205 קורס תוכניות ב ספרד for 2024

קורס תוכניות ב ספרד for 2024Filter
    • Manresa, ספרד
    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    7 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בקולינריה מתקדמת ללמוד על המטבח העולמי, המטבח המודרני והמסורתי, יצירתיות, חדשנות וטכניקות חדשות, כולל מתכוני האוכל הקטלוני הטובים ביותר,

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    14 שבועות

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    שחרר את רוח היזמות שלך בתוכנית היזמים. קורס זה נותן לך חזון גלובלי משלב ההתעברות ועד לאחר הפתיחה, מכין אותך ישירות לקראת המטרה: "אני הולך ליצור מסעדה משלי". בין אם יש לכם פרויקט ברור או לא, הקורס יפתח לכם את הראש לדרכים חדשות להבנת עסקי המסעדנות ובעיקר לדרכים שבהן הלקוחות יקבלו את הצעתכם בשנים הבאות. קורס זה הוא מסע בכל השלבים שתצטרכו לעבור תוך מתן תשומת לב מיוחדת להיבטים ההתנהגותיים של הלקוחות, למודלים העסקיים העדכניים ביותר וכמובן לסביבה הדיגיטלית שתתנה הצלחה.

    • Marbella, ספרד

    זמן מלא

    13 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית, צָרְפָתִית, גֶרמָנִיָת, אִיטַלְקִית, סִינִית, רוּסִי

    התוכנית המנהלת הינה תוכנית בת 13 שבועות לכל (שאינם אקדמאים ואנשי אקדמיה) המעוניינים להשיג בסיס יציב, גם עם התפתחות אישית ארכיטיפית למטרות גבוהות יותר בחיים, בהוראה, בפוליטיקה ובעסקים. זוהי תוכנית ייחודית המבוססת על 40 שנות חקירות חלוציות, הכוללת גישה חינוכית ייחודית לגילוי עצמי ומשמעות בהקשר של צמיחה לאורך החיים עבור אנשים השואפים לדרג גבוה יותר. יכול להיות שאתה במסלול קריירה. יכול להיות שיש לך משפחה. יתכן שתצליח כמנהל מחלקה או כמנכ"ל. אולי התחלת קריירה פוליטית. בטח, לרוב האנשים שהיו מיושבים באופן אישי ומקצועי או לא, אין להם הרבה זמן לאסוף ידע חדש והבנה יקרת ערך. אין ספק שרוב האנשים בתפקידים אחראיים מקבלים את המידע ממקורות התקשורת המרכזיים או מההשכלה הנוספת הארגונית. משמעות הדבר היא תערובת של עובדות, שקרים, בגידות, המצאות, ידע שהתעלם או מעוות, תעמולה, טיולי אגו וקטטות כוח מלוכלכות. יש רק דרך אחת לצאת מלהיות המשרת (עבד) של האדונים שמאחורי הווילונות: ההארה המלאה עם הידע המתקדם ביותר לגבי הצלת העולם, כדור הארץ וההתפתחות האנושית האמיתית, מוצעת עם זה תוכנית קצרה ואינטנסיבית. המשתתפים מקבלים את הידע המתקדם ביותר אודות הפוטנציאל הנפשי לשינויים בעסקים, פוליטיקה, כלכלה, חינוך והבנה (משמעות) של חיי אדם.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    18 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, הסינרגיה בין מדעי הנתונים, בינה מלאכותית ואסטרטגיות שיווק התגלתה כמניע מרכזי להצלחה. קורס המאסטר שלנו במדעי הנתונים ובינה מלאכותית בשיווק נועד לצייד את התלמידים בידע ובכישורים המתקדמים הדרושים כדי לנווט בצומת דינמי זה.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    6 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    במשך חודש אחד בכל שנה, 15 משתתפים נבחרים מביימים יחד סדרה של סרטים דוקומנטריים באורך 3-5 דקות עם OTOXO Productions. מכנסיים קצרים אלו מופצים לפסטיבלים ולכלי תקשורת ברחבי העולם ומוזרמים בפלטפורמת OTOXO. מסיבות אלו בלבד אנו דורשים מהמשתתפים שלנו את איכות העבודה הגבוהה ביותר ומספקים להם את האיכות הגבוהה ביותר של הכשרה כדי להבטיח זאת.

    • Barcelona, ספרד
    • Online Spain

    זמן מלא

    1 סֵמֶסטֶר

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים בינלאומיים המעוניינים לבלות סמסטר אחד או שניים בברצלונה, אוניברסיטת ויק - האוניברסיטה המרכזית של קטלוניה מציעה קורסי בחירה בתחומי עסקים, עיצוב וחדשנות. בסיום, התלמידים מקבלים תעודת UVic-UCC עם זיכויים אקדמיים שאוניברסיטה הביתית שלהם עשויה להכיר.

