תעודה בינלאומית בתקשורת חזותית ועיצוב דיגיטלי
École Intuit.Lab
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Mumbai, הודו
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jul 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
שנת הקמה
יסודות בנייה
קו, קו, הרכב מסגרת
זו שנה מהותית שמטרתה להכין את התלמידים לגישה יצירתית בעזרת אומנויות.
זה גם מארגן את המחשבות והעבודה המעשית שלהם במיוחד בעזרת מדעי האדם.
נושאים
- רישום אנליטי
- שרטוט מודל חי
- ציור חיצוני
- צבע
- נקודת מבט
- יצירתיות
- איור
- ביטוי חזותי
- כרך
- פרויקט אישי
- צילום
- מדיה חברתית
- תולדות האמנות
- מדעי האדם
- צָרְפָתִית
מטרות
- למדו על האומנויות והתחילו לטכניקות של אומנויות יפות.
- למדו טכניקות יסוד (רישום, ציור, עבודה בנפח).
- פיתוח רגישות אמנותית ותרבותית כללית.
- חידד את רוח היצירתיות שלך וחשף את הכישרונות הנסתרים שלך.
- השלים פרויקט אישי.
- החליטו על הדרך בה תרצו להמשיך אימונים מתקדמים.
- הכינו תיק עבודות (המורכב ממבחר היצירות הטובות ביותר שלכם בשנה).
- למד כיצד להציג את עבודותיך בפני לוח.
- היכונו למבחן הכניסה לבתי ספר לאמנות יפה או למחזור הלימוד המתקדם ב- intuit.lab.
- הגן וקדם את היישומים שלך לארגונים שנבחרו.
ניסיון
- סדנאות לבניית מיומנות: היפוך, אנאמורפי תלת מימדי, סקיוגרפיה.
- צילום, אמנות מופשטת ומשלחות מוכוונות עיצוב אחרות מחוץ למומבאי.
- נסיעת לימודים במוזיאונים, תיאטראות, תערוכות אמנות, וציוני דרך בולטים אחרים. מעצבת / פיקסלים
LAB 2
הטכניקות של עיצוב גרפי
מחקר ומתודולוגיה
שנת מעבר חשובה. התלמידים לומדים על המרכיבים הבסיסיים בתקשורת חזותית וגרפית; טקסט מבוסס-תמונה וכיצד הם קשורים.
כדי להבין מושגים אלה, התוכנית מציעה 3 גישות משלימות: מתודולוגיה רעיונית, הכשרה טכנית ומחקר עיצוב גרפי.
נושאים
- עיצוב גרפי
- פריסת דף
- טיפוגרפיה
- עיצוב אתרים
- גרפיקה ממוחשבת
- מיתוג
- צילום
- אִיוּר
- עיצוב תנועה
- לוח התכנון
- הקש קריקטורות
- כְּתִיבָה
- תרבות גרפית
- מדעי האדם
- צָרְפָתִית
מטרות
- גלה את הטכניקות הבסיסיות של תכנון גרפי ותקשורת חזותית והטמעתן.
- פיתוח רגישות גרפית.
- שלט בעקרונות הקריינות באמצעות חזותיים ומילים כתובות.
- התאם את היצירתיות של האדם לדרישות הקצרה.
- פיתוח אישיות יצירתית.
- גלה את שפע המקצועות הקשורים לעיצוב והתחל להתכונן להתמחות.
- להיחשף לתרבויות שונות (סדנאות בינלאומיות).
- הכינו תיק עבודות המורכב ממבחר העבודות הטובות ביותר בשנה.
- למדו כיצד להציג את עבודותיו בפני פאנל או ראש חברה.
- היה לך ניסיון מקצועי ראשון (התמחות של לפחות 4 שבועות).
חוויות
- תוכנית חילופי סמסטרים עם שני הקמפוסים הצרפתיים שלנו בפריס ואקס-אן-פרובנס.
- פרויקטים של לקוחות חיים במשך שבוע.
- סדנאות בינלאומיות המתארחות בקמפוס.
- טיולי לימוד מחוץ לתחנה בחשיפה לצורות ונקודות מבט אחרות של העיצוב.
- סטאז 'של בית דפוס בן שבוע.
LAB 3
אסתטיקה והרלוונטיות שלה בעולם
שנה מהותית
התלמיד רוכש ידע מעמיק יותר על כל מה שלמד בשנה הקודמת על ידי גילו ולמד לשלוט באינטראקציות המתמדות בין הטכניקות השונות. השנה מתמקדת בנושא הליבה של הגופן והצורה.
נושאים
- התמחות
- תלת מימד
- גרפיקה ממוחשבת
- צרפתית
- פרסום
- עיצוב עריכה
- עיצוב תנועה
- עיצוב דיגיטלי
- אריזה
- קופירייטינג
- עיצוב גרפי
- כיוון אמנות
- מדעי האדם
מטרות
- להבין את הרעיון של גישה גלובלית למקצועות הקשורים לתקשורת עיצובית ויזואלית.
- קבל התחלה לגישה רעיונית לפרויקט העיצוב והתקשורת החזותית.
- העמיק / הגדל את יכולותיו של אדם בטכניקות הקשורות לעיצוב גרפי.
