Keystone logo

76 תעודה במדעים תוכניות ב לימודי עסקים 2024

מסננים

מסננים

  • תעודה במדעים
  • לימודי עסקים
תחומי לימוד
  • לימודי עסקים (76)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תעודה במדעים תוכניות ב לימודי עסקים

חבר למדע, או AS, הוא הישג אקדמי מוכר בעולם שהושלם בדרך כלל בתוך כשנתיים. סטודנטים רבים בוחרים להרוויח את התואר הזה כאמצעי להשגת סופו של דבר התואר ראשון במדעים ממכללה של ארבע שנים או באוניברסיטה.

מה בדיוק הוא חבר למדע בעסקים, כלכלה ומנהל? תכנית זו מספקת לתלמידים עם בסיס מוצק של עסק כללי, כלכלה ומיומנויות ניהוליות הנדרשות לקריירה מצליחה בעסקים המודרניים של היום, ושוק כלכלי. אזורים המשותפים של מחקר בתכנית זו כוללים חשבונאות, כלכלה, מתמטיקה, שיווק, אתיקה בעסקים, מערכות מידע וכל מספר של תחומים אחרים, המשפרים את המיומנויות של ערך לחברות הגלובליות של היום.

תלמידים שסיימו את הצלחת עמית בעסקים, כלכלה ומנהל מוכנים להרחבת השכלתם בתכנית התואר הראשון בנושא, או שהם עשויים גם לקחת על מגוון של תפקידים בעסקים, כלכלה, חשבונאות או יכולות ניהוליות.

יש וריאציה משמעותית בעלות של קבלת תואר זה. גורמים המסייעים לקבוע את עלויות שכר לימוד כוללים את היוקרה ואורך של התכנית נלקחה ובית הספר ואזור גיאוגרפי שדרכו הוא מוצע.

סטודנטים שמרוויחים תואר של חבר בעסקים, כלכלה ומנהל מוכנים למגוון רחב של התפקידים בעולם העסקים המודרניים של היום. רב להמשיך להיות עוזרי חשבונאות, עוזרים מנהליים וביצועיים, מנהלי עסקים, מאיים ומעריכי שווי של הנדל"ן, קציני ציות או מנהלי קזינו ומשחקים.אחרים עדיין בוחרים להשתמש התואר שלהם כאמצעי להשגת ייעוד אקדמי גבוה יותר.

קבלת חבר למדע בעסקים, כלכלה והמנהל היא הצעד הראשון בדרך להגשמת קריירה, מתגמל מבחינה כלכלית בעסקים ובכלכלה. סטודנטים המעוניינים צריכים לבדוק את האופציות שלהם הגלובליות באמצעות מסד נתונים המקיף שלנו, בעולם של תוכניות הקשורות. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.