Keystone logo

4 קורס תוכניות ב ניהול שירותי מזון 2024

מסננים

מסננים

  • קורס
  • תיירות ואירוח
  • אירוח
  • ניהול שירותי מזון
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (4)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

קורס תוכניות ב ניהול שירותי מזון

קורס עשוי להתייחס יחידת לימוד שנמשך עד שנה, או זה יכול להתייחס לתוכנית שלמה המחקר. הגדרתה תלויה בחלקה על המיקום של המוסד. כך או כך, מסלול חינוך זה משמש לעתים קרובות כדי לספק הכשרה מקצועית נוספת או לגשר על הפער בין שלבים אקדמיים.

מהו קורס ניהול שירות מזון? קורס זה בוחן את תהליכי התפעול של מסעדה אשר להוביל לרווחיות. התלמידים מקבלים את ההזדמנות כדי להרחיב את כישוריהם ואת הידע הקשורים בתעשיית האירוח. באמצעות פרויקטים מסוגם ודיונים, התלמידים יכולים גם לבחון את תעשיית המזון מנקודת מבט של ניהול. השיעורים המובנים כמובן זה עשויים לכלול ניהול מתקן, יזמות שירותי מזון, בקרת עלויות שירות מזון מוביל בשירות מזון.

קורס זה הוא מועיל משום שהוא מתמקד פעילות ניהול, מנהיגות וניהול פיננסי.עם כישורי ליבה אלו, איש מקצוע צעיר תוכל לקבל תפקיד ניהולי-אמצע או שכר גבוה יותר.

עלות קורס בניהול שירות המזון אינו זהה בכל האוניברסיטאות. לעתים קרובות, את מיקומו של בית הספר, המדיום של המעמדות, כמה שיעורים אתה לוקח ואיפה אתה מ לשחק תפקיד העלות. על ידי פניית ספר מסוים, ייתכן שתוכל ללמוד יותר.

בעוד מישהו עם חינוך זה יהיה מוכן לעבוד במסעדה, זה לא נתיב הקריירה רק זמין. אתה עשוי להיות זכאי לעבוד בבתי מלון, מתקני ספורט, חברות קייטרינג, שירותי אוכל או בתי ספר. הנה כמה דוגמאות לפעולות כותרת קריירה כוללות מנהל שירותי מזון, מנהל פתרונות שירותי מזון ומנהל הקמעונאי. קורס זה יכול גם להכין לך לקדם את החינוך שלך.

ברגע שאתה להבין כי תוכנית זו מתאימה לך, אתה צריך ליישם.חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.