תעודת NCFE דרגה 3 בעקרונות שירות לקוחות
Stonebridge Associated Colleges
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online United Kingdom
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקש מידע
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Aug 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תעודת NCFE דרגה 3 בעקרונות שירות לקוחות (קוד הסמכת RQF: 601/7073/6) נועדה לספק לך את הידע הדרוש לך כדי לאפשר לך לעבוד בענף ממוקד לקוח. שירות לקוחות מעולה הוא קריטי להצלחתה המתמשכת של כל חברה, וחיוני לכל הצוות להבין היטב את עקרונות שירות הלקוחות.
כישורי שירות לקוחות הם יקרים ומבוקשים, פשוט שאלו כל צרכן, מנהל או בעל עסק. לא משנה אם אתם עובדים במגזר הפרטי או הציבורי, כאשר הלקוחות הופכים ליותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להתמודד עם הלקוחות ולהסתגל לדרישות וטעמים משתנים היא הגורם המרכזי להצלחה.
תעודת NCFE דרגה 3 בעקרונות הסמכת שירות לקוחות מתמקדת בשימוש יעיל בתקשורת ביחס לשירות לקוחות. הוא גם שוקל את העקרונות הבסיסיים של עסק, שמירת לקוחות לפתרון תלונות וכיצד לפקח על הרמה הכוללת של שירות הלקוחות הניתן. כמו כן נבחן כיצד ניתן להעניק שירות לקוחות במגזרים שונים כמו גם שוויון במקום העבודה וכיצד ניתן לשתף פעולה בצורה יעילה עם מחלקות אחרות. לבסוף, לאורך כל הקורס התוכן מתמקד באילו צעדים ניתן לנקוט לשיפור שירות הלקוחות.
על בית הספר
שאלות
קורסים דומים
ניהול קשרי לקוחות
- London, הממלכה המאוחדת