Read the Official Description

שפת הקורס: ספרדית

המציאות המקצועית הנוכחית של אנשים, חברות ומוסדות נולדת, מפתחת וזקוקה לאינטרנט ולעולם הדיגיטלי. כיום, כל עסק מסתמך על הסביבה הדיגיטלית להיות שלם ותחרותי. הקורס לתואר ראשון בשיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות ו- Omni-Channel Conversion נועד לענות על הצרכים והמפרטים של הסביבה הדיגיטלית והחברתית.

תוכנית אשר קובעת את היסודות המושגיים של העקרונות הבסיסיים בעת עיצוב אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי והחברתי של כל חברה או מוסד, מסגור מקרים מעשיים חשובים בידי אנשי מקצוע של תקשורת 2.0 ושיווק דיגיטלי.

social media

מטרות

בין המטרות העיקריות של הקורס לתואר ראשון בשיווק דיגיטלי עסקים חברתיים נוכל להדגיש:

  • לספק ידע בסיסי, ספציפי ומעשי להציע את ההכשרה הטכנית הדרושה כדי שהסטודנטים יידעו כיצד לנהל את השיווק והתקשורת באינטרנט ובמדיה החברתית.
  • ספק את הידע הבסיסי כדי להבין כיצד עסקי חברתי משפיע על כל התהליכים של העסק הדיגיטלי וכיצד ליישם אותם.
  • דע את העקרונות הבסיסיים של יצירתיות דיגיטלית מדיה חברתית ואת החשיבות שלה בסביבה שבה ייחוד חיוני כדי להפוך כל אסטרטגיה דיגיטלית מוגדרת ומושכת.

סיכויי קריירה

  • אחראי על שיווק, מסחר אלקטרוני, מומחי SEO וכל כלי אחר אשר מסתמך על הסביבה הדיגיטלית.
  • חשבון ומנהל מוצר במחלקת שיווק או סוכנות פרסום
  • מנהל מדיה חברתית בתוך מחלקת התקשורת או השיווק של חברה או מוסד
  • מנהל מדיה חברתית בסוכנות תקשורת או יועץ אסטרטגי ברשתות חברתיות
  • פרסום קריאייטיב כי צריך לדעת איך עובד השיווק הדיגיטלי ואת המושגים החדשים של עסקים חברתיים
  • מעצב של אסטרטגיה דיגיטלית וחברתית בעסק מקוון חדש או פלטפורמת מסחר אלקטרוני
  • יועצת תכנון מקוון עצמאי
  • מנהל מכירות, מכירות מקוונות
Program taught in:
Spanish (Spain)

See 48 more programs offered by IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Last updated September 30, 2018
This course is Campus based
Start Date
Mar. 2019
Duration
4 חודשים
תכנית מלאה
Price
4,200 EUR
By locations
By date
Start Date
Mar. 2019
Application deadline

Mar. 2019

Location
Application deadline
End Date