Keystone logo

14 תעודה תוכניות ב ניהול שירותי מזון 2024

מסננים

מסננים

  • תעודה
  • תיירות ואירוח
  • אירוח
  • ניהול שירותי מזון
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (14)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תעודה תוכניות ב ניהול שירותי מזון

למרות שחלק בתחומים טכניים דורשים תעודה, סטודנטים רבים בוחרים להרוויח אחד כדי שיוכלו להיות תחרותי בתחום של בחירה שלהם. בדרך כלל בתוך פרק זמן קצר, תוכניות מיוחדות אלה ללמד מיומנות יחידים סט נושא או מיומנות צר מאוד.

מהי תעודה בניהול שירותי מזון? לתעודה בניהול שירותי מזון בדרך כלל מושגת לאחר השלימה סדרה של קורסים בניהול כמות מסוימת של ניסיון בעבודה. תלמידים ילמדו את הכישורים הדרושים כדי לנהל את כל ההיבטים של עסק שירות במסעדה או מזון. קורסים יכולים לכלול תברואה, שיווק, חשבונאות, ותכנון מזון והכנה. הכשרה מיוחדת אחרת יכולה לכלול פעולות שירותי מזון, טכנולוגיית מידע, ניהול רכוש, מסחר ושיווק.

ישנם יתרונות רבים ניתן להשיג תעודה בניהול שירותי מזון.יש אנשים עשויים להפיק תועלת על ידי לימוד מיומנויות מודרניות, טכניקות ותקנות שיוכלו לפנות ישירות במקום העבודה. מי מקווים להקים קריירה עשוי לגלות כי תעודה זו יכולה לגרום להם סחירה ביותר בתחום העניין שלהם.

עלות תעודה בניהול שירות מזון מושפעת ממכלול של גורמים לרבות הסוג של ספר או מכללה, היכן הוא ממוקם ואת הקורסים מוצעים. התלמידים צריכים למצוא תוכנית אקדמית שמתאים לצרכים שלהם לפנות אליה כדי למצוא מידע ספציפי על הוצאות.

אדם עם תעודה בניהול שירות מזון יהיה מוכן להפעיל את כל ההיבטים של עסק שירותי מזון, כולל תפריטי תכנון, שכירת צוות, רכישת ציוד ופרסום. עמדות אלה זמינות במגוון של מקומות הכוללים בתי מלון, בתי חולים, בתי הבראה, מסעדות ומוסדות אוכל משובחים.כמה אפשרויות קריירה כוללות מנהל קייטרינג, שף בכיר, קונה מזון מומחה לבריאות.

אם אתם מעוניינים לרענן מיומנויות שירות המזון שלך או השקת קריירה חדשה, תכנית תעודה יכולה לעזור. חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.