Keystone logo

14 דיפלומה תוכניות ב פיתוח משאבי אנוש 2024

מסננים

מסננים

  • דיפלומה
  • לימודי מינהל
  • משאבי אנוש
  • פיתוח משאבי אנוש
תחומי לימוד
  • לימודי מינהל (14)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

דיפלומה תוכניות ב פיתוח משאבי אנוש

דיפלומה הוא מסמך אקדמי רשמי המוענק לתלמידי האוניברסיטה שיצליח לעבור את סדרת שיעורים הקשורים מגמות הנבחר שלהם. התעודה משמשת הוכחת חינוך עמיתים ומעסיקים פוטנציאליים בתחום.

מהו דיפלומת פיתוח משאבי אנוש? באופן כללי, זה התפקיד של אנשים המעורבים משאבים אנושים לחנך ארגונים על תהליכים יומיים ומדיניות קולקה דן גם כל ארגוני חששות ועובדיהם שאולי יש. פיתוח משאבי אנוש הוא עבודה הדורשת אחד ללבוש הרבה כובעים שונים, וככזה, המעמדות אתה תהיה לקחת לשקף את הגיוון הזה. הקורסים בדרך כלל כולל חשבונאות, עסקים, מתמטיקה, מדעי המחשב, יחסי עבודה, וחינוך.

עם דיפלומה פיתוח משאבי אנוש, יש לך את ההזדמנות כדי לשמור על אנשים מאושרים בעבודתם לפרנסתו בעוד crafting יוזמות לשיפור סביבת העבודה.עובדים בתחום זה גם בדרך כלל מרוויחים משכורות שנתיות מכובדות מרחבי 40,000 $ פוטנציאל כמעט בן שש ספרות.

עלות תכנית תעודת פיתוח משאבי אנוש תשתנה בהתאם הספר ותוכנה כל ייצוגי טעון. צור קשר עם אנשים במחלקות אקדמיות בנושא לגלות כמה כל התכנית של ספר תעלה ואם יש מלגות או הזדמנויות סיוע כספיות.

תלוי איפה אתה רוצה לעבוד, האחריות של עבודת משאבי אנוש להשתנות. חברה אחת עלולה לגרום חלק שאתה של צוות מוטל עם כל דבר, החל במציאת שוכר חדש והכשרה לניהול שכר. מנגד, כי יש להם כל כך הרבה עובדים, תאגידים גדולים נוטים להיות מחלקות משאבי אנוש עם צוותים בודדים העוסקים דבר אחד כגון תלונות העובדים.

אתה יכול למצוא תוכניות תעודת פיתוח משאבי אנוש באינטרנט או בקמפוסים ברחבי העולם.חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.