Keystone logo

44 תעודה במדעים שימושיים תוכניות ב לימודי מזון ומשקאות 2024

מסננים

מסננים

  • תעודה במדעים שימושיים
  • לימודי מזון ומשקאות
תחומי לימוד
  • לימודי מזון ומשקאות (44)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תעודה במדעים שימושיים תוכניות ב לימודי מזון ומשקאות

    החברה הכלולה למדע שימושי הוא הישג חינוכי להכרה בינלאומית העניק לסטודנטים אשר משלימים בהצלחה כשנים של קורסים הקשורים תחום אקדמי מסוים. לעתים קרובות, עמית למדע שימושי מוענק לאחר לימוד מעמיק של נושאים מבוססי טכנולוגיית המדע או.

    מה בדיוק הוא עמית למדע שימושי מזון ומשקאות מחקרים? מיועד למי שמחפש ממשי לניהול קריירה מתגמלת במגזר האירוח או אמנות הבישול, תכנית זו מבקשת להעניק לתלמידים את הכלים ואת המיומנויות דרושות כדי להיכנס באף אחד מהתחומים. אזורים הנפוצים של מחקר כוללים מסעדה שונה, נופש ואירוח הגדרות, מדעי מזון וניהול מזון ומשקאות בסיסיים. תשומת לב נוספת לעתים קרובות ניתנת טכניקות איוש ושיקולים, תכנון תפריט, טכניקות ניהול חדר אוכל ובקרת המלאי, בין תחומים קשורים.

    לעתים קרובות, בוגרי תוכניות לימודי מזון ומשקאות למצוא שהם כשירים עבור מספר גדול יותר של עמדות ממה שהם היו לפני הבטחת התואר. רב גם לדווח על רווח חזק לאחר קבלת העמית למדע שימושי מזון ומשקאות מחקרים.

    עלויות שכר לימוד עבור תוכניות הלימודים המזון והמשקאות תנודתיות גבוהה יותר בגלל גורמים שונים כגון כמה פופולרי תוכנית מסוימת הוא ואיפה בעולם הספר מציע הוא ממוקם. במשרד הקבלה של כל בית ספר עם תוכנית של עניין הוא מקום טוב לשאול עוד על הפרטים שכר הלימוד.

    רוב בוגרי המשתכרים עמית למדע שימושי בלימודי מזון ומשקאות להמשיך לעבוד בתוך או במגזר האירוח או בתוך אמנות הבישול. מסלולי קריירה נפוצים כוללים כשל דירקטור מזון ומשקאות, מנהל קייטרינג, מנהל מסעדה או מנהל כללי.אחרים ממשיכים לעבוד כמו שפים, קונדיטורים, טבחי קו או מומחי בקרה מלאי, בעוד קצת עבודה כנציגי שיווק מזון או משקאות.

    תוכניות מקוונות רבות הנוגעות מחקרי מזון ומשקאות ותעשיית האירוח המוצעים על ידי בתי ספר ברחבי העולם הם דנו בפירוט קרוב במאגר. חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.