לאחר תואר בעסקים ושיווק יוקרה עכשוויים
ESPM – Brasil
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
São Paulo, ברזיל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
2 semesters
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
BRL 1,462 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עד 35 תשלומים של BRL 1,462.58 + תשלום אחד של 1,610.59 BRL
מבוא
מטרות הקורס הן להציג את התיאוריות, המושגים והפרקטיקות המערבות את שוק היוקרה, באמצעות חזון אסטרטגי של שיווק ועסקים, ולהעדיף פיתוח מיומנויות וכישורים לעבודה בעולם הארגוני עם חזון ניהולי שלם. של מותרות. בנוסף למתן רשתות ספציפיות לשוק.
היעדים יושגו עם הבנה של ההיסטוריה וההתפתחות של מושג היוקרה, של היבטים תרבותיים של הצרכן החדש והנוכחי, של ההזדמנויות והאיומים של שווקים מתעוררים ופעולות בינלאומיות, של מושגי חדשנות ויצירתיות המיושמת על יוקרה, ועם היבטי ההבנה של ניהול מותג ותקשורת בערוצים דיגיטליים, מודלים ואסטרטגיות עסקיים שונים, חווית לקוח ושירות יוקרתי ועיצוב מוצרים ושירותים לצרכן היוקרה.
אָפְנוּת
HYFLEX. תהיו חופשיים להשתתף בשיעורים חיים באופן אישי ביחידות ESPM או באופן וירטואלי באמצעות זום. השתתף באופן אישי כדי לחיות חוויות סוחפות ולרשת. או הצטרף באופן וירטואלי מכל מקום שאתה נמצא כדי להתאים בצורה הטובה ביותר ללוח הזמנים ולמיקום שלך. הקלטות ההרצאות זמינות לסקירת דיונים (אינה מייצרת דמי היעדרות).
* יש מפגש חובה פנים אל פנים בשבתות לכל מקצוע בתוכניות לתואר שני HyFlex, בממוצע שבת אחת בחודש.
בשיתוף עם Edições Globo Condé Nast
נוצר ביולי 2010, ממיזם משותף בין Editora Globo ו-Condé Nast Publications, Edições Globo Condé Nast (EGCN) הוא המוציא לאור הברזילאי האחראי לפרסום הכותרים Vogue, Casa Vogue, Glamour ו-GQ.
השותפות בין ESPM ו-EGCN נוצרה במטרה לספק תוכן מעולה בתחומי האופנה והשיווק היוקרתי, עם כותרים המהווים אסמכתא בשני הקטעים הללו, בברזיל ובעולם. ההטבות שמציע ווג הן: הזמנות מהמובילה בכיתה, גישה לתכנים דיגיטליים של ווג: שנה אחת באדיבות אפליקציית Globo Mais, פרסום מיטב היצירות של הפרויקט האינטגרטיבי הרב-תחומי בווג דיגיטל, הטבות לאירועי ווג, ביקור ל-EGCN וקפה עם העורך.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
למי הוא מיועד
הקורס פותח עבור סטודנטים המבקשים לפתח מיומנויות חדשות לניהול שיווק עכשווי, תוך התמקדות על יוקרה, עם הפרופיל הבא:
- אנשי מקצוע העוסקים בשוק היוקרה ורוצים להעמיק ולעדכן את הידע העסקי שלהם.
- אנשי מקצוע הפועלים במגזרים אחרים, המחפשים ידע על עסקי יוקרה.
- אנשי מקצוע בתחילת דרכם, המעוניינים לצאת לשוק העבודה בגזרת היוקרה.
תכנית לימודים
מה תלמד
בכל הדיסציפלינות יתקיים שיעור שיוקדש להשתתפות אורח מיוחד, מנהיג חברה רלוונטית ורלוונטי לנושא של כל נושא. בפועל, מכיוון שיש שני בימסטרים ובממוצע 2 דיסציפלינות בכל אחד, יהיו לנו 4 מדריכים אורחים בכיתה. המנהיג בכיתה מקודם על ידי ווג ואורחיו.
