Keystone logo

81 תעודה במדעים שימושיים תוכניות ב טכנולוגיות מידע (IT) 2024

מסננים

מסננים

  • תעודה במדעים שימושיים
  • לימודי טכנולוגיה
  • טכנולוגיות מידע (IT)
תחומי לימוד
  • לימודי טכנולוגיה (81)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תעודה במדעים שימושיים תוכניות ב טכנולוגיות מידע (IT)

    עמית ¯ s תואר היא נקודת השיגור טוב עבור שניהם השכלה וקריירה. כאשר לומדים במשרה מלאה, זה לוקח רק שנתיים כדי להשלים. כל תיאור התפקיד הדורש קצת קולג 'יכול להתממש על ידי בעל תואר .

    מהו חבר של מדע יישומי ב- IT? כדי להתחיל, ה- IT מייצג טכנולוגיית מידע, המתייחסת לשימוש במחשבים לאחסון, שיתוף ומניפולציה של נתונים. קורסים בתואר זה מספק ניסיון מעשי עם חומרה ותוכנה, כך שתוכל לפתור את כל הבעיות המובאות לידיעתך. קורסים במתמטיקה בסיסית ובמדעי המחשב כלולים גם כן. בהתאם למוסד שבחרת, אתה יכול גם ללמוד את היסודות של פיתוח תוכנה וניהול דפי אינטרנט.

    בגלל מחשבים נמצאים בשימוש בכל מקום, הבנה איך הם עובדים מאוד שימושי עבור כל היבט של החיים שלך. כמה כישורים נלווים, כגון חשיבה ביקורתית ופתרון בעיות, שימושיים גם בהגדרות טכנולוגיות פחות.

    בדרך כלל של שותף לוקח שנתיים, אבל יכול להיות ארוך יותר בהתאם למצב שלך. הזמן המושקע ואת המוסד שנבחר הן לשחק תפקיד בקביעת העלות של התואר שלך. התקשר או שלח הודעת דוא"ל לבית הספר המועדף עליך לשאול שאלות ספציפיות על שכר לימוד ועמלות.

    תואר של עמית ב- IT הוא מועיל עבור עמדות ברמת הכניסה ב- IT ותמיכה טכנית. היא פועלת גם כנקודת שיגור למגוון של עבודות טכניות, כגון ניהול נתונים, פיתוח אינטרנט ועיצוב תוכנה. כל עוד הטכנולוגיה משמשת בתחום מסוים, אנשים בעלי תואר IT יהיה ערך גבוה. בוגרי בית הספר יכולים גם להשתמש בתיכון שלהם כדי להמשיך לתואר ראשון כדי לפתוח הזדמנויות תעסוקה נוספות.

    לפרוץ לשדה זה הולך וגדל עם שותף תואר. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.