תעודת בוגר בשיווק - ניהול חשבונות ארגוניים (שיתוף פעולה אופציונלי)
Centennial College
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Online Canada
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
CAD 4,118 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* שכר לימוד 2 סמסטרים סטודנטים קנדיים; 15,693 CAD - שכר לימוד 2 סמסטרים סטודנטים בינלאומיים
מבוא
פרטי התוכנית
- קוד תוכנית: 2846
- בית ספר: בית הספר לעסקים
- תעודה: תעודת בוגר מכללת אונטריו
- סוג התוכנית: תוכנית תעודת בוגר
- אורך התכנית: שנה/2 סמסטרים
- מיקום: קמפוס התקדמות
Centennial Collegeתוכנית השיווק - ניהול חשבונות ארגוניים תכין אותך לקריירה מרגשת ומתגמלת כלכלית כמנהל חשבונות/מקצוען מכירות בשוקי עסק לעסק (B2B), עסק לצרכן (B2C), ממשלתי ומוסדיים.
בתכנית זו לתעודת בוגר עסקי, תלמד שמכיוון שהלקוחות של היום מעודכנים ומצפים לפתרונות מותאמים יותר, מנהלי חשבונות חייבים להיות בעלי בסיס איתן בכל תחומי המכירות, השיווק והשירות. זה כולל חיפוש, יצירת קשרים, בניית מערכות יחסים, סגירה ופעילויות לאחר המכירה.
ככזה, בקורסים אינטראקטיביים ומעשיים, תלמד כיצד לשים את הלקוח במקום הראשון עם חשיבה יזמית המותאמת לצרכי הלקוח המגוונים תוך כדי פיתוח ותרגול של מיומנויות בתחום:
- ביצוע ניתוחים תחרותיים ושוקיים המובילים להבנת צרכי הלקוח והתנהגויותיו.
- תקשורת בעל פה ובכתב.
- מכירה והצגה (סיפורים ומתודולוגיות מעשיות).
- שימוש בכלי ניתוח וניהול קשרי לקוחות (CRM).
- אוריינות עסקית ופיננסית ליצירת הצעות ערך משכנעות ללקוחות.
- מעורבות קונים ומשפיעים באמצעות תוכן דיגיטלי ושיווק רב-ערוצי.
- זיהוי סביבות עבודה מגוונות והתאמת סגנונות תקשורת להבטחת תקשורת ברורה ואפקטיבית עם הקונים.
- הבנת משא ומתן מנקודת מבטו של הקונה.
- מנהיגות מונעת מטרה (הבנת המניעים והצעדים הבאים בקריירה).
אם אתה ממוקד מטרה, מאורגן, סקרן ומתמיד עם כישורי תקשורת מעל הממוצע, שקול קריירה בעולם המגוון של מכירות מקצועיות, ניהול חשבונות ותפקידים רבים אחרים מול לקוחות.
אופציית השיתוף בתוכנית זו תספק לך את האפשרות לצבור ניסיון מעשי תוך כדי שתסיים קדנציה עבודה אחת כשכירים בתחום. ניסיון זה לא רק מאפשר לך ליישם את הלמידה בכיתה, אלא גם יספק אנשי קשר חשובים לקריירה העתידית שלך.
כדי להשתתף באפשרות שיתוף פעולה זו, תצטרך להשלים תהליך הגשת בקשה בסמסטר הראשון . אם אתה מוסמך אקדמית, אתה עשוי להתקבל לתוכנית השיתופיות.
דרישות שיתוף פעולה
- ממוצע מצטבר מינימלי של 3.0 בסוף סמסטר א'
- סיום מוצלח של 100% מהקורסים של סמסטר א'
- השג ציון מינימום B (GPA 3.0) ב-BUSN-702
- סטודנטים חייבים להיות זכאים חוקית לעבוד בקנדה
- סטודנטים העומדים בדרישות הקדם לעיל יגישו את בקשתם לקו-אופ למחלקה לשירותי קריירה וחינוך שיתופי בסמסטר א'
הערה: עמידה בדרישות המינימום של תוכנית הקו-אופ אינה מבטיחה קבלה לתוכנית הקו-אופ.
