קורס SMC - ניהול שירות קומפקטי

כללי

תיאור התכנית

עם שירות מקצועי לשביעות רצון הלקוח ויעילות תפעולית.

מי שלוקח אחריות זקוק לכישורי ניהול על מנת לממש משימות שהופקדו עליהם באופן מקצועי ובהצלחה. בנוסף, ניתן לבנות מומחיות, למשל פיתוח ושיווק של תיק שירות, לקוח פנימי וחיצוני, ניהול הכנסות ועלויות, פיתוח מצוינות עסקית ובקרת שירותים. זה בונה ידע מומחה.

כך שאם אתם רוצים לנהוג בעסקי שירות, לבנות אזורים עסקיים חדשים, להעצים את קשרי הלקוחות ולהוביל את הצוות בהצלחה, אתם זקוקים לכישורי ניהול ספציפיים הכוללים עבודה רעיונית והכרת המינוף לצמיחה.

יתרונות

מצב win-win: כך נהנים עובדים וחברות מהקורס SBM.

כך נהנים העובדים:

קורס הכשרה שבועי זה תומך בעסקי השירות האופרטיבי, במיוחד בכל הקשור לשביעות רצון הלקוח וחסכוניותו בעסקי השירות. ידע הניהול וכלי היישום הנדרשים לתרגול השירות המודרני מועברים באופן שיטתי וקומפקטי והופכים מוחשיים על סמך פיתוח מושג לתחום האחריות שלך. בדרך זו, היישום בעבודה המעשית שלך מוכן באינטנסיביות.

המשתתפים מדווחים:

"הסמינר Compact Management Management נתן לי הרבה תובנות ורעיונות חדשים לעבודה שלי."

"ה- SMC קיצץ את כל הנושאים בשירות בזמן קצר מאוד, וזה היה חיוני עבורי לבחור בכך. מעניינים במיוחד היו תכנון השירות ואסטרטגיית השירות ... גם מספרי החברה. מה שציפיתי התגשם. "

"מבחינתי הגישה בניהול, כספים ובקרה הייתה מרגשת. מנהל השירות של היום משלב המון זה עם זה. מה שציפיתי התגשם במלואו. "

כך נהנים חברות:

  • חיזוק יכולת העובדים בתפקידיהם והתפקידים הספציפיים שלהם
  • יעילות ואפקטיביות מוגברת בתהליכים יומיומיים
  • יתרון תחרותי באמצעות עובדי שירות מוסמכים
  • ניהול עסקי של אזורי שירות מקדם צמיחה ורווח
  • משתמשים בשיטות ונהלים לייעול ארגון השירות

תוכני קורס

השירות הוא העסק שלך: בעזרת תכני קורס זה אתה שולט בה בצורה אדירה.

  • חיזוק יכולות אסטרטגיות וקונספטואליות
  • פיתוח רשות קבלת החלטות לניהול כלכלי
  • קידום יצירתיות ונכונות לקחת אחריות על פתרונות חדשים
  • פיתוח קונספט שירות לאזור משלך על בסיס מבנה 9P
  • הצגת שירותים חדשים בארגונים קיימים
  • אמצעי בקרה לניהול שירות יעיל

אתם חווים חילופי חוויות מעניינים ואינטנסיביים עם המאמנים ומשתתפי הקורס מחברות ותעשיות אחרות - לרוב, הרשת נמשכת זמן רב לאחר הקורס. התמיכה הטכנית האינטנסיבית של המאמנים מאפשרת לטפל גם בשאלות האישיות שלך. לאחר שעברת את הבחינה הסופית וסיימת את מושג השירות הנלווה לתחום האחריות שלך, תקבל אישור מטעם ISS ServiceAcademy.

מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה

שיעורי חזית היו אתמול! תיאורי מקרה, עבודות פרויקט ושות 'הם היום!

  • תפיסת למידה מעורבת (סמינרים מקוונים והכשרה בכיתה)
  • נאומים מרכזיים והרצאות מונחות דיאלוג
  • דיון במליאה וחילופי חוויות אקטיביים
  • העברה יומית של תכני ההדרכה בהתאמה לתרגול העבודה האישי שלך
    • העברת 9 Ps לתרגול שלך
    • העיבוד של בד הדגם העסקי של השירות
    • פיתוח שיטתי של מושג השירות שלך
  • עבודה פרטנית ועבודה קבוצתית
  • מחקרי מקרה, משחקי תפקידים
  • על פי בקשה ייעוץ אישי ואימון

מי הקורס?