- גלה את הדינמיקה של עבודה בקבוצה.
- פיתוח טכניקות הקריינות באמצעות תמונות.
- למדו את האתגרים במקצועות הקשורים לעיצוב (דיגיטלי, עיצוב תנועה).
- שלט ביצירתיות של אדם ביחס לתקציר.
- פיתוח אישיות יצירתית. למד טכניקות ציד סטאז '.
- הכן תיק עבודות (ספר המורכב ממבחר היצירות הטובות ביותר של השנה).
- היחשפו להבדלים תרבותיים (סדנאות בינלאומיות, חילופי פנים בין אוניברסיטאות).
- למד כיצד להציג את עבודותיך בפני פאנל או לראש חברה.
חוויות
- סטאז 'חובה של 1-2 חודשים אצל סוכנויות מובילות.
- תוכנית חילופי סמסטרים עם שני הקמפוסים שלנו בפריס ובאקס-אן-פרובנס.
- פרויקטים של לקוחות חיים במשך שבוע.
- סדנאות בינלאומיות המתארחות בקמפוס ובצרפת.
- טיול לימודים של 15 יום לחו"ל.
LAB 4
להיות מקצוען
חשיפה למותגים
השנה הרביעית עוזרת לתלמיד לשלוט בכל מה שהוא / היא למדו עד כה.
זה הזמן בו הסטודנטים שלנו בוחנים את כל מה שלמדו בכל התחומים השונים, בין אם במהלך סטאז 'בהודו או בחו"ל או במהלך תוכנית חילופי דברים בינלאומית.
הפדגוגיה הנהוגה בשנה זו מתמקדת בשילוב מציאות כלכלית (שוק, תחרות) והקשר מקצועי (קשרי לקוחות, ספק, ייצור) עם הגישה היצירתית האישית.
במהלך השנה התלמידים יבחרו תחום המעניין אותם לעבוד על ספרם, מה שבסופו של דבר ירשים את המגייסים העתידיים.
נושאים
- התמחות
- זהות ויזואלית
- אסטרטגיה
- אריזה
- עיצוב עריכה
- דיגיטלי
- ממשק משתמש / UX
- יזמות
- כיוון אמנות
- פרויקט גדול
- שיווק יצירתי
- צָרְפָתִית
מטרות
- ניסיון מקצועי אינטנסיבי (השמה של 16 שבועות בחברה בתחילת השנה האקדמית).
- פיתוח גישה יצירתית, מתפיסה וכלה בהישגיות, לכל הפרויקטים החשובים.
- הבן והתאים את השקפתך היצירתית לאתגרים ולבעיות של מותגים.
- שלוט בפתרונות חדשניים בעזרת מגוון שלם של כלים יצירתיים.
- שלט בתפיסה יצירתית והצג אותה בפרויקט הגדול שלך.
- הכינו ספר הולם כדי להציג אינטגרציה מקצועית טובה.
- למד כיצד להציג ולהגן על עבודתך בפני פאנל או ראש חברה.
חוויות
סטאז 'חובה של 4-6 חודשים עם סוכנויות ברחבי מדינות מרובות.
שלושה מושבעים פאנליים עיקריים: —עיצוב תערוכתי — פרויקט מייג'ור (בן שנה) — פאנל תיקי השקעות
נותן גישה ל:
- מאסטרים מ- école intuit.lab, פריז.
- מאסטרים מבתי ספר לעיצוב בהודו או בחו"ל.
- קריירה מקצועית.
קבלה
שנת הקרן לתואר ראשון
זכאות
סטודנטים שעברו כיתה י 'או יב' או השיגו כישורים גבוהים יותר מכל זרם זכאים להגיש מועמדות לתכנית ל -4 שנים.
תהליך הקבלה
על הסטודנטים להגיש את טופס הבקשה כדי להירשם לקורסים הרצויים במכון שלנו.
יש לצרף לטופס מסמכים רלוונטיים וניתן לשלוח אותם באמצעות שליח או למסירה ידנית למכון שלנו. אגרת בקשה של Rs. 3000 במזומן או בשיק לפירעון 'ECOLE INTUIT LAB EDUCATION PVT LTD'
רשימת המסמכים שיש להגיש יחד עם טופס הבקשה:
- דמי בקשה של Rs. 3000 במזומן או בשיק
- 2 תמונות בגודל הדרכון האחרונים
- צילום גיליונות ציון של הקורס הושלם לאחרונה. (כיתה י ', יא' או י"ב אם הושלמו)
- צילום הוכחת כתובת (דרכון, כרטיס אדהאר, רישיון נהיגה)
תהליך בחירה
התלמידים יעבדו למבחן אינטליגנציה יצירתית, ראיון אישי והערכת תיקים.
הראיון יתקיים באותו יום לאחר סיום המבחן.
LAB 2 לתואר ראשון
זכאות
סטודנטים שסיימו את שנת הלימודים בבית ספר לעיצוב זכאים להגיש מועמדות.
תהליך הקבלה
על הסטודנטים להגיש את טופס הבקשה כדי להירשם לקורסים הרצויים במכון שלנו.
תהליך בחירה
ראיון אישי והערכת תיקים יתקיים לאחר קביעת תור.