34 קורס תוכניות ב ארגנטינה for 2024

קורס תוכניות ב ארגנטינה for 2024Filter
    • Rosario, ארגנטינה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    תכנית ניהול החקלאות העסקית שואפת להכשיר אנשי מקצוע לקבלת החלטות ולספק כלים לחשיבה עסקית מחדש.

    • Recoleta, ארגנטינה
    • Buenos Aires, ארגנטינה

    זמן מלא

    בקמפוס

    המסורת שמייצר יין המדהימה של ארגנטינה הוא מקבל תשומת לב בינלאומית יותר מאשר אי פעם בעבר. כיום הוא יצרנית היין הראשית של דרום אמריקה (5 בעולם) עם יותר מ -1.3 מליארד ליטר פיק בשנה.ידוע במיוחד עמוק,

    • 439, 1003, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    שיעורי הספרדית הפרטיים של Expanish בברצלונה מותאמים אישית לצרכי התלמיד. המורה נותן תשומת לב אישית ומשתמש בחומרים המתאימים לתחומי העניין של התלמיד ומטרות הלמידה בשפה. תזמון השיעורים גמיש. ישנן אפשרויות רבות ליהנות משיעורים ספרדיים פרטיים בברצלונה בבית הספר שלנו. אתה יכול לבחור לקחת שיעורים כשאתה רוצה או להירשם לקורס אישי 10 או לקורס 20 שיעורים בודדים. האופי האינדיבידואלי של קורסים אלה מאפשר לך להתקדם במהירות ולפתח את כישורי השפה הספרדית שלך בביטחון, כל מפגש בנוי לצרכים הספציפיים שלך במסגרת תכנית הלימודים.

    • San Nicolás, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    קורס INTENSIVO 80 שעות מומלץ לחדשים שצריכים ללמוד את השפה מההתחלה בקצב מתקדם. המתודולוגיה של קורס זה והתמקדותו מתמקדים במיוחד בדובר הפורטוגזית, ומניחים את הזר הסטנדרטי בצד. על פי המסגרת האירופית המשותפת, קורס זה כולל רמות A1 ו- A2. אם למדת ספרדית בעבר, בקש את מבחן הרמה. אורך הקורס כחודש; זהו קורס שני עד שישי עם עומס שיעור של 80 שעות, 4 שעות ביום. בסיום הקורס הסטודנטים יעשו מבחן כדי להעריך אם הם מסוגלים להיכנס לשלב הבא. בקורס זה התלמידים ילמדו את השיעורים הבאים: דקדוק פונטיקה ומוסיקה תרבות וחברה ארגנטינאית תרבות וחברה שיחות חיוביות בין היתר

    • Recoleta, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    השלימו את שיעורי הקבוצות שלכם בשיעורים פרטיים בספרדית, המותאמים אישית כך שיתאימו למטרות הפרט של כל תלמיד. שיעורי הספרד שלנו בבואנוס איירס מציעים תשומת לב וחומרים בהתאמה אישית המותאמים במיוחד לצרכיו ותחומי העניין של התלמיד ומוצעים בהתאם ללוח הזמנים והזמינות של התלמיד. הירשם עד שני שיעורים בשבוע או מלא את לוח הזמנים כולו בשיעורי ספרדית בבואנוס איירס המותאמים לעמידה ביעדי הרכישה שלך בשפה הספרדית באופן המשרת אותך ביותר!

    • Resistencia, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    מעבדת לימודי דמוקרטיה ואורוטיטריות של האוניברסיטה הלאומית של סן מרטין

    • Buenos Aires, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    בחר בין ספרדית קבוצתית ואישית. קורסים אלה מושלמים לסטודנטים המעוניינים ללמוד מעט ספרדית, או לשפר את מה שהם כבר יודעים, על מנת להפוך את המסע לקל ומהנה יותר ולהמשך למידה. הוא אידיאלי גם לסטודנטים להחלפה שנוסעים לחו"ל למדינה דוברת ספרדית לפני תחילת הלימודים, וזקוקים לתהליך מהיר של טבילה בשפה כדי להיות מוכנים עם תחילת הסמסטר. לבסוף, היא אופציה טובה למי שרוצה להתקדם הרבה בספרדית תוך זמן קצר יחסית ובמחיר נוח.

    • Martínez, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    שיטת Easy Tango תעודת איגוד מאמני הטנגו הארגנטינאי

    • Buenos Aires, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    להכין את המשתתף להתקרב למצבים שונים של חיי היומיום בספרדית למטרות אישיות, מקצועיות או חינוכיות. לסייע לתלמידים לפתח מיומנויות בין -תרבותיות, כמו גם לתמוך בהתקדמות למידה אפקטיבית בפרק זמן קצר יותר.

