תצפית מגמתית וראיית ראייה אסטרטגית
Future London Academy
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
5 שעה (ות
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 990 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
את העתיד קשה לחזות. אך אנו יכולים להשתפר בהתמודדות עם אי הוודאות הזו ולהיות מוכנים למציאות שונה. למדו את הכלים והמסגרות שיעזרו לכם להבין טוב יותר את העתיד, לאסוף תובנות ספציפיות הרלוונטיות לקטגוריה העסקית שלכם ולהשתמש בהם לצמיחה וחדשנות.
למי התוכנית הזו?
- בעלי עסקים וצוותי מנהיגות
- מנכ"לים, מנכ"לים וראשי חדשנות
- אסטרטגים ומנהלי חדשנות
- מעצבים וחוקרים
- עתידנים ומגמי מגמות
אתה תלמד
- איך לזהות טרנדים מוקדם ולרכוב עליהם, לא להיות נתון לחסדי הקטגוריה שלך ולשחק קאט-אפ
- כיצד להבחין באפשרויות עתידיות שונות ולהעריך אותן על רקע אסטרטגיה, תוך הימנעות מרגעי 'הו חרא'
- איך לדעת איפה להשקיע ומה זה רק 'הייפ'
- כיצד להתמודד טוב יותר עם חוסר הוודאות ולבחון בבטחה אפשרויות עתידיות
- למידה ומוכנות למציאות שונה
הוצא את מרב העתיד שלך
תובנות תעשייתיות אמיתיות
הבן כיצד להשתמש במגמות וחיזוי בעסק שלך. למד ממקרי מקרה טריים ודוגמאות אמיתיות.
כלים ותבניות פרקטיים
אוצרנו בקפידה את כל התוכן כדי שיהיה מעורר השראה ויישום. הקורס כולל כלים ותבניות להורדה עבורך לשמירה.
רק התוכן הטוב ביותר
תשכחו מקורסים אקדמיים משעממים ומהרצאות תיאורטיות מאובקות. בחרנו את התוכן העדכני והחל ביותר עבור אנשי מקצוע עסוקים שרוצים ליישם את הלמידה שלהם כדי לצמוח ולחדש בעסק שלהם.
מבנה תוכנית
פרק 1 - מחשבה על העתיד
מה עלינו לדעת אם אנו רוצים להפיק את המרב מהעתיד
הבן כיצד תוכל להתחיל שיחות פוריות על העתיד עם לקוחותיך ועמיתיך.
▶ ︎ מסגרות יסוד כדי לחשוב על העתיד ולחקור אותו עם אחרים
▶ ︎ כיצד לחפש אפשרויות, ולא תחזיות
▶ ︎ מגמות צרכנות, מאקרו וקטגוריות
▶ ︎ מלכודות ומלכודות חשיבה
פרק 2 - מחקר מגמה
איך אתה מזהה טרנדים ומפריד ביניהם לבין הייפ מיידי?
למד את הכלים שיעזרו לך לחקור, לחשוף ולנתח מגמות בשיתוף פעולה או לבד.
▶ ︎ סריקת אופק: איסוף נתונים ועריכת תצפיות על העתיד
▶ ︎ ניתוח מגמות: כיצד לנתח נתונים ולחשוף דפוסים
▶ ︎ בדיקת מגמות מול נתונים / תצפיות
פרק 3 - מותגים עתידיים
איך אתה יכול להשתמש בטרנדים כדי להגן על המותג שלך בעתיד?
כאשר התעשייה משתנה כל כך מהר מותגים צריכים להסתגל במהירות כדי לשמור על הקהל שלהם. איך אתה מבין את העתיד של הצרכנים, הקטגוריות והתרבות כדי לתקשר טוב יותר עם הלקוחות שלך.
▶ standing הבנת מחשבותיו של המאמץ המוקדם וצרכני היעד העתידיים
▶ ︎ הבנת מגמות הקטגוריות שלך
▶ ︎ הבנת מגמות תרבותיות
פרק 4 - חדשנות עם מידע על העתיד
היכונו - צרו מוצרים ושירותים חדשים שמודעים על ידי תובנות עתידיות
הבן את הכלים המסייעים להנחות את אסטרטגיית המוצרים שלך וליצור חדשנות פורצת דרך
▶ ︎ השתמש בכלי למיפוי שטח לבן - מציאת הזדמנויות מעבר לליבה
▶ ︎ היכן להשקיע את המאמצים שלך כדי לזכות בגדול בעתיד
▶ ︎ כיצד לתכנן לטווח הקצר, הבינוני והארוך
פרק 5 - אסטרטגיה עתירת מידע
הכינו את פעילות החברה שלכם לקראת העתיד
עולם העבודה משתנה לנגד עינינו. מה עתיד העבודה וכיצד החברה שלך יכולה להיערך לכך? תרגלו את הכלים המסייעים לדמיין תרחישים עתידיים אפשריים וכיצד העסק יכול להיערך לקראתם
▶ ︎ כיצד ניתן להשתמש במגמות כדי לחשוב על עתיד העסק
▶ ︎ דוגמאות לחברות שגרמו לעתיד לעבוד עבורן
▶ ︎ כיצד ליצור ערך וצמיחה באמצעות פעולות טובות יותר
נוצר על ידי
אוצרות התוכנית
סבסטיאן ואן לייר
מייסד Superframe
לאחר למעלה מעשור של שימוש בתובנה וראיית הנולד לפיתוח אסטרטגיית מותג, חדשנות ועסקים עבור כמה מהמותגים הגדולים בעולם, הוא פתח את Superframe כדי לעזור לחברות להיות עמידות יותר. הוא עבד ברחבי העולם עם מנהיגים עסקיים בכירים במגזרים הכוללים טכנולוגיה צרכנית, אופנה, יוקרה, קמעונאות, יצירת מקומות ומדיה. בעבודותיו הוא משתמש במגמות ותובנות של מומחים ומאמצים מוקדמים כדי לצייר תמונה של עתיד אפשרי. באמצעות ראיית הנולד הזו הוא פותח את דעתם של אנשים לאפשרויות חדשות וכיצד לתפוס אותן. סבסטיאן סבור כי על ידי חיבור חזק בין העתיד להווה, עסקים יוצרים תפיסה ארוכת טווח המשפרת את הביצועים לטווח הקצר.