פִּלוּס
- יסודות הפיננסים (חינוך מרחוק)
- יסודות השיווק (חינוך מרחוק)
שוק וצרכן
- היסטוריה של יוקרה
- תיאוריה ותרבות צרכנות יוקרה
- שווקים מתעוררים ובינלאומיות
ניהול עסקי
- אסטרטגיה ותפעול בשוק היוקרה
- עיצוב מוצרים ושירותים בפאר
- יצירתיות וחדשנות בפאר
- ניהול ערוץ דיגיטלי יוקרתי
ניהול שיווקי
- ניהול מותג אסטרטגי
- תקשורת גלובלית יוקרתית
- שיווק חוויות ושירותים בפאר
- ניהול מדיה מקוונת ומדיה חברתית
שילוב
- פרויקט אינטגרטיבי רב תחומי
השיעורים מתקיימים בקמפוס הבוגרים של ESPM, וניתן ללמד אותם במקומות אחרים, בתיאום מראש על ידי הפרופסור. דיסציפלינות ה-EAD, המצוינות בתכנית הקורס, יתקיימו במקביל לדיסציפלינות הפנים אל פנים ובתקופה הראשונית של הקורס.
תוצאת התוכנית
פוסט אחר למי שרוצה להתבלט ברעיונות שונים
שוק היוקרה הוא אחד הוותיקים, עם לקוחות קונים ברחבי העולם, מחליטים היכן ואיך הם קונים. וצרכנים חדשים מגיעים לשוק היוקרה מדי יום. בנוסף, מותגים מסורתיים מגיעים ליעדים חדשים, כשהם הולכים למקום שבו נמצאים צרכני היוקרה, במיוחד בכלכלות מתעוררות. עסקים חדשים נולדים גם ממוצבים לשוק היוקרה, בהינתן ההזדמנות הקיימת בכל המגזרים. ובהקשר זה, המושג יוקרה עומד בפני פרשנויות חדשות, הדורשות תשומת לב מוכפלת מהמותגים לתגובות הקהל שלהם ומחזקות יותר ויותר את מיצובם.
המרכיבים המרכיבים מותג יוקרה הם איכות גבוהה, מסורת, עיצוב, אמנות, הבחנה ומחיר פרימיום . עם זאת, היבטים אלו לבדם אינם מבטיחים את הצלחתו של עסק יוקרה. יש צורך להרחיב את המרכיבים הללו, ולהביא לדיון האסטרטגי את עמודי התווך של חדשנות, יצירתיות, דיגיטל וחוויה. כך ניתן יהיה להקרין עתיד מבטיח לעסק יוקרה, מסורתי ככל שיהיה. לכן, הבנת ההיבטים הכרוכים בשיווק וניהול עסקי יוקרה יכולה להיות רלוונטית מאוד עבור כל מנהל שרוצה לשלב מושגי יוקרה בעסק שלו.
מסיבה זו, התואר שלאחר התואר בעסקים ושיווק יוקרה עכשוויים היא תכנית חושית רחבה , שמטרתה להכין אנשי מקצוע, יזמים ומנהלים שזה עתה בוגרי, בכמה תחומי ידע, לאתגרי ניהול עסקי יוקרה, בין אם עובדים כבר חברות מאוחדות, הצטרפות לסטארט-אפים או יצירת המיזם שלך.
על מנת שהתכנים יהיו עדכניים ככל האפשר, קורס זה פותח בשיתוף ווג, על מנת לספק את כל הקשרים עם אנשי מקצוע ועסקים מהמגזרים השונים של שוק היוקרה.
הדיסציפלינות חולקו לשלושה בלוקים העוסקים בידע ובכישורים עדכניים החיוניים להצלחתו של איש המקצוע החדש: שוק וצרכן, ניהול עסקי ושיווק.