם לקוחות על מנת לחזק את נאמנותם למוצרים ולשירותים של הארגון;
- בניית תוכניות לניהול חשבונות אסטרטגי, כולל איך לגשת לחשבונות מפתח, ניהול שטחים וניהול קטגוריות.
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.