שפת ההוראה: הקורסים נלמדים באנגלית
יוקרה פירושו יצירה ומצוינות.
בכל תחומיה הייעודיים - תכשיטים, שעונים, אופנה, בשמים, מוצרי יופי, אירוח ושירותים יוקרה קשורה לשלמות. הגדרת יוקרה היא סובייקטיבית; זה נחשב בדרך כלל ליוקרתי כל מה שהוא אלגנטי, מתוחכם ויקר. הספקטרום של מותגי היוקרה נע בין מותגים מפורסמים בעולם ל"בתים" חסויים יותר בעבודת יד. לפיכך, צרכני מוצרי ושירותי יוקרה מודאגים הן מאיכות והן מסטנדרטים של עיבוד.
EIML פריז
EIML פריז מציעה תוכנית להשכלה גבוהה של חמש שנים מרמת תואר ראשון ועד לתואר שני, המתמחה בשיווק יוקרה. נוצרה בשיתוף פעולה עם השחקנים הכלכליים הגדולים במגזר היוקרה, התוכנית הניתנת ב- EIML פריז מכשירה מנהלים להיות ומתאימה במיוחד למי שמחפש קריירה עם אחריות גבוהה במגזרים שונים: - רכישה: קונה חומרי גלם, מוצרי Merchandiser מנהל, מפעיל קמעונאי ועוד - שיווק: מנהל מוצר, יועץ סקרי שיווק, מנהל פרויקטים של שיווק אלקטרוני, מנהל קטגוריות ועוד - תקשורת: קצין עיתונות ומדיה, מנהל תקשורת אירועים, קצין יחסי ציבור, מתכנן מדיה וכו'.