  • עובדים שיש להם אחריות על עסק השירות התפעולי בשווקים ואזורים שונים
  • עובדים המנהלים שותפי שירות במיקור חוץ ומעוניינים להיות אחראים לשביעות רצון הלקוחות
  • עובדים שרוצים לייצר חידושים חדשים בשירות
  • מנהלים עם ניסיון מתחום השירות הטכני
  • משתתפים לשעבר של "שירות מפיץ מוסמך"
  • משתתפים הלומדים ב- SMC כמודול הראשון בקורס ניהול מנהלי עסקים מוסמך

רמקולים ומאמנים

הדוברים והמאמנים בבית ISS International Business School of Service Management הם מנהלים, יזמים ויועצים פעילים בעלי ניסיון רב שנים.

השירותים שלנו

החזר אישי, החזר השקעה - תוכלו לצפות לכך ועוד!

  • השתתפות בקורס ונטוורקינג
  • מסמכי הקורס
  • שתייה וארוחת צהריים
  • הבחינה בכתב
  • פיקוח על פיתוח מושג השירות שלך
  • ליווי המשתתפים והמנטורים / אלופים מהחברה במשך 4 שבועות לאחר האימון בכיתה
  • סיום תעודה

השקעות IHR

מעורבות, בחינות, שכר טרחה: מה שאתה משקיע בקורס.

הזמן שלכם להשתתף בחמשת ימי הנוכחות כמו גם בפעילות הכנה ומעקב ועבודה אישית במהלך תקופת הקורס.

זה כולל במיוחד את העבודה על תפיסת השירות העוקבת אחר החברה שלך. ההתפתחות המלווה של תפיסת השירות מבטיחה גם את ההחזר עבור השקעת חברת הדואר בהשכלה נוספת.

קורס
5 ימי הכשרה אינטנסיבית בכיתה 3,680.00 יורו בתוספת מע"מ

תעודה
בחינה סופית, מושג שירות פיתוח פיקוח 1,200.00 יורו בתוספת מע"מ

הערה: עקומת הלמידה עצמה משתלמת! אנא צרו קשר לתנאים נפרדים בעת השתתפות / הזמנת מספר קורסים.

חבילת רשת עסקית

חבילת הרשת העסקית היא לא חובה וכוללת את התמיכה האישית של המשתתף לאורך כל הקורס. אירועי ערב עם משתתפי הקורס ולינה באותו מלון מקדמים רשת בין המשתתפים ומגבירים את המוטיבציה שלהם. חבילה זו פותחה ללמידה הוליסטית והוכחה כתוספת חשובה לקורס.
המחיר נתון לתנודות כתוצאה מהאירוע ובחירת המלון והוא מועבר באופן אינדיבידואלי.

תעודה

ביום האחרון תתקיים בחינה בכתב עם שאלות פתוחות ורב-בחירות. שבועיים לאחר הכשרה בכיתה, מתחיל פיתוח מושג השירות הפרקטי שלך. זה נמשך ארבעה שבועות והוא נתמך באופן פעיל על ידי בית הספר למינהל עסקים ISS והוערך לבסוף. לאחר שעברו את הבחינה הסופית ופיתחו בהצלחה את מושג השירות שלהם, המשתתפים מקבלים תעודה מטעם ISS ServiceAcademy.

עם תעודת הקורס "שירות ניהול קומפקט" הבוגרים מוכיחים כי רכשו את הידע והכישורים הנדרשים כדי ליישר בצורה מיטבית ורווחית את המשאבים הקיימים עם הצרכים וההפניות של הלקוחות והשוק.

הקורסים הוסמכו מאז 1992, מאז 2009 על ידי ISS ServiceAcademy. האיכות הגבוהה והאקטואליות של קורסי התעודה מובטחת על ידי המועצה המייעצת של ISS ServiceAcademy.

עדכון אחרון: נובמבר 2019

אודות בית הספר

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... קרא יותר

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. קרא פחות