L7 CIM תוכנית מנהיגות שיווקית
CIM Academy
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Cookham, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב, בקמפוס
מֶשֶׁך
18 חודשים
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
GBP 8,150 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
אידיאלי עבור משווקים עם מספר שנים של ניסיון בניהול שיווק, כרגע עובד ברמה אסטרטגית. זה תואר מוסמך תואר שני עשוי גם לאפשר את המעבר לתוך ניהול שיווק אסטרטגי.
בשביל מי זה?
אם אתם מחפשים להיות "מנהיג שינוי" יעיל יותר אז זה תוכנית חדשה ברמת המאסטר הוא בשבילך. התוכנית פותחה על ידי מנהיגים עסקיים, אנשי אקדמיה ומשווקים בכירים וכוללת נושאים שזוהו כ 'חייבים שיהיו ברשותכם' עבור משווקים בכירים ומנהיגים עסקיים של העתיד.
זה CIM Academy שיווק מנהיגות התוכנית פותחה כדי לכלול סדנה ראשונית של 3 ימים המאפשרת חקר של נושאים משמעותיים שיש להם השפעה על העסק שלך. אלה כוללים את "התפקיד של שיווק ביצירת ערך", "מתחרים על יתרון", "תרבות, מנהיגות ושינוי", ו"הון עצמי ומוניטין ". זה כולל גם סדנאות אינטנסיביות המספקות הזדמנות להתחבר גם עם נציגים אחרים כמו אימון אישי אשר יתמקד בתחומים שאתה רוצה לפתח.
מה תלמד
- אתגרים עכשוויים (חובה): מודול זה יאפשר לכם להעריך את ההשפעה הפוטנציאלית של אתגרים שיווקיים עכשוויים, וליישם חשיבה אסטרטגית לפיתוח אסטרטגיות עתידיות.
- שינוי מוביל (מנדטורי): מודול זה יאפשר לכם לעמוד באתגרי השינוי באמצעות מתן פלטפורמה לתמיכה בתגובות עתידיות לשינוי באמצעות רתימת הפוטנציאל הארגוני והחדשנות בת-קיימא. בנוסף, תוכלו לפתח הבנה של האופן שבו הנכסים של הארגון יכול להיות מנוהל לבנות ולשמור על עמדה ברורה בשוק כדי להדריך, לתמוך וליישם שינוי מובל בשוק בתוך הארגון.
- ניהול צמיחה עסקית (בחירה): מודול זה יאפשר לך לפתח גישה מובנית ויצירתית לקביעת האפשרויות הקיימות או הקיימות לצמיחה.
- ייעוץ (בחירות): מודול זה נועד לפתח את המיומנויות הנדרשות כדי לבנות ולפתח קשרי לקוחות או כיועץ עצמאי או בתפקיד ייעוץ בתוך ארגון גדול.
השלמה מוצלחת של שלושה מודולים (שני חובה אחד אלקטיבי) יוביל פרס CIM שיווק מנהיגות התוכנית.
תוכן קורס
אתגרים מתמודדים
הערכה: הקצאה מבוססת ארגונית שנועדה לאפשר לך לטפל בבעיה עסקית ספציפית.
תוצאות למידה
סביבת שיווק דינמית
- ניתוח ביקורתי של הדינמיקה המשתנה של סביבת הארגון.
- קביעת מנהלי עסקים מרכזיים להצלחה ארגונית.
לפתח חשיבה יצירתית
- להעריך את הרלוונטיות של אתגרים שיווקיים המתעוררים לכיוון העתידי של הארגון.
- להעריך באופן ביקורתי את תרומתם של האתגרים ליצירת ערך של ארגון.
צור תובנה, חזון וכיוון
- להפגין הבנה ברורה כיצד הארגון יכול לפתח תגובה חיובית לאתגרים המתעוררים.
- המלץ על גישות חדשניות שמובילות משאבים לאתגרים שיווקיים עכשוויים.
להוביל שינוי
הערכה: הקצאה מבוססת ארגונית שנועדה לאפשר לך לטפל בבעיה עסקית ספציפית.
תוצאות למידה
בניית המקרה לשינוי
- לפתח הבנה קריטית של איך לרתום את הפוטנציאל הארגוני כדי ליצור ולשמור ערך עבור כל בעלי העניין.