    • Buenos Aires, ארגנטינה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    חשוב לנו שכל תלמיד יקבל את תשומת הלב האישית לה הם זקוקים וההשכלה שלהם ראויה. שיעורי הספרדית המקוונים שלנו משלבים תרגול דיבור ואימון מצבי, כך שניתן ליישם מייד את מה שלומדים בכיתה מחוץ לו. שיעורים כלליים ברשת ספרדית תוכננו שתלמידים ילמדו כאילו היו בכיתה. מורה ידריך את כל תהליך ההוראה-למידה מדי יום. יש לנו גם שיעורי סקייפ פרטיים, הכנת בחינות DELE. איך זה עובד: כל תוכנית אורכת שבועיים וכוללת 12 שעות עבודה בהנחיית מורים, 3 שיעורים של שעתיים שבועיות של שיעורים פרטיים באמצעות Skype / Google Meet. על התלמידים להזמין מראש את הראיון הראשון שלנו ולקבוע את השיעורים ולקבוע את יום ההתחלה של התוכנית. דרישות: אין דרישות ספציפיות. לפני תחילת הקורס, היית מזמין ראיון קצר עם אחד המורים שלנו כדי לקבוע את החומר המתאים ביותר לתכנית שלך ולרמת הקורס הנבחרת. לוח זמנים: המורים שלנו זמינים בימי חול, שני עד שישי, בין השעות 9: 00-20: 00 (שעון בואנוס איירס)

    • Buenos Aires, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    האם אתה מעוניין ללמוד ספרדית ב- AMAUTA מכיוון שאתה יכול לקבל נקודות זכות באוניברסיטה? הירשם לקורס המיוחד לספרדית לסטודנטים באוניברסיטה ותהנה מהיותך חלק מקבוצה מיוחדת זו של צעירים בעלי מוטיבציה נוספת. התוכנית הספרדית של AMAUTA אושרה על ידי מספר אוניברסיטאות ממדינות ברחבי העולם, ומאפשרות לך להרוויח נקודות זכות עבור קורסים שאתה לוקח ב- AMAUTA. התוכנית כוללת הרצאות על היסטוריה וספרות אמריקה הלטינית, כמו גם ביקורים באתרי עניין. אנו מנתחים עיתונים מדי יום ומתקיימים דיונים בנושאים אקטואליים מעניינים.

    • Córdoba, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    הראה את עצמך לעולם במנוע החיפוש הגדול בעולם ומכור יותר. אי אפשר להשאיר את המותג שלך מחוץ למנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם. למד כיצד לפרסם ב- Google ולהפוך את המותג שלך לגלוי. הצטרף לאבולוציה הדיגיטלית. בקורס זה תלמדו לתכנן, לנהל ולהעריך קמפיינים פרסומיים בפלטפורמת הפרסום הגדולה ביותר של גוגל. בסיום יהיו לך הכלים הדרושים לך לאסטרטגיה והצגת מודעות ברשת החיפוש ומודעות תמונה ברשת המדיה. תוכל גם לנתח את התוצאות שלך הודות לאפשרויות שמציעה Google Analytics. הצטרף לאבולוציה הדיגיטלית.

    • 538, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    קורס אחד על אחד תוכנן במיוחד עבור Academia Buenos Aires (על ידי פרופסור לעסקים באוניברסיטה) לסטודנטים שירצו להתמקד בספרדית עסקית. כדי להשתתף בקורס זה, תזדקק לרמה בינונית של ספרדית (עיין בקורס האינטנסיבי שלנו בספרדית). במהלך הקורס תלמד מקסימום של טרמינולוגיה עסקית ספרדית, תבין את ההתנהלות העסקית באמריקה הלטינית ותקבל תובנה על הכלכלה הארגנטינאית. אין כמעט התמקדות בכישורי דקדוק, שכן ניתן לרכוש אותם בנפרד בקורסים כלליים או במהלך שיעורים פרטיים נוספים. חלקים מהקורס מבוססים על מקרי מקרה אמיתיים, הדורשים הכנה מוקדמת של התלמיד והשתתפות פעילה בכיתה. חומרי הקורס כוללים טקסטים עסקיים וכתבי עת, על מנת לוודא שאתה מסוגל להשתמש בביטויים ובמבנים הדרושים לשיתוף פעולה עם לקוחות ועמיתים בספרדית. יספקו לך אוצר מילים עסקי ספציפי ותחנות מידע שונות העוסקות בחיים הכלכליים של אמריקה הלטינית. על פי בקשה, המשתתף רשאי לעקוב אחר הקורס בזוגות או בקבוצות קטנות (עד 6 תלמידים לכל קבוצה).

    • Rosario, ארגנטינה

    אנגלית, אווסטן

    הקורסים שלנו לעיצוב גרפי מעניקים לכם מגוון מיומנויות שיפתחו את הכישרון היצירתי והאמנותי שלכם בעיצוב. כסטודנט בקורס זה, אתה לומד הכל על אריזה, מיתוג ופיתוח שפה חזותית שמדברת לקהל שלה. מלמדים אותך בהרחבה כיצד להשתמש במגוון תוכנות, כולל Adobe Suite, ואתה צובר ידע מעמיק על הצרכים של חברות פרסום עכשוויות ועיצוב מסחרי. המשמעות היא שבסיום יש לך יכולות חזקות ביצירת אתרים, חומר פרסומי ואנימציית וידאו.

    • San Juan, ארגנטינה

    ספרדית

    Universidad De Congreso מציעה להכשיר רואי חשבון בתחום הכלכלי העסקי, המסוגלים לפתור בעיות ולקבל החלטות.