15 דיפלומה למתקדמים תוכניות ב הנדסה מכאנית 2024

דיפלומה למתקדמים תוכניות ב הנדסה מכאנית 2024Filter
    • Online

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    השילוב של טכנולוגיות ביישומים הנדסיים לפנינו והוא כאן כדי להישאר. זה עושה את זה כמעט חובה עבור כל אחד בעולם ההנדסה להתעדכן בטכנולוגיה רלוונטית. היה מוכן לשינוי הזה עם 52872WA שלנו - דיפלומה מתקדמת להנדסת רובוטיקה ומכטרוניקה.

    • Online Canada
    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Centennial College של הנדסת מכונות טכנולוגיה - תוכנית עיצוב מציעה קורסים המשלבים תיאוריה הנדסה בפועל, תוך התמקדות בעיצוב ופיתוח של מכשירים מכניים שונים וציוד.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    למד פתרונות בעולם האמיתי. הנדסת מכונות היא אבן הפינה של כלכלות מתוחכמות ומתקדמות מבחינה טכנולוגית. אוטומציה ובקרה של תהליכים, עיבוד עיבוד מדויק ופונקציות עיצוב ניתן למצוא בתעשיות מגוונות כמו רכב, תעופה וחלל, רובוטיקה, ביוטכנולוגיה ואנרגיה. פונקציות מכניות אלו פותחות דלתות למגוון רחב של אוטומציה תעשייתית וקריירות מוכוונות עיצוב. תוכנית זו מציעה שני זרמים (1) זרם רזידנסי ו- (2) זרם מקוון. סטודנטים יכולים לעבור בין זרם מקוון לתושבות עם ייעוץ אקדמי.

    • Barrie, קנדה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Online

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    דיפלומה מתקדמת זו ניתנת עם מיקוד מעשי חזק ומכסה מגוון מיומנויות לניהול פרויקטים, ניהול תהליכים, ניהול סביבה ואנרגיה, ניהול תחזוקה וניהול בטיחות, הנדרשים בתעשיית הנדסת המפעלים. עם השלמת תוכנית זו, תקבל מיומנויות וידע בטכנולוגיות העדכניות והמתפתחות בהנדסת המפעלים.

    • Online

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית זו שמה לה למטרה להקנות את כישורי ההנדסה המכנית הדרושים, וכל התיאוריה המכוסה קשורה לתוצאה מעשית. חמישה חוטים עוברים בתוכנית כדי לתת לך כיסוי מקסימלי ופונקציונלי בתחום הנדסת המכונות. חוטים אלה כוללים יסודות של טכנולוגיות הנדסת מכונות, יישומים של טכנולוגיות הנדסיות מכונות, מערכות אנרגיה, אוטומציה תעשייתית וניהול. בשל האופי העולמי של הנדסת מכונות כיום, התלמידים נחשפים לסטנדרטים בינלאומיים.

    • Online Canada
    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    תוכנית הדיפלומה המתקדמת של טכנולוגיית הנדסת ייצור וחלל Centennial College תאפשר לך לקבל הבנה מוצקה של פעולות ייצור מטוסים, מערכות חלל וטכנולוגיית כלי טיס בלתי מאוישים (UAV). במהלך שלוש שנות הכשרה תלמדו לעבוד עם מדדי ביצועים מרכזיים, טכניקות שיפור מתמשכות וחומרים מרוכבים תוך שליטה בפעולות CAD, CAM ו- CNC. שילוב זה יעזור לך לעבור בצורה חלקה לתעשייה.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התמחות באוטומציה של מבנים היא הזדמנות תעסוקה מתפתחת וצומחת, במיוחד בתחום הבנייה והפיתוח נכסים. אנו נספק את המיומנויות והידע הדרושים לך לבניית מדע, בניית מערכות אוטומציה, רשתות וניהול פרויקטים ובנייה ירוקה. עם סיום הלימודים, תהיו מוכנים למשרות במגזר התעשייתי/ייצור ותקבלו את המיומנות המצופה מתחום הבנייה ופיתוח הנכסים. בונים ומנהלי נכסים דורשים מאנשים לתכנן ולשלב מערכות בקרת מבנים כגון תאורה, טלפוניה, אבטחה, בקרי לוגיקה ניתנים לתכנות (PLC), אוורור חימום ומיזוג אוויר (HVAC), איכות אוויר, צריכת אנרגיה ואש ובטיחות. הם זקוקים לטכנולוגים הבקיאים בגישה ריכוזית, שיכולים לנהל ולשלוט בבניין מתוך ממשק המספק יעילות במבנה, תפעול חסכוני ושיתוף מידע.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קבל מומחיות במערכות כוח ובקרה מתקדמות. התוכנית שלנו פותחה בשיתוף פעולה עם טורונטו הידרו. טכנולוגיה הנדסית אלקטרומכנית - כוח ובקרה נועדה לספק לסטודנטים ניסיון תיאורטי ומעשי כאחד, ולאפשר להם לעבוד במגוון רחב של תחומי הנדסת חשמל, כולל מערכות חשמל ובקרה, שירותים, אוטומציה תעשייתית ורובוטיקה, מכשור ובקרת תהליכים . תכנית הלימודים משלבת תיאוריה, יישומים, ניסיון מעשי ופרקטיקות בטיחות ממערכות חשמל, שירותים, ייצור, מערכות בקרה, אוטומציה ותעשיות מחשבים, יחד עם מושגים מהמדעים והרוחניים כדי להבטיח שהבוגר מצויד בידע טכני, מיומנויות ו תרגול.

    • Owen Sound, קנדה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Barrie, קנדה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Barrie, קנדה
    • Online

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כאשר אנו נכנסים למהפכה התעשייתית הבאה, הטכנולוגיה המתקדמת דורשת כישורים בין -תחומיים. מכטרוניקה היא המחקר הבינתחומי של מערכות חשמליות, מכניות ומחשוב. התלמידים צוברים מומחיות בהנדסת חשמל, מכונות ומחשבים, וחוקרים כיצד תחומים אלה קשורים זה בזה. באמצעות הגישה ברמת המערכות, התלמידים מפתחים הן את המיומנויות היישומיות והן את הידע התיאורטי לבנייה, פתרון בעיות ותמיכה במערכות תעשייתיות מהדור הבא.

    • Barrie, קנדה
    • Online

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    טכנולוגיה מכנית היא אבן יסוד לכלכלות מתוחכמות ומתקדמות. התלמידים לומדים את הכישורים ליישם עקרונות מדעיים והנדסיים כדי לפתור בעיות הקשורות להנדסת מכונות. הם גם מתחייבים לתכנן ולייצר מכשירים ומערכות מכניים, כולל מערכות אוטומציה ובקרה, תהליכי ייצור וטיפול בחומרים.

    • London, קנדה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    על ידי בחירת זרם הקואופרציה של התוכנית להנדסת ייצור טכנולוגית, שני תנאי העבודה שלך בתשלום ירשימו את המעסיקים העתידיים. אם שאיפות הקריירה שלך חורגות מסטטוס קוו, ואם אתה מעוניין בתפיסה של למידה לכל החיים, התוכנית להנדסת ייצור טכנולוגית תעזור לך להוסיף למערך המיומנויות המרשים והמיוחד שלך.

    • Online United Kingdom

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מיועד למי שרוצה הסמכה ברמה של טכנאי הנדסה או כניסה מתקדמת לתוכנית לימודים באוניברסיטה. הוא מכסה את כל ההיבטים של הנדסת מכונות, כמו גם ניהול איכות ומודעות עסקית.