- השתמש תובנה לפתח חדשנות בת קיימא רלוונטי לכיוון ואת המשאבים של הארגון.
יצירת תרבות שינוי
- להעריך את התפקיד של המותג המותג ואת המוניטין של החברה בימוי ושימור שינוי בתוך הארגון.
- הדגימו כיצד מבנה ארגוני ותרבות ארגוניים עומדים בפני הלקוח יכולים לתמוך באסטרטגיות כדי לייעל את יכולת החברה.
יישום שינוי
- ממליצים על שימוש בתרגול עכשווי ביעילות ניהול, ניהול והשפעה של אחרים על שינוי ארגוני.
- להעריך את התהליך ואת הסביבה הנדרשת כדי ליישם, לבחון ולהרהר על האפקטיביות של שינוי ארגוני.
ניהול צמיחה עסקית (בחירה)
הערכה: הקצאה מבוססת ארגונית שנועדה לאפשר לך לטפל בבעיה עסקית ספציפית.
תוצאות למידה
דינמיקה לצמיחה עסקית
- להעריך באופן ביקורתי את הדינמיקה בשוק מנהלי עסקים רלוונטיים לארגון במגזר התעשייה.
- הבנת הדינמיקה של הלקוח הרלוונטית לארגון ולתעשייה.
קביעת כיוון
- המלץ כיצד ניתן לפתח יכולת ארגונית כדי לספק יעדים עתידיים.
- להעריך באופן ביקורתי כיצד מאפיינים ארגוניים משפיעים על מיקום השוק של המוצרים / השירותים של הארגון.
לבנות מערכות יחסים
- להעריך באופן ביקורתי אילו בעלי עניין מחוברים הם היסוד להצלחתו העתידית של הארגון.
- להדגים כיצד לנצל שותפויות אסטרטגיות למנף הצלחה ארגונית.
ייעוץ (אלקטיבי)
הערכה: הקצאה מבוססת ארגונית שנועדה לאפשר לך לטפל בבעיה עסקית ספציפית.
תוצאות למידה
בניית ופיתוח קשרי לקוחות
- להעריך באופן ביקורתי את המרכיבים של הצעת ייעוץ בר קיימא ומוגדר בבירור.
- לפתח את המותג האישי.
סקירת השירות הפוטנציאלי
- להעריך באופן ביקורתי את הגורמים התורמים לנושא העסקי של הלקוח.
- להעריך כיצד להקל על השינוי בתוך הארגון של הלקוח, בתגובה לבעיה העסקית של הלקוח.
מסירת תוצאות הלקוח
- להעריך באופן ביקורתי כיצד לפתח וליישם את הפתרון המוסכם.
- לעצב וליישם מערכות, תהליכים ונהלים להטמעת הפתרון המוסכם.
דרישות כניסה
CIM Academy יש קריטריונים משלה הכניסה מועמדים מוערכים על בסיס אישי. עם זאת, אנו ממליצים שתהיה לך לפחות שבע שנות ניסיון שיווקי ואלה יחולו:
- הסמכה ברמה 6 או תואר ראשון או תואר שני.
- התקדמות הקריירה ניכרת - בעבר, בהווה ובעתיד.
- ניסיון בעבודה ברמת ניהול השיווק.
- היקף התפקיד הנוכחי מספיק כדי לאפשר מעורבות עם משימות הערכה.
התוכניות שלנו נלמדות באנגלית, אם אנגלית היא לא השפה הראשונה שלך, תצטרך גם לספק ראיות של לפחות IELTS 6.5 או Trinity ISE III / IV.
הזמנה
ספר את המקום בחודש יוני עבור תאריך תחילת יוני וקבל הנחה של 10% על שכר הלימוד.
כל ההזמנות צריכות להיעשות באמצעות צוות CIM Academy ב CIM - התקשר אלינו למספר 44 (0) 1628 427240.
Blended (פנים אל פנים) 6000 £ מע"מ
מה נכלל -
- שכר לימוד.
- 24/7 גישה CIM Academy Online.
- ספרי הלימוד שנבחרו.
- חומרי לימוד.
- לינה על בסיס פנסיון מלא.