דיפלומה בתלת מימד משחק, סרט
Centre for Arts and Technology
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Kelowna, קנדה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
24 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
קבל הדרכה אישית על ההדרכה באנימציה תלת מימדית ממומחי האנימציה שלנו Centre for Arts and Technology קלונה, בקמפוס של המכללה. תמיד היית יצירתי והיה לך את האצבע על הדופק של המגמות האחרונות בטכנולוגיה. משחקי וידאו הם קצת אובססיה, וקריירה הדורשת חליפה ועניבה היא לא בדיוק מה שיש לך בראש. עבודה עם צוות של עמיתים מוכשרים על המשחק הבא שובר קופות או אנימציה תכונה היא איפה אתה רואה את עצמך בעתיד הקרוב. הגיע הזמן להביא את החלומות שלך לחיים. בתוך 24 חודשים, תקבל הדרכה 3D אנימציה כדי להרוויח את הדיפלומה המקצועית שלך לבוא עם תיק נוק-אאוט הדגמה סליל לראווה את הכישרון שלך למעסיקים פוטנציאליים. אלה הן רק חלק מן הקריירה נתיבים אתה יכול לקחת עם שנתיים שלך דיפלומה ב 3D אנימציה עבור משחק, סרט
- אופי אנימטור
- דגם תו
- אמן טכני
- אמן מרקם
- אמן דיגיטלי
- אמן תאורה
- קונספט / אמן התכנון
- Compositing אמן
קריירה
הדרכה 3D אנימציה שלנו משחק, סרט
" Centre for Arts and Technology הציג אותי בפני חברים בעלי תחומי עניין דומים, סביבת עבודה שלא כמו כל דבר שחוויתי אי פעם, ומדריכים שהניעו אותי להיות יותר טוב". - Evan Lewis
זרימת הקורס
ברבעון הראשון, אתה תהיה הציג את הכישורים המעשיים והידע כי הם הוכיחו יסודות של אמנות 2D and 3D, ולכן הנחת היסוד עבור כל תוכנית השנה שלך. זה יושג באמצעות הקדמה של מספר תקן בתעשייה 2D / 3D חבילות תוכנה אשר ישמשו באופן עקבי לאורך התוכנית שלך, ציור / עיצוב מושגים ויצירת, מה יהיה, גלגל הדגמה רבעוני. עד סוף הרבעון הראשון שלך תציג, את 6 יסודות של CG; דוגמנות, מרקם, חבלול, animating, תאורה טיוח; ציור דיגיטלי ו מניפולציה טכניקות צילום; ציור פרספקטיבה בסיסית; תפיסה בסיסית של עקרונות יסוד ואלמנטים בסיסיים; FX / Compositing יישומים עם מדה פעולה לחיות ועריכה / ייצוא טכניקות ליצירת הגלגלת הדגמה הראשונה שלך.
ברבעון השני ימשיכו להתמקד 6 יסודות של CG ואת מיומנות מוגברת של תעשיית תקן 3D חבילת תוכנה. בנוסף, אתה שקוע עוד יותר לתוך היישום של הגדרת המצלמה, טכניקות קולנועיות קומפוזיציה כפי שהוא מתייחס לתהליך של storyboarding ו previsualization. ציור מסורתי כפי שהוא מתייחס ציור הטופס האנושי מן התצפית ואת האנימציה המסורתית ואת עקרונותיו מוצגים.
ברבעון השלישי ימשיכו להתמקד 6 יסודות של CG ואת מיומנות מוגברת של התעשייה תקן 3D חבילת תוכנה. ציור מסורתי ממשיך ללמוד את הצורה האנושית, אבל תוכנה חדשה וכלים מוצגים כפי שהוא מתייחס לתהליך הדיגיטלי של animating 2D, עיצוב אופי ו CG פיסול. רבעון זה ישלים את האופי הכללי של התוכנית שלך.
הרבעון הרביעי לוקח את 6 היסודות של CG ו מפצל אותם במשך שאר התוכנית שלך שנתיים לתוך מספר זרמים קורס נפרד. זרימת אנימציה CG הוא הציג, תוך התמקדות עקרונות אנימציה וביצוע אנימציה אופי. זרימת מודלים הוא הציג, תוך התמקדות בתהליך של שניהם משטח קשה טכניקות דוגמנות אורגנית. תאורה, texturing, עיבוד ו compositing הזרימה הוא התמקדות על המצגת המקצועית וביצוע של פרויקטים CG שלך. רבעון זה מתחיל להתמקד ביתר רצינות על צינור CG, אבל שיטות של עיצוב אופי להמשיך לחקור.
הרבעון החמישי ימשיך עם אנימציה CG, תוך התמקדות עקרונות מתקדמים כפי שהוא מתייחס מכניקה הגוף ופועל לדיאלוג. דוגמנות ממשיכה עם טכניקות מתקדמות ב חבלול משטח קשה / מודלים אורגניים. תאורה, texturing, עיבוד ו compositing להמשיך עם כלים מתקדמים יותר תהליכים. עיצוב משחק הוא גם מוקד כפי שתיצור ותיעד רעיון רעיון המשחק המקורי. תתחיל לנתח איזה שטח של CG תתמקד בשנה האחרונה שלך של התוכנית.
בשלב זה, אתה תהיה בחירה של איזה משמעת CG להתמקד בעיקר; דוגמנות, אנימציה או VFX וכל אלה כרוך. בהתבסס על החלטה זו, תוכלו לשים את האנרגיות שלך לתוך מאסטרינג השדה שבחרת במהלך תשעת החודשים האחרונים. עכשיו אתה מתחיל להיות יותר מכוונת עצמית ולהתחיל לשים בתנועה מה את התיק הסופי ואת הדגל הדגמה מסיים עשוי להיראות. עבודה ופיתוח קריירה הוא הציג על מנת להקל על התהליך של להיות מוצלח שלאחר החינוך הן בחיים האישיים והמקצועיים שלך. ציור מסורתי ממשיך עם רמה שלישית שלך ציור החיים מתמקדים הן את האדם ואת צורת החיית. נוסף מיומנויות workability מוצעים בדרך של להיות בקיאים בחבילה תוכנה משנית 3D.
ברבעון השביעי אתה תמשיך לעבוד על החומר עבור תיק הסיום הסופי שלך גלגל הדגמה. קורסים יותר מכוונים עצמית עם מדריכים לוקח על עצמו תפקיד mentoring מוגברת. עמדות מקצועיות, שיטות עבודה באולפן, לוחות זמנים של הפקות ורשתות מודגשות במידה רבה יותר וממוקדות יותר. מיומנויות העסקה נוספת משופרת באמצעות היישום של מנוע המשחק וכיצד הוא יכול להפיק תועלת שלך זרימת עבודה הייצור CG.
הרבעון האחרון שלך הוא על כל מקבל את זה נעשה ברמה הגבוהה ביותר. זהו השיא הסופי של כל העבודה הקשה שלך. ליטוש האמנות שלך, יצירת מקצועי הדגמה סליל / תיק באתר, חיפוש עבודה, רשת ועמידה בקריטריונים הסיום הוא המיקוד שלך.