Keystone logo

5 תעודה תוכניות ב לימודי סכסוכים ושלום 2024

מסננים

מסננים

  • תעודה
  • מדעי החברה
  • מדעי המדינה
  • לימודי סכסוכים ושלום
תחומי לימוד
  • מדעי החברה (5)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תעודה תוכניות ב לימודי סכסוכים ושלום

    להרוויח תעודה מושגת על ידי השלמת תכנית אקדמית שנמשכת בדרך כלל לא יותר משנה אחת. סטודנטים פוטנציאליים להירשם נפוצים בתוכניות תעודה על מנת לקבל הכשרה מיוחדת בתחום או מעבר מסוימים לתכנית השכלה גבוהה.

    מה היא תעודה בלימודי שלום וקונפליקט? מחקרי שלום וסכסוך הוא תחום מורכב ורב-תחומי שבו נושאים רבים חקרו. תלמידים ילמדו על משברים וכיצד להקל עליהם הומניטריים. זכויות אדם היא נושא העל ברוב הקורסים בתחום זה של מחקר. משפט בינלאומי, אתיקה, מדע המדינה, תקשורת, וסנגור הם נושאים שחקרו לעומק במהלך להרוויח התעודה שלך.

    כישורים אלה יסייעו לתלמידים בדרכים שונות. ללמוד איך לפתור את הסכסוך מתורגם לחייו אישיים והמקצועיים של אחד, גורם לאדם להפוך ליותר הבנה ואדם מעשיר.להרוויח תעודה באזור מיוחד זה נותן לך יותר אמין ועלולה להוביל להזדמנויות קריירה או חינוך גדלו.

    העלויות כרוכות במרוויח התעודה שלך בלימודי שלום וקונפליקט שונים בהתאם מוסדך להירשם עם. מיקומו של בית הספר ואם תבחר ללמידה מרחוק ישפיע העמלות שלך.

    מי שחווה הצלחה אקדמית בתחום זה להמשיך להיות קריירה מילוי במספר תחומים. עבודה רב בהקלת אסון וארגוני סיוע הומניטריים. זה כולל את האפשרות להפוך לקצין זכויות אדם שאחראי לאיתור ותיקון עוולת הפרת זכויות אדם. אלה שיש להם רקע בלימודי שלום וקונפליקט יכולים להמשיך להחזיק בעמדות במסגרת תוכניות ממשלה או לא-ממשלתית. אחרים להמשיך להיות מארגני קהילה, מטפלים ומורים.

    אם אתה מחדש " מתעניין בקורס זה של מחקר, שיעורים עשויים להיות זמין באינטרנט.זוהי אופציה נהדרת עבור אלה עם לוח זמנים עמוסים או אלה שלא ממוקמים ליד בית ספר. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.