AAS בשיווק ותקשורת אופנה
The New School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
New York, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
USD 1,743 / per credit
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
פרסונס בית הספר לעיצוב בניו יורק - לאחרונה בשם הספר הטוב ביותר עבור אמנות ועיצוב בארה"ב מדורגת 2 nd בעולם - הציעה גישות חדשניות בחינוך עיצוב מאז היווסדה בשנת 1896. כיום, פרסונס הוא אמריקאי הגדולה היחידה בית ספר לאמנות ועיצוב בתוך אוניברסיטה מקיפה: The New School . ב-Parsons אתה יכול לשלוט בביסוס פרקטיקות יצירתיות מבוססות ולעורר שיטות חדשות תוך כדי לימודים בכל תחומי האוניברסיטה.
אופנה היא כוח גלובלי, תרבותי וכלכלי. מנחים אותו הם אנשי מקצוע יצירתיים ועסקיים החולקים תשוקה לעיצוב יפה, בר קיימא ורלוונטי. הם עובדים בתחומים כמו מרצ'נדייז, פיתוח מוצר, ייצור, תקשורת עריכה, חיזוי מגמות ויחסי ציבור ובתפקידים הקשורים לשיווק. תוכנית AAS בשיווק ותקשורת אופנה היא תוכנית אינטנסיבית וגמישה שבה אתה יכול לחקור קריירות אופנה ולהתמקד בתחומי העניין שלך. נלמד על ידי אנשי מקצוע עובדים, תכנית הלימודים משקפת את המגמות והדרישות המתפתחות של התעשייה.
חקור את קהילת השיווק והתקשורת האופנה של AAS כדי לראות מה סטודנטים, סגל ובוגרים עושים בניו יורק וברחבי העולם ב- parsons.edu/aasfashionmarketing . תוכנית זו היא חלק מבית הספר לאופנה של פרסונס .
חינוך אינטנסיבי וגמיש
AAS שיווק ותקשורת אופנה ב-Parsons היא תוכנית אינטנסיבית וגמישה המתמקדת ביסודות של אסטרטגיית תקשורת. אתה חוקר את הקשר בין מותג, מוצר וקהל ואת התפקיד של שיטות שיווק ותקשורת בתוך מערכות אופנה רחבות יותר. אתה לומד על מגמות, מחקר חזותי וצרכני וצובר מיומנויות בפענוח נתונים כדי לחלץ תובנות. אתה מזהה ומזקק מגמות וגישות חברתיות, תרבותיות וכלכליות ומשפיע על השיח בנושאים כמו מגדר, גזע, צריכה ורווחה.
נתיבים לתחומי אופנה רבים
כסטודנט לשיווק ותקשורת אופנה, אתה נוקט בגישה משולבת למחקר, עיצוב, אסטרטגיה וחשיבה יצירתית. אתה משתף פעולה עם סטודנטים לעיצוב אופנה בתחרויות ובפרויקטים עם שותפים חיצוניים כמו לואי ויטון, HUGO BOSS, Under Armour, ISKO, Byredo ו-CARE, חוקר מושגים ואסטרטגיות הכרוכות בהבאת פתרונות, מוצרים ומערכות חדשניים לבמה העולמית. קורסי בחירה על ייצור אחראי חברתית וסביבתית ופרקטיקה גלובלית וקורסים משותפים עם תוכנית עיצוב האופנה של AAS מכינים אותך לחשוב בצורה יצירתית ומצפונית על הדאגות של עולם האופנה כיום. סטודנטים בתכנית זו נהנים גם מהמשאבים, מרשתות הסטודנטים והמומחיות של הפקולטה של קהילה כלל אוניברסיטה העוסקת בניהול ויזמות .
סדרת מעבדות החושפת אותך לתעשייה
חלק מרכזי בתכנית הלימודים של AAS אופנה לשיווק ותקשורת הוא סדרת מעבדות האופנה של בית הספר, הכוללת הרצאות שבועיות של דמויות בולטות בינלאומיות בתעשיית האופנה. מצגות מתמקדות בפרקטיקות הנוכחיות ביחס למגמות גדולות יותר בעיצוב, שיווק, מדיה, טכנולוגיה וקיימות. הדיון במושגים ובנושאים העולים מההרצאות השבועיות תומך ביישום השיטות והתובנות העדכניות בתעשייה בעבודתך ומאפשר לך לשקף ולעצב את השאיפות המקצועיות שלך.
גלריה
אפשרויות קריירה
בוגרים עובדים באופנה בתפקידים ובמשרדים הבאים
מתאם יחסי ציבור, תומס פינק-LVMH
מנהל חשבונות, ז'יבנשי
מנהל שיווק גלובלי, ראלף לורן
מתאם הצגת מותג, טומי הילפיגר
סחורה מקוונת, Saks Fifth Avenue
מנהל ייצור שותף, POLO–ראלף לורן
עורך אופנה, מגזין U
מנהל חשבונות דיגיטליים, סינדיקאט מדיה גרופ
עוזר סיטונאי, אלי טהרי
עוזר יחסי ציבור, רוג'ר ויויאר
עוזר קונה, מארק מאת מארק ג'ייקובס
רכז הפקת תיקים, מייקל קורס
עוזר מותג, BHLDN–Urban Outfitters
מתכנן שותף, Macy's Inc.
רכז הפקה, תיאוריה
עוזר קונה בכיר, קוטור, ברגדורף גודמן
מנהלת מסחר אלקטרוני, ניקול מילר
מנהל חשבונות, אלכסנדר וואנג