היום, יותר מתמיד, תעשיית התעופה זקוק מאומנים ואנשי מקצוע מיומן לתעשייה גדלה לטוס בבטחה מעל 5 מיליארדים. נוסעים בשנה ליעדם.
להיות טייס מסחרי מגיע גם עם הרבה אחריות, קבלת החלטות מורכבת ואת היכולת להבין ולהתמודד עם מצבים לא נורמלים.
תכנית זו נועדה לתלמידים עם לא מעט ניסיון טיסה ושרוצה לפתח קריירה בתחום התעופה בהתאם לתקנות EASA.
האקדמיה מעופף מתמחה מאוד במציעה הכשרה מab-initio ל" קפוא "ATPL (א '). החניכים של התכנית יתחילו עם PPL (A), ועם קבלת חווית הטיסה הכרחית, ימשיכו עם IR (), תוכניות טיסה (מטוסי מנוע רב) CPL מודולים () או חבר הפרלמנט האירופי.
לאחר השלמה מוצלחת של אפס עד ATPL כמובן (א '), שתונפק CPL EASA () רישיון עם ATPL תאוריה () הושלם, ויהיה מוסמך לפעול כפיילוט בפיקוד (PIC) של מטוסים ב חברת תעופה. רישיון ATPL () הוא הרמה הגבוהה ביותר של הסמכת טייס מטוס.
דרישות כניסה כמובן
גיל מינימאלי 18 שנים (16 שנים כדי להירשם לתכנית הכשרת PPL)
אישור רפואי מחלקה ראשונה (אישור רפואי מדרגה שנייה untill הגמר MEP)
לא חווה טיסה קודמת צורך
רמה מספקת של ידע למתמטיקה ופיזיקה
ידע בשפה האנגלית - מבחן בעל פה ובכתב FTO
הרשאות
ההרשאות של בעל ATPL (א) הם לשמש פיילוט ב-הפקודה (קפטן) או טייס המשנה (הקצין הראשון) במטוסים שעסקו בפעילות גופנית הובלה אווירית מסחרית כל הפריבילגיות של בעל PPL (A ) חברת CPL (א) ו IR (א).
מטרות לימוד
הדרכת קרקע - במהלך אפס לקורס ATPL, המתאמן ישלים קורסים תיאורטיים PPL (A), IR (א), חבר הפרלמנט האירופי (א) ו ATPL 650 (א)
אימון טיסה - אימון טיסה יתחיל עם PPL (א) ואחריו דירוג לילה, ממשיך עם IR (א) ו MEP (א), ומסכמת עם CPL (א).
הדרכת קרקע
המבקש צריך לעבור כיסוי הכשרת קרקע:
נהלי חוק האוויר וATC
Airframes ומערכות, חשמל, תחנת כוח, ציוד חירום
מכשור
Mass ומאזן
ביצועים
תכנון ופיקוח טיסה
ביצועים & מגבלות אנושיים
מטאורולוגיה
כללי ניווט
רדיו ניווט
נהלים תפעוליים
עקרונות של טיסה
תקשורת
אימון טיסה
בסוף האימון, המתאמן חייב להיות מינימום של 200 סך שעות טיסה (כולל PPL זמן ()):
100 שעות כטייס בפיקוד
20 שעות (מינימום) של זמן טיסה קרוס קאנטרי VFR כמו טייס ב-הפקודה, כולל טיסה קרוס קאנטרי בסך לפחות ק"מ 540 (300 NM) במהלך עם הנחיתות מלא להסתפק בשתיים מנחתי שונה מנחתי המוצא
50 שעות של אימונים מכשירים
5 שעות של טיסה הלילה, כולל טיסה קרוס קאנטרי אחד ו -5 סולו המראות ונחיתות 5
11 שעות על מטוס רב מנוע
5 שעות על מטוס מורכב
בדיקה - תיאורטית
לPPL (A) - המבקש יש להפגין הידע התיאורטי במשרד CAA בצורה של בדיקות בכתב. בדיקות מורכבות מתשעה נושאים (מטאורולוגיה, ניווט, תקשורת, מטוסי ידע כללי, עקרונות של טיסה, חוק האוויר, ביצועי טיסה ותכנון, ביצועים ומגבלות אדם, נהלים תפעוליים).
לקבלת ATPL (א) - על המועמד להפגין רמה של הידע המתאים כדי ההרשאות של בעל ATPL (א) בהתאם לדרישות EASA בחלק-FCL.
בחינה - מעשית
הבחינות המיומנות המעשיות במטוס עם הבוחן ניתן לקחת לאחר השלמה מוצלחת של הבדיקות בכתב [PPL (א) & ATPL (א)]. על המועמד להפגין את היכולות הבאות:
להפעיל את המטוס במסגרת המגבלות שלה
השלם את כל התמרונים חלקים, מדויק כמבוקש על ידי EASA
להפעיל שיקול דעת טובה ואוויראות
ליישם את הידע אווירונאוטית
לשמור על שליטה במטוס בכל העת.
דמי הדרכה מכסים את הפריטים ושירותים הבאים:
כל ספרי הדרכה
גישה למערכת ניהול למידה EASA לפקפק הבנק
מדריך זמן ללימודי קרקע & הכשרה מעשית
מטוסים, כולל דלק
כל דמי ההכשרה המאוגדים לשערי החליפין בפועל של המטבע המקומי של בסיס מעופף האקדמיה שבו ההכשרה או חלק באימון מסופק.