שנה אקדמית לשיווק ותקשורת - צריכת סתיו
IED – Istituto Europeo di Design Florence
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Florence, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
9 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 14,000 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
04 Sep 2024
* דמי הרשמה € 3.000 + דמי קורס € 11.000
מבוא
הקורס מתקיים בשפה האנגלית
אופנה קשורה קשר הדוק לתקשורת ולשיווק מכיוון שהם מאפשרים למותגים לתקשר את המוצרים, הזהות והאסטרטגיה שלהם. מסיבה זו, חשוב מאוד להיות מסוגלים לעצב קמפיינים פרסומיים כמו גם לזהות ולארגן פעילויות קידום מכירות, בערוצי התקשורת המתאימים ביותר, על מנת להעביר את מאפייני המותג ולפרסם את מוצריו.
השנה האקדמית שיווק ותקשורת אופנה מאפשרת לך לנתח את הקשר בין מותג, מוצרים וקהל ואת התפקיד שממלאים שיווק ותקשורת בענף האופנה. תוכלו לחקור כיצד מותגים מעבירים את מסרי המפתח שלהם בפלטפורמות קידום מכירות כגון מיתוג, פרסום, דפוס, מדיה דיגיטלית וחברתית, סחורה חזותית, סביבות קמעונאיות, אירועים ושיווק ניסיוני.
הקורס בוחן לעומק את תיאוריות המיקום וקהל היעד ומנתח מחקרי מקרה ספציפיים של כמה מאסטרטגיות השיווק והתקשורת שאומצו על ידי המותגים הנודעים ביותר.
לוח הזמנים: שיעורים פועלים מיום שני עד שישי, במשרה מלאה.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
יַעַד
סטודנטים הלומדים בשנה השנייה ללימודי האוניברסיטה בתקשורת, שיווק או סטיילינג אופנה, ואנשי מקצוע העובדים באחד מהתחומים הללו, המבקשים להשיג פיתוח קריירה ומיומנויות וידע נוספים בתחום ספציפי.
קבלה
מלגות ומימון
על מנת לתמוך במשתתפים בכיסוי דמי ההשתתפות, IED הפעילה מערכת מתקנים מפרקית: מלגות חלקיות או כוללות על שכר לימוד; Early Bird הם הקלות לסטודנטים שמסיימים את ההרשמה במועדים נתונים.; מימון עם אפשרות לשלם את שכר הלימוד בתשלומים הודות להסכמים עם חברות משכנתאות.
תכנית לימודים
מתודולוגיה ומבנה:
מסלול החינוך מבוסס על רכישת הידע והכישורים התרבותיים, המתודולוגיים, הטכניים והטכנולוגיים בתחום הנבחר. הקורס מחליף שיעורים עיוניים עם סדנאות ומפגשים עם נציגי חברות מובילות בענף.
השנה האקדמית מורכבת מסמסטר הסתיו בשיווק אופנה ואחד משני סמסטרי האביב: תקשורת אופנה או סטיילינג אופנה.
מטרת הקורס היא ללמד אותך לפתח חשיבה אנליטית וביקורתית, את היכולת לעבוד באופן עצמאי וכחלק מצוות, שימוש בתקשורת יעילה ויכולת לתת ולקבל משוב בונה.
במהלך סמסטר הסתיו אתה מעמיק את אסטרטגיות השיווק שמותגים נוהגים לרוב ומבין כיצד ניתן למדוד אותן במונחים של פרודוקטיביות, באמצעות מיקום מוצרים, מפות תפיסתיות ודיוקנאות צרכנים.
על פי בחירתך, במהלך סמסטר האביב, תתרכז בהשקת מוצר חדשה, בהשקה מחדש ובמיצוב מחדש של המותג, או שתקנה הכנה בתכנון ותקשורת של אירועים לאופנה, החל ממחקר של היסטוריות מקרה משמעותיות וכן ללמוד את השיטות היעילות ביותר לניהול פרויקט, לקוח או אירוע עם כלים דיגיטליים להגברת האסטרטגיות המשולבות של התקשורת.
דירוגים
IED שואפת לבנות סביבה תומכת ויחסי שיתוף פעולה עם שותפים. לכן IED מספקת את הכלים הדרושים כדי לתמוך בסטודנטים פוטנציאליים בבחינת הזדמנויות, קבלת החלטות מושכלות ועיצוב עתידם.
הודות למתודולוגיה החדשנית וההצלחה המקצועית של תלמידי IED, משרדי החינוך והמחקר של המדינות שבהן IED פועל ישירות - איטליה, ספרד וברזיל - הסמיכו רשמית את רוב הקורסים לתואר ראשון ושני של IED.
תוצאת התוכנית
תלמד את אסטרטגיית התקשורת וכיצד לפתח נרטיב כתוב, חזותי ודיגיטלי ולהשיק, לקדם ולתמוך במותגים שאליהם אתה מתחבר.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
תלמדו את אסטרטגיית התקשורת וכיצד לפתח נרטיב כתוב, חזותי ודיגיטלי ולהשיק, לקדם ולתמוך במותגים שאיתם אתם מתקשרים.
הקורס עוסק במבט מעמיק בתיאוריות המיקום וקהלי היעד ומנתח מחקרי מקרה ספציפיים של כמה מאסטרטגיות השיווק והתקשורת שאומצו על ידי המותגים הידועים ביותר.