Keystone logo

25 דיפלומה תוכניות ב ניהול בתי מלון 2024

מסננים

מסננים

  • דיפלומה
  • תיירות ואירוח
  • ניהול בתי מלון
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (25)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    דיפלומה תוכניות ב ניהול בתי מלון

    עבור אנשים המעוניינים בתעשיית האירוח, דיפלומה בניהול המלון תהיה להכשיר את הקרקע לתעסוקה בעתיד. תוכניות יכולות להשתנות משנה לשלוש שנים, תלוי בבית הספר, ויש הזדמנויות בכל רחבי העולם.

    מה היא תעודה בניהול מלון? תעודה זו משלבת קורסים בסיסיים לניהול בתי מלון עם ידיים על שיעורי הכנסת אורחים. תלמידים יקבלו מבט מהמקור ראשון בקבלה, חלוקת חדרים, ופעילות מסעדה. קורסי Front-of-the-הבית עשויים לכלול נשפים וקייטרינג, היגיינה מזון, ניקיון מדע, פעילות משקאות ובר, ושירות לקוחות. חזרה-of-the-בית שיעורים עשויים לכלול שליטה כספית וחשבונאיים, משאבים אנוש, שיווק, ניהול, והתנהגות ארגונית. תוכניות רבות ישלבו העבודה בכיתה שלך עם התמחות כדי לעזור לך לפתח ניסיון חיים אמיתיים.

    ישנם יתרונות רבים כדי להרוויח תעודה בניהול מלון.הכישורים לך ללמוד יאפשר לך להפוך למנהיג טוב יותר בכל תחומי החיים שלך, ותוכל לפתח מיומנויות תקשורת כדי לעזור לך לעבור את כל מצב. יש לי בוגרים הזדמנויות עבודה בלתי מוגבלות בכל רחבי העולם, וגם אם הם מתחילים בעמדה ברמת כניסה, אפשרויות קידום נהדרות.

    כי יש כל כך הרבה תוכניות בינלאומיות, העלויות להשתנות במידה רבה מבית ספר אחד למשנהו. כאשר אתה מוצא כמה בתי ספר שלעורר העניין שלך, לפנות אליהם ישירות לשאול על משך תכנית ואת העלויות כרוכות בזה.

    דיפלומה בניהול המלון תהיה להכין את התלמידים לתפקידים שונים בתחום האירוח. אפשרויות קריירה כוללות כנסים ואירועים תיאום, ניהול חלוקת חדר, מכירות ושיווק, משאבי אנוש וניהול. עם יותר ניסיון וידע, עמדות ניהול גבוהות יותר והזדמנויות מבצעת יהיה זמין.

    מכיוון שרבים מהתוכניות מוצעים בעולם, בתי ספר מסוימים עשויים להציע כמה קורסים מקוונים. אלה יכולים לסייע למי שזקוקים ללוח זמנים גמישים יותר או גרים רחוק מבית הספר. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.