35 תעודה במדעים שימושיים תוכניות ב אמנויות הבישול ב ארצות הברית for 2024

תעודה במדעים שימושיים תוכניות ב אמנויות הבישול ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Jersey City, ארצות הברית
    • Union City, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית לימודים זו מעניקה הכשרה מקיפה של שנתיים באמנויות קולינריה, ומכינה את הסטודנטים לתפקידי כניסה למסעדות ושירותי אוכל כשפים, שפים בתחנות, סו-שפים, אופים ומנהלי מסעדות. קורסים נדרשים מציגים את התלמידים לכל ההיבטים של פעולות שירות המזון, כולל הכנת אוכל, תזונה, נהלי רכישה, תכנון תפריטים, ציוד ושירות שולחן.

    • Garden Grove, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    עמית של תוכנית מדעי יישומי תואר באמנויות בישול עם דגש המטבח הקוריאני הוא תוכנית 92 יחידות שהוגדרו על ידי תוכנית הלימודים עם קורסים של הכשרה קפדנית קפדנית, ניהול מזון מזון, וכן לימוד היבטים חברתיים ומדעיים של מזון. תוכנית זו מתמקדת במתן הידיים על ניסיון של תרגולים קולינריים קוריאנית יחד עם הבנה מעמיקה של אופי המזון הקוריאני מרכיבים.

    • Lynnwood, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Philadelphia, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לאמנויות קולינריה מכינה את הסטודנטים לתעסוקה במגזרים שונים בענף המזון בתפקידים כמו שף מסעדות, שף אירועים, סו שף, מנהל מטבחים, טבח ייצור, טבח קו ומבשל. התכנית כוללת קורסים אקדמיים, פיתוח מיומנויות בקורסים במעבדות מטבח והתנסות מעשית.

    • Chicago, ארצות הברית
    • Sydney, אוסטרליה
    • + 1 more

    זמן מלא

    בקמפוס

    תכנית שישה רבעון זה מכין בוגרים להיכנס לאפייה וקונדיטורית המקצוע בביטחון. תלמידים לומדים את המדע שמאחורי האפייה בהרצאה ויישום.הם ליישם את זה

    • Livonia, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר העוסק באמנויות הקולינריה המקצועיות נועד לפתח את מערכי המיומנויות המתקדמות הנחוצות כדי להצליח בתחום הדינמי של תעשיית המסעדנות. יושם דגש על עקרונות בישול בסיסיים, הרכב מתכונים תזונתיים, נהלי הבית והחזית, קונספטים של אפייה ומאפה, תפעול מסעדות מקצועי, אטליז, ייצור שרקוטרי ומטבחים בינלאומיים. ניסיון מעשי יתקבל בהפעלת המקומות של מסעדת American Harvest ו-Main Street Cafe. סטודנטים בתכנית זו מוכנים להיכנס מיד לכוח העבודה. שני קורסי בחירה, וכן שני קורסים תומכי תכנית לתואר זה, מסייעים להרחיב את הניסיון של הסטודנט בתחום הקולינרי.

    • Bethlehem, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית מספקת שנה של לימודים במשרה מלאה אינטנסיבית המשלבת תיאוריה והרצאות עם כמעט 1,000 שעות של יישום מעשי.התלמידים עוברים הכשרה בכל השיטות הקלאסיות הפורמליות של הכנת מזון ואז מיישמים את ההכשרה הזו בפועל.לאחר השלמת ההכשרה הקולינרית, התלמידים יכולים להשלים את קורסי הליבה הנוספים הדרושים כדי לזכות בתואר השותף שלהם במדע יישומי.אם כבר יש לך תואר אקדמי, ייתכן שתעדיף לבחור בתעודה המיוחדת של התוכנית ולוותר על קורסי הליבה הנדרשים לתואר השותף.

    • Online USA

    עמית לתואר מדעי שימושי נועד לספק השכלה קולינרית מעוגלת להבטחת מעמד ברמת הכניסה בענף שירותי המזון.

