24 קורס תוכניות ב אדריכלות 2024

קורס תוכניות ב אדריכלות 2024Filter
    • Bali, אינדונזיה

    זמן מלא

    15 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    • Florence, איטליה

    משרה חלקית

    1 חוֹדֶשׁ

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    תתעוררו ליופי. רעיון חדש של עיצוב פנים ועיצוב בית הספר. המאפיין של קורסים אלה הוא כי התיאוריה האקדמית משולבת עם בפועל על אתר משרות אמיתי.

    • 's Hertogenbosch, הולנד
    • Breda, הולנד

    בקמפוס

    אנגלית

    • Ipameri, ברזיל
    • Cidade Universitária, ברזיל

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    מטרות: להראות את הבניינים החשובים ביותר של אדריכלות ברזילאית

    • Beerzel, בלגיה

    משרה חלקית

    3 ימים

    בקמפוס

    אנגלית

    בכיתת הארכיטקטורה הזריזה של INNOCOM, תלמדו לבנות ולתעד את הארכיטקטורה שלכם בדיוק מספיק. בנוסף, תלמדו גם כיצד לפתח ולנהל את מפת הדרכים של הארכיטקטורה עם איכות ואבטחה משולבת בהקשר זריז.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קורס מוסמך SOS למי שרוצה לרכוש את המיומנויות המעשיות הנדרשות כדי להיות יועצי עיצוב סביבתי בתחומי האדריכלות וההנדסה.

    • Florence, איטליה

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    קורס זה מספק מבוא להיסטוריה, לאמנות ולאדריכלות של פירנצה החל מ"קומונה "והרפובליקה של המאה הארבע עשרה והחמש עשרה ועד תרבות החצר שיצרו נסיכי מדיצ'י. על ידי התמקדות במבחר אנדרטאות מרכזיות ועבודות מפתח הנלמדות ביחס לסגנונן, מטרתן והקשרן, התלמידים מפתחים כישורי יסוד בניתוח חזותי ובפרשנות היסטורית. הם מפתחים מודעות והבנה של החומרים והשיטות שבהם משתמשים היסטוריונים לאמנות במטרה למקם יצירות אמנות וארכיטקטורה בהקשרים ההיסטוריים, התרבותיים והיצירתיים המתאימים להם. קורס זה מעודד את התלמידים לשקול את הרקע ההיסטורי של האנדרטאות העיקריות ויצירות המופת של האמנות והארכיטקטורה של ימי הביניים והרנסאנס של פירנצה, והוא מפתח את כישוריהם המעשיים לזיהוי, הגדרה ודיון בתכונות עיקריות של יצירות אמנות ספציפיות. התלמידים עוסקים ישירות ביצירות אמנות מקוריות בביקורם בכיתות באתרים ובאוספים, בהם הם לומדים בניינים, ציורים ופסלים בפירוט רב.

  • משרה חלקית

    5 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    חקור את הארכיטקטורה וההיסטוריה של רומא, הסתובב במודל דיגיטלי תלת ממדי של העיר העתיקה, עם קורס מקוון חינם זה.

    • Ottawa, קנדה

    בקמפוס

    אנגלית

    על פי לוח זמנים פופולרי לשנת 2018, RAIC שמחה לבשר כי קורס ניהול פרויקטים לאדריכלים, עבור המעוניינים בהסמכת PMP®®, יתקיים בערים נוספות ברחבי הארץ בשנת 2019. הערים הקרובות כוללות: מונטריאול וויקטוריה. . קורס דו-חלקי זה יספק גם ידע בניהול פרויקטים בהקשר של פרקטיקה אדריכלית, וכן יכין את המשתתפים לבחינת ההסמכה של PMP® של מכון ניהול הפרויקט. הקורס מחולק על פני שני מפגשים, בהפרש של שבועיים, כאשר כל מפגש פועל מיום חמישי בערב ועד אחר הצהריים בשבת (41 שעות בסך הכל).

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    אנגלית, אווסטן

    מעצבי אדריכלות יוצרים חללים פונקציונליים ופרקטיים בסביבה עירונית וכפרית תוך שימוש בחומרים רבים ושונים. אדריכלות מודרנית דורשת ידע מעמיק במתמטיקה, הנדסה, אומנויות, מדע וטכנולוגיה כדי שמעצבים יבינו כיצד פועלים מבנים, מאפייני החומרים והצורות וכן הלאה. הצלחתו של תכנון אדריכלי נמדדת מיופיו, תקיפותו ותועלתו של הבניין.

    • Merrimack, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בסמסטר ברומא שלהם, תלמידי שנה שניה במכללת תומס מור חוצים קטקומבות ומנזרות, פיאצות וארמונות, וחוקרים את ליבו של המערב הנוצרי. ההיסטוריה של הנצרות נכתבת באבנים ובתקרות, ברחובות ובבתי העלמין, וקו הרקיע נשלט לא על ידי גורדי שחקים אלא על ידי כיפת פטרוס הקדוש.

    • Fayetteville, ארצות הברית

    אנגלית

    כישורי עיצוב בסיסיים; שימוש בתקדימים להבנת עקרונות העיצוב ומערכות הזמנה טבעיות ורשמיות; פיתוח תכנון תוך שימוש בשיטות איטרטיביות ואלטרנטיביות של חקר הן בממדים והן בתלת מימד באמצעות כלים אנלוגיים ודיגיטליים; המשך פיתוח מיומנויות תקשורת חזותית ומילולית.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו מכוונת במיוחד לסטודנטים המעוניינים לפרוץ לתעשיית ה- IT הנוכחית עם כישורים בעולם האמיתי. תוכנית זו היא הנישואין המושלמים של תיאוריה ומיומנויות מעשיות הדרושות כדי להצליח בתעשיית ה- IT.

    • Tekirdağ, טורקיה

    אנגלית, טורקי

    מטרת הקמה או משימת הפקולטה שלנו: לגדל אנשים הפעילים בתחומי הסביבה, תכנון, עיצוב ואמנות, שיכולים להתחרות ברמה הלאומית והבינלאומית, הפתוחים להתפתחות, שיכולים להציג את עבודותיהם בצורה מקורית ואשר נוטים לעבודת צוות, עם גישה חינוכית והכשרה עכשווית, חופשית, אקדמית ומקצועית.

    • San Juan, ארגנטינה

    ספרדית

    Universidad De Congreso מבקשת להכשיר אדריכלים המחויבים לטיפול ושימור הסביבה והמורשת התרבותית.