קבלה
תכנית לימודים
סמסטר 1
- BUSN-702 לול / מוכנות לתעסוקה
- MKTG-716 שיווק
- MKTG-723 פתרון מכירת אני
- חיובי ניהול חשבונות של MKTG-750
- MKTG-755 אתיקה עסקית ומיומנויות משא ומתן
- MKTG-756 CRM אסטרטגי
סמסטר ב '
- MKTG-731 עיצוב חוויית לקוח
- MKTG-734 ניהול חשבונות ארגוניים
- אסטרטגיות שיווק דיגיטלי של MKTG-747
- מכירת פתרונות MKTG-751 II
- MKTG-752 שיווק B2B
- MKTG-754 ניהול חשבונות ומנהיגות
תוצאת התוכנית
עיקרי התוכנית
- בזכות ההדרכה המעשית של תוכנית ניהול חשבונות עסקיים בתוכנת אוטומציה לפלטפורמת Salesforce CRM, תוכלו לבצע מעבר חלק למקום העבודה.
- לפרופסורים של בית הספר לעסקים ניסיון רב במכירות וניהול חשבונות במסגרות עסק לעסק.
- סביבות למידה אינטראקטיביות מאפשרות לך להתחבר לחברי סגל וחבריך.
- למדו לשגשג תחת לחץ ולפתח מיומנויות תקשורת בינאישית, הקשבה ופה מעולה.
תוצאות למידה תעסוקתיות בתוכנית
תוצאות הלמידה המקצועיות של התוכנית מתארות מה בוגרי התוכנית הוכיחו שהם יכולים לעשות עם הידע והמיומנויות שהם השיגו במהלך לימודיהם. התוצאות קשורות קשר הדוק לצרכי מקום העבודה. באמצעות הערכה (למשל, משימות ומבחנים), הסטודנטים מאמתים את יכולתם לבצע תוצאות אמינות לפני סיום הלימודים.
- ערוך מחקר על לקוחות פוטנציאליים וסביבתם על מנת לזהות את צרכיהם.
- לתכנן ולהעביר מצגות מכירות בשיתוף פעולה והצעות כתובות המזדהות עם צרכי הקהל.
- צור ותקשר את הערך של מוצר או שירות עבור לקוח ממוקד.
- לפתח וליישם תהליך מכירת יחסים שיטתי המבוסס על אמון המותאם לעמוד במצב הייחודי של כל לקוח.
- פתח מודלים של ערך לקוחות המבוססים על צרכי לקוחות שונים, קונים, משפיעים ומקבלי החלטות על ידי יישום תפיסות פיננסיות וחשבונאיות בסיסיות.
- בנה אסטרטגיית ניהול חשבונות ארגונית מקיפה שמספקת ערך ללקוח והן ארגוני.
- לפתח אמון וכבוד הדדי על ידי תרגול מכירה אתית וקבלת החלטות.
- השתמש במדיה חברתית ובמוצרים ותהליכים מבוססי אינטרנט לניהול קשרי לקוחות (CRM) כדי לשפר את הערך ללקוח.
- פיתוח אסטרטגיות להתפתחות אישית ומקצועית מתמשכת לשיפור ביצועי העבודה בתפקיד ניהול חשבונות ארגוניים.
אפשרויות קריירה
תחזית קריירה
- מנהל חשבון
- מנהל חשבון
- מתאמת מכירות
- נציג מכירות (בפנים / בחוץ / מסחרי / ממשלה)
- יועץ מכירות
- נציג פיתוח עסקי
- נציג שירותים פיננסיים
- נציג מכירות שטחים
תחומי התעסוקה
- מכירות חומרה ותוכנה
- טלקומוניקציה
- שירותים פיננסיים
- חברות תרופות
- חברות מוצרים ארוזים
- ארגונים בגודל בינוני עד גדול לעסקים (B2B) עם כוח מכירות משלהם
- חברה לטכנולוגיה רפואית ודנטלית
- ארגונים בגודל בינוני עד גדול לעסקים (B2B) וארגונים מעסק לצרכן (B2C) עם כוח מכירות משלהם
עדויות סטודנטים
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.