    • Melbourne, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לאמנויות קולינריה הינה תכנית לימודים לתואר שני במדעים שימושיים שתספק את הבסיס והלימוד המתמחה בתחום הקולינריה באמצעות ניסיון אקדמי, מעבדה ושטח. קורסי החינוך הכללי הנדרשים משפרים את החוויה. תוכנית זו מכינה את בוגריה לקריירה במסעדות, במועדונים, בבתי מלון, בקייטרינג ובשירות אוכל מוסדי. סטודנטים המעוניינים להיכנס לתכנית לאמנויות קולינריה חייבים להירשם Ozarka College כסטודנטים, להגיש את כל דרישות הקבלה ולתאם פגישה עם יועצי התוכנית לראיון ולדון בדרישות ובכניסה לתכנית. לאחר שהתלמידים נפגשו עם יועצי התוכנית, הם נקבעו לשיעורים בכפוף למרחב בתכנית. סטודנטים ישתתפו בקמפוס במלבורן ועליהם להשתתף בפעילויות קולינריות נדרשות.

    • Lawrenceville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר באמנויות קולינריה מכין את הסטודנטים לתעסוקה בתחום הקולינריה. התוכנית שמה דגש על ידע טכני ותיאורטי בשילוב יישומים מעשיים של כישורי בישול, אפייה, הגשה וניהול. מקורב התוכנית למדעים שימושיים כולל קורסים באמנויות קולינריה וקורסים להשכלה כללית ברמת המכללה. התוכנית מחייבת את הסטודנטים גם להשתתף בהסמכת SERVSAFE של איגוד המסעדות הלאומי. תוכנית זו מוצעת במשרה מלאה בלבד במהלך היום.

    • Nashville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שנת AAS באמנויות הקולינריה של מדינת נאשוויל מכין את הסטודנטים לקריירה כשפים ואנשי מקצוע קולינריים בתעשיית הבישול והאפייה הדינמית. פיתחו את הכישורים להפעלת מטבח מצליח מטכניקות הבישול הנדרשות לצד העסקי של רכישה, בקרת עלויות, תברואה, תזונה ופיקוח.

    • Roanoke, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית לימודים זו מכשירה את הבוגרים להיכנס לכוח העבודה ברמות שונות בתפקידים הבאים: אופה, בישול ציד, זקן, טגן מטגן / טבח, טבח מזווה, מאפה מבשל, טבח מרק ורוטב, סו שף וטבח ירקות. עם ניסיון בעבודה מוצלחת, התלמידים יוכלו להפוך לבשלנים ראשיים ושפים.

    • Carneys Point Township, ארצות הברית

    אנגלית

    יש לך תשוקה לאוכל או ליצור מתכונים חדשים? אז תוכנית השותפות שלנו עשויה להיות בשבילך! התלמידים יסיימו את השנה הראשונה ללימודיהם במכללת Salem Community College , ולאחר מכן ישתתפו בסמסטר קיץ ובשנה שנייה במכללת רואן שבמחוז ברלינגטון. הלימודים כוללים מקצועיות, עקרונות בסיסיים וטכניקות של מטבח מקצועי, טיפול במזון סניטרי, מדע ותזונה, תכנון אירועים, מתודולוגיה קולינרית, הפעלת שירות מזון וביקורת קולינרית.

    • Walla Walla, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר טכני זה מכין את הסטודנט להצלחה בענפי שירות המזון והאירוח. ניתן להשתמש בה על ידי אנשים המתכננים להיכנס לקריירה שבחרתם בסיום הלימודים או עבור מי שמעוניין לשפר את הכישורים והידע הנוכחי.

    • Mount Laurel, ארצות הברית

    בקמפוס

    היכונו לתפקידים כאנשי מקצוע קולינריים מאומנים במסגרות שונות, כולל מסעדות בשירות מלא, בתי מלון, אתרי נופש, מועדונים, קייטרינג, שירותי מזון חוזים ומתקני בריאות.