Keystone logo
© EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe

מבוא

EIML פריז Ecole Internationale de שיווק du Luxe הוא הספר הייחודי משלו בצרפת המציע תכנית חינוך חומש גבוהה מ ראשון לרמות של המאסטר. נוצרה בשיתוף עם השחקנים הכלכליים הגדולים במגזר היוקרה, תכנית ניתנת EIML פריז מכשירת מנהלים להיות והוא מתאים במיוחד לאלה המחפשים קריירה עם אחריות גבוהה במגזרים שונים:

* רכש: קונה חומר גלם, מנהל מוצרי Merchandiser, מפעיל קמעונאות ...

* שיווק: מנהל מוצר, יועץ סקר השיווק, מנהל פרויקטי E-שיווק, קטגורית מנהל ...

* תקשורת: עיתונות ומדיה קצין, מנהל תקשורת אירוע, קצין פניות הציבור, המתכנן מדיה ...


EIML פריז תוכנית היא כפולה:

תכנית הראשונה של שלוש שנים
התכנית מתמקד בהוראת יסודות תעשיית היוקרה באמצעות הרצאות רבות ומגוונות על הנושאים הבאים: תרבות, אמנות ותרבות, שיווק ותקשורת, שוקי יוקרה.
בסוף השנה השלישית, תלמידים להשיג תואר ראשון בשיווק של מותגי יוקרה

תוכנית מאסטר לשנתיים:
במשך השנים הללו של מחקר, תלמידים להעמיק את ידיעותיהם של שוק היוקרה ולפתח מיומנויות הניהול שלהם.
התכנית מציעה את האפשרות לסטודנטים לעבוד במשרה חלקית (3 ימים בשבוע) באחד תעשיות היוקרה הרבות ומותגים. בנוסף, על השנה החמישית, התלמידים צריכים לסיים את התואר על ידי סטאז מ 6 עד 9 חודשים.
בסוף השנה החמישית, סטודנטים מוענקים תואר שני במנהל עסקים של שיווק של יוקרה מותגים, אשר תואר המדינה- מוסמך
בעיר הבירה העולמית של תעשיית היוקרה, פריז, תלמידים יבין כי היוקרה היא, ומעל לכל, אמנות ייחודית של ידע קמעונאות לזו של מוצרי יוקרה ושירותים דורשות ידע מעמיק של אמצעי איכות מה.
תכנית הלימודים הממוקדת מאוד משפרת את כישורי תלמידים ויכול לעבוד ביעילות בענף היוקרה, על ידי ההבנה של קודים ספציפיים והשפה של מגזר זה.

EIML פריז מספק מדינה צרפתית מוכרת תואר שני.

מיקומים

  • Paris

    35 quai André Citroën

    שאלות