    • Online
    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    6 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    ספרדית

    הטכנולוגיה שולבה בעולם העסקים והכל מעיד שזו תהיה המגמה בטווח הארוך. משפיע באופן מלא על סוגי צריכת המשתמשים והמודלים העסקיים של השווקים, עיצוב חדש זה של הכלכלה והתרבות העולמית דורש שיפוץ רוחבי של המנטליות הארגונית של חברות, מה שהופך אותה לחדשנית, יעילה וזריזה יותר.

    • Online

    משרה חלקית

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עם 31% מהארגונים שצפויים להוסיף בינה מלאכותית לאסטרטגיה שלהם במהלך 12 החודשים הבאים (Adobe), מעולם לא היה חשוב יותר לשפר את המיומנויות. רשתות עצבים ואלגוריתמים של למידת מכונה של היום נוטים יותר לנהוג במכונית אוטונומית, לנתח שווקי נכסים, להפעיל צ'אט בוט או לעזור באבחנות קליניות ולהציע טיפולים.

    • Barcelona, ספרד
    • Birkirkara, מלטה

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    GBSB Global בספרד ובמלטה מספק הזדמנות נהדרת לסטודנטים מכל רחבי העולם לנצל את חופשות הקיץ בכדי לקבל יתרון בחינוך ולהצטיין בלימודים. במשך שבועיים רצופים ביולי 2021 התלמידים יחקרו את נושא העסקים הדיגיטליים ויזכו לחוות כיצד החיים מרגישים כיזם או כמנהיג עסקי בארגון חדשני.

    • Los Angeles, ארצות הברית
    • Valencia, ספרד

    למידה מרחוק

    ספרדית

    האם אתה נלהב מאפקטים מיוחדים? עכשיו אתה יכול לעבור מלהיות צופה בלבד להתמסרות מקצועית להפקה בעצמך. זה לא משנה מאיזו רמה אתה מתחיל או הלימודים הקודמים שלך. אתה יכול להיות מקצוען ולהפוך את התשוקה שלך למקצוע שלך. אנו נדריך אותך כמו מנטורים אמיתיים ונראה לך צעד אחר צעד כיצד להשיג זאת.

    • San Roque, ספרד

    משרה חלקית

    1 שָׁבוּעַ

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    חקור את תוכן ההתחדשות הפנימית של שלב 1 וצא למסע טרנספורמטיבי בעודנו מתעמקים בנושאים חיוניים שנועדו להעצים אנשים ולהצית שינוי גלובלי חיובי. תוכנית זו משמשת פלטפורמה לחשיבה עצמית עמוקה ולטרנספורמציה חברתית, המכסה הכל, החל מהבנת ערכי ליבה אנושיים ועד לטיפול בכשלים מערכתיים.

    • Madrid, ספרד
    • Barcelona, ספרד
    • + 1 more

    משרה חלקית

    9 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    ספרדית

    תיירות היא אחת הפעילויות הכלכליות הרלוונטיות ביותר בכלכלה הספרדית, ואחד הענפים הבסיסיים בפיתוח החברתי והכלכלי של המדינה. בתחום זה, אזור המסעדות, עם יותר מ -270,000 מפעלים ו -1.3 מיליון משרות, הוא אחד האזורים הצומחים ביותר, ואחד החלקים המרכזיים בפעילות התיירותית.

    • Madrid, ספרד
    • Berzosa, ספרד
    • + 1 more

    זמן מלא

    14 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    לימודי אמנות בחו"ל במדריד יהיו חלק בלתי נשכח מהתואר האוניברסיטאי ומניסיון החיים שלך. קורס זה באמנויות חזותיות של מדריד מיועד לסטודנטים שרוצים לחיות סמסטר אחד ללמוד בתוכנית יוקרתית באמנויות תוך כדי השתתפות בחיי היומיום של סביבה אקדמית ספרדית במכון נבריה לאמנויות ומדעי הרוח.

    • Spain Online, ספרד

    משרה חלקית

    מְעוּרבָּב

    ספרדית

    לכל אותם אנשי מקצוע, יזמים ויזמים שצריכים להעמיק את הידע שלהם בניהול מסחרי ולרכוש השקפה גלובלית ושיטתית על פעולתו של האזור המסחרי.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    7 חודשים

    מְעוּרבָּב

    ספרדית

    התוכנית 'מעולה' במנהל קהילתי מתמקדת בכל אותם אנשים שרוצים לנהל ולמצב אסטרטגית את המותג שלהם, או זה של החברה שלהם, באינטרנט, והופכים להיות ההגה של הנוכחות הדיגיטלית של חברות ברשתות חברתיות.